Anul tehnologiei avansate in educatie
Perioadă înscriere: 30.11.-0001
Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001
I. Grup tintă: profesori, elevi, părinti
II. Obiectivele simpozionului:
- Asigurarea şi creşterea calităţii în educaţie;
- Diseminarea experienţei didactice privind formarea si perfectionarea cadrelor didactice în procesul instructiv-educativ
- Prezentarea de tehnici şi modele pentru dezvoltarea unui management de proiect eficient
- Dezvoltarea de parteneriate cu comunitatea locală în vederea alinierii învătământului românesc la standardele europene
III. Organizatori: Liceul Teoretic « Benjamin Franklin », CCD, Inspectoratul Şcolar al Sectorului 3, Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti, Primăria Sectorului 3, Universitatea Bucuresti;
Parteneri: “Hasan Tyrek Anadolu Lisesi” din Manisa, Turcia; Instituto de Bachillerato “Sefarad” din Toledo, Spania; Gymnaszjum nr.23 din Czestochowa, Polonia, Siveco România S.A.;
Invitaţi: Ambasada Spaniei la Bucureşti, Ambasada Coreei de Sud la Bucureşti, Ambasada Statelor Unite ale Americii la Bucureşti, Universitatea Bucureşti, Universitatea « Dimitrie Cantemir », Universitatea « Româno-Americană », Universitatea « Titu Maiorescu », Institutul Cervantes, Agenţia Socrates, Centrul Educaţia 2000+, Agenţia Naţională Antidrog, Centrul Municipal de Asistenţă Psihopedagogică, Federaţia Română de Fotbal, Clubul Dinamo, F.S.L.I., F.E.N., directori, profesori, părinţi;
IV. Program de desfăşurare: 23 aprilie 2009, ora 16.30, Liceul Teoretic « Benjamin Franklin »
10.00 – 10.30 primirea invitaţilor, vizitarea liceului
10.30 – 12.30 activitate pe secţiuni
12.30 – 14.30 activitate pe secţiuni
14.30 – 16.30 activitate pe secţiuni
16.30 – 17.30 cocktail
V. Structura pe secţiuni:
1. Profesorul formator: Predarea interactivă – responsabili prof. Ramona Stăncurel şi prof. Lori Sălăgean
2. Profesorul evaluator: Modele informatizate de evaluare a proiectelor elevilor – responsabili prof. Roxana Diaconu şi prof. Alice Stan
3. Profesorul ca manager de proiect în contextul noilor tehnologii –responsabili prof. Ioana Cristurean şi prof. Maria Ghioca
VI. Comisia de organizare:
Promotori: Stelian Victor Fedorca – Inspector Şcolar General, Conf. univ. dr. Bogdan Logofătu Universitatea “Credis” din Bucuresti, Diana Melnic – director C.C.D.Bucureşti, Rodica Dimitrovici – director Liceul Teoretic “Benjamin Franklin”
Co-preşedinţi: Barcena Maria Luisa - Instituto de Bachillerato “Sefarad” din Toledo, Spania; Mehmet Yigitkanli - “Hasan Tyrek Anadolu Lisesi” din Manisa, Turcia; Dorota Strzelczyk - Gymnaszjum nr.23 din Czestochowa, Polonia; Victor Cazangiu – inspector – Management educaţional şi dezvoltare şi evaluare instituţională şi asigurarea calităţii, sector 3
Comitetul ştiinţific: Elena Ştefan – inspector de specialitate, Minodora Gavrilă - metodist, Michaela Logofătu – profesor universitar “Credis”, Roxana Fedorca – profesor, Mihaela Florescu – inspector scolar general adjunct, Ioana Cristurean – profesor, Roxana Diaconu – profesor, Ramona Stăncurel – profesor, Lori Sălăgean – profesor
Comitetul tehnic: Viorica Gabriela Popescu – director adjunct, Aurelia Stoica – profesor, Alice Stan - profesor, Alexandra Lebădă – bibliotecar
VII. Conditii de participare:
- lucrările vor fi trimise până la 20.03.2009 la dresa de e-mail zilelefranklin@yahoo.com
- se vor comunica numele si prenumele autorului (maxim doi autori pe lucrare), unitatea de învătământ, orarul, judetul, titlul lucrării, sectiunea la care se înscrie lucrarea, adresa de e-mail a autorului sau un număr de telefon la care poate fi contactat
VIII. Recomandări privind redactarea lucrărilor:
Lucrarea va respecta următoarele cerinţe :
- va avea între 4 şi 10 pagini;
- va fi scrisă în Microsoft Word cu caractere Times New Roman, cu diacritice, corp de literă 12;
- va fi tehnoredactată la 1,5 rânduri;
- va conţine o bibliografie şi un rezumat al lucrării
IX. Persoane de contact:
Rodica Dimitrovici, director coordonator – 0721.878.080
Lori Sălăgean, profesor – 0727.034.474
Ramona Stăncurel, profesor - 0740.048.33
Interes general |
Toate disciplinele |
Evenimente
Propus de: alicestan | 06.03.2009 11:36 | 1477 vizualizări
Comentarii (5)
Se percepe taxa la acest Simpozion?
Care sunt sectiunile pentru lucrari?(Profesorul formator/ profesorul evaluator/ profesorul manager de proiect?)
Ce se intampla cu lucrarile trimise? Nu se intelege din program care este rolul lor, sau al nostru, in calitate de posibili autori?
Felicitari pentru proiect!Trebuie sa fie minunat sa fii profesor intr-o scoala in care sunt intelese si problematizate aspecte atat de actuale si realiste ale invatamantului.
Participarea este doar directa? Cum se confirma primirea lucrarilor? Se publica ceva? Multumesc!
Nu se percepe taxa la acest Simpozion. Participarea poate fi directa si indirecta.Confirmarea lucrarilor se va face printr-un e-mail. Intentionam sa scoatem o brosura cu toate lucrarile participante.
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.