Sondajele Didactic.ro
Comparativ cu situatia din prezent, care credeti ca va fi starea invatamantului in Romania peste 5 ani?
Nr. total voturi: 136 Sondaje anterioare
29.07.2009 / 651 vizualizări
11 comentarii
Instrumente Didactic.ro
Creaţi un test online Propuneţi un material Propuneţi un eveniment Creaţi un rebus Creaţi pagina instituţiei Postaţi o revistă Creaţi un album Creaţi o diplomă şcolară Creaţi un calendar29.07.2009 / 651 vizualizări
11 comentarii
Comentarii (11)
29.07.2009 19:52 sportiv
Nu intereseaza pe nimeni adevarata stare a invatamantului,doar sa se simta ei ,,mari si tari".Culmea ca unii dintre guvernanti-parl;amentari-sunt si tineri,au copii,nepoti pe la scolile primare sau gimnaziale,dar.....Mai este si ,,chestiunea" cu comisioanele de la fondurile europene,care se consuma pe lucruri de care ,auzind,te crucesti!
29.07.2009 21:19 mihga
Din moment ce ''se fac experimente'' in fiecare an si mereu schimba ceva ( din rau in mai rau)nu vad de ce sa fie starea invatamantului mai buna.Imi pare sincer rau, dar acesta este punctul meu de vedere.Cu siguranta sunt persoane care vad altfel lucrurile....
29.07.2009 21:21 cameliarod
Mai rau ca se poate!!!
29.07.2009 22:47 elyana
Cred ca se poate si mai rau deoarece toate previziunile inceputului de an s-au adeverit pana acum...Deci sa ne asteptam in continuare la o noua reducere de buget care "nu va afecta salariile", se va face "o reducere de norme si nu de persoane"...E hilar!!!!!!!!!!!
30.07.2009 06:16 gica_ionescu
Nu inteleg de ce nu se urmareste un fir continuu al reformei...Fiecare ministru vrea altceva. Nu au o viziune de ansamblu...Am o gramada de ani de cand lucrez in sistem si reforma asta nu duce nicaieri, nu se termina, nu are tinte precise.
30.07.2009 07:13 ferenczelisabeta
Ar trebui sã ne luãm drept model învãþãmântul þãrilor scandinave. La noi tot sistemul este aºezat pe chestii politice ºi intezese uriaºe. Adevãrata transformare ºi modernizare a învãþãmântului nu se va produce curând, deoarece fiecare guvern are alte prioritãþi,alte concepþii, dar toatã lumea pretinde, ca propriii copii , nepoîi sã învete în cele mai bune ºcoli, la cei mai buni dascãli. Ce dacã învãþãmântul nu mai are nici o valoare ºi azi-mâine rãmân doar niºte amãrâþi , lefteri profesori la ºcolile încã existente.
Oare ce se va întîmpla cu ºcolile de la þarã, care va fi soarta colegilor de acolo?
30.07.2009 07:16 dragoiu
"Reforma aceasta" Care reformã ?La ce se referã ? Eu am vãzut în aceºti ani doar unele schimbãri fãcute de dragul schimbãrii, fiecare din cei care au venit la conducerea ministerului a vrut sã schimbe ºi el ceva, fãrã viziune de ansamblu asupra întregului sistem ºi a efectelor pe care le vor produce schimbãrile propuse, fãrã a avea un plan de implementare a reformei concret ºi termene precise. Aºa cã, sã nu vorbim despre vreo reformã cã pânã acum nu au fost decât niºte încercãri stângace de a reforma ceva .Orice, numai sã se vorbeascã ºi despre ei.............
30.07.2009 13:05 m9dana
Trist.Sa nu uitam de olimpicii nostri care pleaca...Sunt o fire optimista, macar sa nu fie mai rau ,ci doar la fel. De mai bine nu cred ca se poate vorbi astazi.
30.07.2009 15:15 floarebernad
Cu tristete spun ca nu va fi mai bine, politicul nu are de-a face cu invatamantul(nu ar trebui), profesionalismul.... unde e?nimeni nu tine cont de dascalii care mai predau cu vocatie, se tot fac experimente atat pe seama dascalilor cat si a copiilor. se tot vorbeste de descentralizare, dar...
30.07.2009 15:46 felixmunteanu
La noi, invatamantul seamana cu un pom altoit cu tot felul de soiuri si care pana la urma nu produce nici mere, nici pere, nici prune. E o strutocamila cu proprietatea cameleonica de a-si schimba culoarea dupa partidul de la putere. Nu conteaza ca ministrul nu e profesor, bine ca e "de-al nostru". O alta problema grava se refera la faptul ca ORICE SOMER are dreptul sa vina la catedra ca doar "nu-i mare lucru sa fii profesor". Una si mai grava e ca a scazut calitatea pregatirii viitorilor dascali. Liceele pedagogice s-au desfiintat si, din cate am observat, generatiile au fost din ce in ce mai slabe. Altfel cum se explica atatea greseli de ortografie aici, pe didactic, de exemplu? Am vazut si profesori de l. romana care nu cunosc lucruri elementare si se exprima cu dezacorduri. Cei mai multi sunt rezultatul invatamantului universitar de slaba calitate, facut pe banda rulanta, atat la stat cat si la privat.
Si-apoi cum e permis sa fie lasati sa predea, chiar si ca suplinitori, specimene care iau 3 si 4 la titularizare? Ai luat sub 7? Mai ai dreptul la un examen. Tot sub 7?! Atunci, valea din sistem! Se tot spune ca incompetentii se autoelimina. Povesti! Cum sa se autoelimine daca sunt lasati sa ramana? Doar nu-s prosti sa plece!
Am mai spus: cata vreme nu avem oameni potriviti la locul potrivit nu poate fi bine in invatamantul romanesc (si nici in Romania).
27.09.2009 09:22 coconcea_elena
Daca se merge in ritmul acesta vor ramine cei "puternici"si....vor fi exclusi profesorii care doresc sa fie corecti si care au verticalitate.In scoli" mafia "se intareste.
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.