Episod 2. Predarea în Școala de Acasă, Jurnal de Învățător: Iuliana Drăgan
Cum decurge o zi de învățare on-line?
Eu am creat o rutină zilnică. Elevii s-au obișnuit cu activitățile și lucrul merge din ce în ce mai bine.
Ziua debutează cu câteva discuții amicale, despre ce am mai făcut, cum ne simțim.
Apoi urmează tema la matematică: două-trei exerciții/probleme pe care elevii le rezolvă pas cu pas pe caiet, fotografiază pagina și o postează tot pe grup. Astfel fiecare primește feedback imediat ori, la nevoie, indicații de rezolvare.
Urmează activitatea didactică pentru limba și literatura română. Am căutat materiale digitale în care elevii să aplice cunoștințele, deprinderile și competențele formate anterior în clasă. Am încercat să valorific întreg potențialul materialelor selectate.
Cea de-a treia activitate didactică este, de obicei, una recreativă: desen, pictură,un joc, ascultarea unei povești recomandate sau a unei piese muzicale etc.
Ziua se încheie, de obicei, cu aprecierile învățătorului referitoare la activitatea desfășurată.
Complementară activității on-line este activitatea de învățare tradițională. Scrisul de mână dezvoltă creierul, îndemânarea, atenția, răbdarea elevilor. În această perioadă, pentru Școala de Acasă, elevii noștri au nevoie și de exersare și pe materiale tradiționale. Elevii pe care îi îndrum preferă lucrul pe Caietele Intuitext, care propun sarcini de învățare interesante, creative și atractive.
În final urez tuturor spor la lucru și se ne întâlnim cât mai curând în clase cu elevii noștri.
Interes general | Toate disciplinele | Şcoala online
Propus de: intuitext | 05.04.2020 11:45 | 16839 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.