Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Simpozion international Sibiu, editia a II a

INSPECTORATUL ŞCOLAR JUDEŢEAN SIBIU ; CASA CORPULUI DIDACTIC SIBIU GRĂDINIŢA „FRAŢII GRIMM” SIBIU, GRĂDINIŢELE NR. 26 ŞI 29 SIBIU, GRADINITA RASINARI și CENTRUL ȘCOLAR PENTRU EDUCAȚIE INCLUZIVĂ NR. 2 SIBIU ORGANIZEAZĂ SIMPOZION INTERNAŢIONAL Ediția a II a SIBIU, 20 MARTIE 2009 TEMA: „COMUNICARE – INTERRELAŢIONARE – EFICIENŢĂ DIDACTICĂ” SUBTEME: 1. Rolul cadrului didactic în conturarea unor modele de exprimare şi a unor atitudini care facilitează comunicarea; 2. Soluţii de prevenire şi depăşire a blocajelor din comunicare in relatiile interumane (tehnici de ascultare activă, învăţare prin cooperare, tehnici nonverbale şi de exprimare a sentimentelor etc.); 3. Specificul și stimularea comunicării copiilor și elevilor cu CES; 4. Comunicarea in contextul noilor interactiuni interumane si a exploziei informatiei tehnologice. SCOPUL SIMPOZIONULUI : Stabilirea condiţiilor şi relaţiilor psihopedagogice de formare a competenţelor comunicative la elevi şi elaborarea unor modele pedagogice adecvate. Stimularea şi valorificarea interesului cadrelor didactice pentru comunicare în procesul de dezvoltare personală proprie şi a comunicarii interpersonale, prin promovarea celor mai bune practici. Simpozionul este deschis cadrelor didactice, interesate de realizarea unei predări interactive de bună calitate şi a stabilirii unor modalitati de comunicare eficientă cu elevii şi partenerii educaţionali. OBIECTIVE: • optimizarea procesului de formare continuă a personalului didactic; • identificarea fenomenelor şi proceselor cu caracter comunicaţional; • comunicarea didactică/pedagogică/educaţională (conducerea şi realizarea procesului instructiv-educativ, ca act de comunicare didactică); • integrarea metodelor active în lecţie, ca mijloc eficient de realizare a sarcinilor educaţiei pentru dezvoltarea limbajului; • eficientizarea comunicării interumane, instituţionale şi interinstituţionale. Simpozionul internaţional va cuprinde trei secţiuni: 1. Sesiune de comunicări ; 2. Expoziţie tematică de fotografie :“Ipostaze ale comunicării” – concurs (lucrări ale cadrelor didactice și colaboratorilor educaționali) 3. Expoziție colectivă de artă plastică : grafică, desen, pictură (lucrări ale cadrelor didactice și colaboratorilor educaționali) Lucrările pentru secțiunea comunicări vor fi redactate în Word, font Times New Roman 12, la distanța de 1,5 între rânduri si respectând marginile de 2,5 cm. Toate paginile lucrării vor fi numerotate (nu mai mult de 10) . La începutul lucrării se va include rezumatul si cuvintele cheie ale lucrării. În paralel, se poate atașa o prezentare power point a lucrării. Nu se admit referate teoretice, ci materiale practice, care să ilustreze experienţă didactică în utilizarea predării interdisciplinare, rezultate obţinute, activitatea de cercetare în domeniu, experienţe privind comunicarea interumană, instituţională şi interinstituţională, depăşirea barierelor din comunicare,... Lucrările din cadrul expoziției tematice-concurs vor consta în fotografii artistice realizate de cadrele didactice și colaboratorilor educaționali, înfățișând ipostaze ale comunicării. Expoziția colectivă de arte plastice va reuni lucrări ale cadrelor didactice și colaboratorilor educaționali – artiști amatori, în ideea valorizării acestora (nu mai mult de 10 lucrări pentru fiecare artist). Participanții pot prezenta o singură lucrare în cadrul sesiunii de comunicări şi/sau 1-2 lucrări în cadrul expoziţiei de fotografie. Jurizarea lucrărilor va fi realizată de un colectiv autorizat de ISJ şi CCD Sibiu. Cererile de înscriere și lucrările pentru sesiunea de comunicări vor fi trimise în format electronic la adresele , dorinaurcan@yahoo.com sau gradfratiigrimm@yahoo.com , până la data de 20 februarie 2009 (data poștei) . Lucrările pentru expoziția tematică de fotografie vor fi expediate în format electronic, la adresele mai sus menționate, până la 20 februarie, iar originalele până în 18 martie 2009. Materialele care vor sosi după această dată nu vor fi admise în plen sau în concurs. Cadrele didactice și colaboratorii educaționali, artiști amatori, care doresc să expună în expoziția colectivă, trebuie să trimită copii în format electronic ale tablourilor și o fotografie personală, până la 1 martie 2009, pentru realizarea unui medalion personal, în DVD-ul Simpozionului. Lucrările originale vor fi aduse cu o zi înainte de începerea lucrărilor. Lucrările de la sesiunea de comunicări (acceptate după jurizare) vor fi susţinute oral, în mod interactiv, sau sub forma prezentărilor pe suport electronic (power point sau film). Susţinerea fiecărei lucrări din cadrul sesiunii de comunicări nu va depăşi 10′. Probleme organizatorice : Înscrierile se vor efectua până la data de 20 februarie 2009, telefonic la 0269447892; 0369801031; 0742177116, prin fax. la nr. 0269447892 sau la adresele de e-mail : gradfratiigrimm@yahoo.com; dorinaurcan@yahoo.com, pe baza următorului formular: SIMPOZION INTERNAŢIONAL”COMUNICARE – INTERRELAŢIONARE - EFICIENŢĂ DIDACTICĂ” Sibiu, 20 Martie 2009 Numele …………………………………………………………………. Prenumele…………………………………………………………….... Specialitatea…………………………………………………………....... Secţiunea(ile) la care particip (sesiune comunicări; expoziţie) .......... .................................................................................................................. .................................................................................................................. Titlul lucrării, nr. de exponate şi tehnica realizării (dacă e cazul)..... .................................................................................................................. .................................................................................................................. .................................................................................................................. Unitatea şcolară…………………………………………….................. Localitatea…………………………………………………………….... Judeţ…………………………………………………………………....... E-mail…………………………………………………………………...... Telefon……………………………………............................................... Adresa domiciliu (inclusiv COD postal) .................................................. ........................................................................................................................ Fiecare participant va contribui cu suma de 50 ron, ce va fi folosită pentru:  mapa personală;  DVD cu ISSN cuprinzând lucrările prezentate în sesiunea de comunicări ,expoziţia tematică și expoziția colectivă ;  Un număr din revista “Eterna Poveste”, cu ISSN, în care vor fi tipărite câteva dintre lucrările premiate la ediția I – 2008 și lista lucrărilor şi a participanţilor ediției a II a - 2009;  Diplomele de participare (pentru participare activă) , de merit (cu lucrări prezentate , apreciate de juriu ) şi de excelenţă (lucrări premiate sau evidenţiate, la ambele secţiuni).  Masa festivă. Suma va fi achitată până la data de 1 martie , la Banca Transilvania, in contul: VANCEA ADRIANA COSMINA – RO69BTRL03301201K07651xx Adresa de contact – email: cos26052001@yahoo.com Programul de desfăşurare 09.00 - 09.30 – primirea participanţilor; 09.30 – 10.00 – festivitate de deschidere și vizitarea expozițiilor; 10.00 - 11.45 – lucrări în plen; 11.45 - 12.00 – pauza de cafea, gustare; 12.00 – 13.45 – continuarea lucrărilor; 13,45 – 14,00 – pauza de cafea; 14,30 – 16.00 – continuarea lucrărilor; 16.00 - 16.30 – festivitate de premiere; 16.30 – închiderea sesiunii, masa festiva Obs. În funcţie de materialele primite, sesiunea de comunicări va fi organizată sub forma unor prezentări power point sau film, ateliere de lucru, mese rotunde, etc., în plen şau pe secţiuni. PERSOANE DE CONTACT: 1. Dorina Urcan – dorinaurcan@yahoo.com 2. Vancea Adriana Cosmina - cos26052001@yahoo.com

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: dorinaurcan | 18.12.2008 12:39 | 5658 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (13)

0 0

19.12.2008 07:09 catalin_crcn

Interesant

0 0

19.12.2008 09:52 sanda_simona

Este obligatorie prezenta fizica, sau se pot trimite doar materiale?

0 0

19.12.2008 19:04 dorinaurcan - Autor

Prezența este obligatorie doar pentru participanții din județele limitrofe.

0 0

19.12.2008 21:18 lucilazar21

felicitari pentru a II a editie este o tema interesanta

0 0

04.01.2009 14:55 coletta

Sa inteleg ca banii îi depunem la banca iar lucrarile si fisa de inscriere o trimitem prin email.Daca participam numai la sesiunea de comunicari mai trimitem prin posta materialul listat?

Multumesc pentru un eventual raspuns, va doresc succes, un an nou fericit si mai bun decat cel care a trecut.

La multi ani!

0 0

05.01.2009 09:43 dorinaurcan - Autor

Sigur, banii se depun la posta, iar fisa de inscriere, fotografiile si materialul de la sectia comunicari, prin e-mail. Prin posta se vor trimite doar fotografiile, in original, nu si comunicarile.

0 0

05.01.2009 16:30 schumacher_rdt

scump

0 0

12.01.2009 15:35 cricricri

in cazul cand participa 2 autori cu o lucrare, pot imparti taxa?

0 0

13.01.2009 09:09 dorinaurcan - Autor

In cazul in care participa 2 autori cu o lucrare, acestia pot achita o singura taxa, pentru care vor primi o singura mapa, cu 2 diplome individuale. Daca participarea este indirecta, (fara servirea mesei), in contul celor 50 lei, fiecare autor va primi cate o mapa. Participarea indirecta se va specifica in cerea de inscriere.

0 0

13.01.2009 12:03 dorinaurcan - Autor

In situatia in care 2 autori cu o singura lucrare participa direct, vor primi o mapa, doua diplome individuale, dar la masa festiva, unul dintre ei va trebui sa suporte contravaloarea consumatiei.

0 0

12.02.2009 22:44 dana79

in cazul in care nu particip dar trimit materialul de la sectia comunicare tot 50ron platesc. multumesc anticipat. numai bine

0 0

13.02.2009 09:58 dorinaurcan - Autor

Regulamentul simpozionului nu prevede exceptii. Fie ca participarea e directa sau indirecta, conditiile raman neschimbate (participarea indirecta nu se produce din vina noastra. Noi va asteptam cu drag). In cazul participarii indirecte vor fi indeplinite alte actiuni care presupun efort fizic si financiar, respectiv trimiterea coletelor postale.

0 0

21.03.2009 15:39 adg_2759

poate ne informati in ce masura lucrarile au fost selectionate pentru a fi prezentate in plenul sesiunii?!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

0 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN