![](https://www.suntparinte.ro/uploads/resource/51/9/26/95x95/atasamentsigurmin.jpg)
„Sărbătorile primăverii” Ediţia a II-a, Bacău, 2009
Perioadă înscriere: 30.11.-0001
Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001
I. Concurs de ouă încondeiate
II. Concurs de creaţii plastice (DESEN, COLAJ, PICTURĂ) dedicate evenimentelor pascale
III. Concurs de felicitări, dedicate evenimentelor pascale
ECHIPA DE PROIECT:
a) organizatorii proiectului:
Prof. Mihai Mojzi- se ocupă de organizarea proiectului.
Prof. Petrina Ţuglea- se ocupă de elaborarea şi coordonanarea proiectului;
Înv. Adriana Alban - se ocupă de elaborarea şi coordonanarea proiectului;
Prof. Luminiţa Dănilă - se ocupă de elaborarea şi coordonanarea proiectului;
b) colaboratorii proiectului:
Prof. Lora Vrajotis- colaborator;
Prof.
* Coordonatorul pe şcoală va anexa lucrărilor înscrise în concurs, acordul de parteneriat completat şi avizat de conducerea instituţiei, în două exemplare, fişa de participare completată şi copia după chitanţa mandatului poştal prin care s-a făcut plata taxei de înscriere la concurs.
• Cadrul didactic coordonator pe şcoală va trimite, în plicul cu lucrări, un plic autoadresat şi timbrat (în valoare de 3 RON), format A4, care va fi folosit de către organizatorii concursului pentru expedierea diplomelor.
Etichetă va cuprinde:
Destinatar
Adresa Str. ......................................, nr. ............
Bl. ........., Sc. ............., Et. .........., ap. ...............
Localitatea ..........................
Cod poştal ..................
Judeţul: ......................
Adresa Şcoala de Arte şi Meserii « Ing. Dimitrie Leonida » Bacău
STR. Vasile Pârvan, Nr.22, jud. Bacău
Pentru Concursul Naţional « Sărbătorile primăverii »
Notă : Avem rugămintea ca, în termen de o săptămână de la primirea plicului de la organizatori, să ne expediaţi în format electronic răspunsul la chestionarul de feed-back ataşat.
E-MAIL: tugleap@yahoo.com
PROIECTUL NAŢIONAL « Sărbătorile primăverii »
Ediţia a II-a, Bacău, 01 martie - 01 iunie 2009
CHESTIONAR
1. CONSIDERAŢI CĂ ESTE IMPORTANT A NE PĂSTRA TRADIŢIILE? DE CE?
……………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………
2. CU CE V-A ÎMBOGĂŢIT ACEASTĂ MANIFESTARE?
……………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………
GÂNDURI CĂTRE ORGANIZATORI
……………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………
Dacă doriţi, lăsaţi date personale
……………………………………………………………………………………………………
Oana Medvedev- colaborator;
Înv. Pavăl – Olaru Nicoleta – colaborator;
Înv. Racleş Gheorghe – colaborator.
c) partenerii proiectului:
Inspector Activităţii Educative – prof. Amalia Diaconu – îndrumă scrierea proiectului şi participă la jurizarea lucrărilor;
Inspector Şcolar de Specialitate Religie - prof. Irina Leonte – moderatorul proiectului;
Director Casa Corpului Didactic”Grigore Tăbăcaru” Bacău – prof. Gabriel Stan – membru al juriului;
Director Complexul Muzeal - prof. Silvia Iacobescu şi Lidia Enescu – asigură organizarea expoziţiei.
Proiectul se derulează în perioada 8 februarie 2009 – 12 iunie 2009
Expedierea lucrărilor: 20 februarie – 06 aprilie 2009
Vernisarea expoziţiei proiectului la Complexul Muzeal "Iulian Antonescu" Bacău, jurizarea lucrărilor şi premierea participanţilor: 28 aprilie 2009
Expedierea diplomelor după data de 20 mai 2009
Fiecare lucrare expediată va fi însoţită de o etichetă cu următoarea structură:
Numele şi prenumele elevului/ei
Clasa
Şcoala
Cadru didactic coordonator
Titlul lucrării
Secţiunea din concurs la care se înscrie
Data limită de trimitere a lucrărilor este 06 aprilie 2009.
• Lucrările înscrise la concurs nu se returnează.
• Taxa de participare – 4 RON/ lucrare (taxă folosită la organizarea expoziţiei şi la realizarea diplomelor)
• Se vor acorda premiile I, II, III şi menţiune pentru fiecare nivel, diplomă de participare tuturor copiilor şi cadrelor didactice îndrumătoare (după data de 20 mai 2009)
• Se vor trimite şi juriza numai lucrări care abordează tematica propusă.
• Lucrările vor fi expuse la Complexul Muzeal „Iulian Antonescu" Bacău
• Jurizarea se va face de către organizatori şi parteneri.
Criterii de evalare a compoziţiilor plastice:
• Se va urmări exclusiv munca elevului;
• Se va urmări gradul de originalitate şi imaginaţie pe care elevii la dovedesc prin lucrarea realizată;
• Se va urmări cunoaşterea obiceiurilor şi tradiţiilor pascale.
Coordonate de contact : Şcoala de Arte şi Meserii « Ing. Dimitrie Leonida » Bacău
Prof. Ţuglea Petrina, tel. 0728354797
e-mail: tugleap@yahoo.com
Înv. Alban Adriana, tel.0744220883
* Coordonatorul pe şcoală va anexa lucrărilor înscrise în concurs, acordul de parteneriat completat şi avizat de conducerea instituţiei, în două exemplare, fişa de participare completată şi copia după chitanţa mandatului poştal prin care s-a făcut plata taxei de înscriere la concurs.
• Cadrul didactic coordonator pe şcoală va trimite, în plicul cu lucrări, un plic autoadresat şi timbrat (în valoare de 3 RON), format A4, care va fi folosit de către organizatorii concursului pentru expedierea diplomelor.
Etichetă va cuprinde:
Destinatar
Adresa Str. ......................................, nr. ............
Bl. ........., Sc. ............., Et. .........., ap. ...............
Localitatea ..........................
Cod poştal ..................
Judeţul: ......................
Adresa Şcoala de Arte şi Meserii « Ing. Dimitrie Leonida » Bacău
STR. Vasile Pârvan, Nr.22, jud. Bacău
Pentru Concursul Naţional « Sărbătorile primăverii »
Interes general | Toate disciplinele | Evenimente
Propus de: tugleap | 13.03.2009 22:47 | 10394 vizualizări
Comentarii (48)
Felicitari pentru initiativa .Am participat anul trecut si cu siguranta o sa participam si anul acesta.Sa auzim de bine si mult succes!
Şcoala de Arte şi Meserii Şcoala/Grădiniţa
« Ing. Dimitrie Leonida » Bacău
Nr. de înregistrare:___________ Nr. de înregistrare:___________
ACORD DE PARTENERIAT
Incheiat astăzi, ................. între şcolile:
• Şcoala de Arte şi Meserii „Ing.Dimitrie Leonida” Bacău, reprezentată de prof. Mihai Mojzi, în calitate de director şi prof. Petrina Ţuglea, înv. Adriana Alban, prof. Luminiţa Dănilă în calitate de coordonatori ai proiectului „Sărbătorile primăverii”, Bacău, ediţia a II-a, 2009
• Şcoala/Grădiniţa.................................................., reprezentată de ...................................,.în calitate de director şi ..........................................................în calitate de participant la proiectul „Sărbătorile primăverii”, Bacău, editia a II-a, 2009
Durata: 01.03.2009 - 01.06.2009
Şcoala coordonatoare se obligă :
• Să distribuie regulamentul concursului şcolilor partenere;
• Să colecteze lucrările realizate de către parteneri;
• Să asigure jurizarea lucrărilor;
• Să trimită tuturor participanţilor diplomele şi premiile obţinute;
• Să mediatizeze rezultatele concursului.
Şcoala participantă se obligă:
• Să înscrie elevii în concurs;
• Sa îndrume elevii în realizarea lucrărilor;
• Să expedieze lucrările pe adresa şcolii coordonatoare;
• Să distribuie elevilor participanţi diplomele şi premiile cuvenite.
Partenerii se obligă să colaboreze pe toată durata proiectului pentru ca acesta să se deruleze conform scopului stabilit.
Prezentul contract se încheie în două exemplare, căte unul pentru fiecare parte.
Şcoala de Arte şi Meserii Şcoala/Grădiniţa
„Ing.Dimitrie Leonida” Bacău,
, Director, Consilier educativ,
Prof. Mihai Mojzi Inst.Tatiana Negurici
ptr dragos2009: acordul de parteneriat se gaseste la stiriile din data 14.02.2009 19:59 Sărbătorile primăverii” Ediţia a II-a, Bacău, 2009.
Felicitări! Cu siguranţă voi participa şi anul acesta. Mult succes!
Cate lucrari pot fi trimise pt fiecare sectiune?
Puteti participa cu un numar nelimitat de lucrari; avem rugamintea sa faceti o selectie din unitatea dumneavoastra!
Multumim mult pentru urari!
Putem participa si cu referate, sau doar cu lucrari dedicate sarbatorilor pascale?
Pentru cosmy 02:Doar cu picturi, colaje si felicitari dedicate sarbatorilor pascale.
putem participa si cu desene in paint?
Nu cred ca e bine sa va chinuiti degeaba sa participati la concursuri ca de obicei, cei care le organizeaza iau tot, asa cum au mai facut cei de la "Leonida"!!!!! Munca in van nu cred ca e apreciata de cineva!!!
Zic din proprie experienta
Nu intelegem ce ati vrut sa spuneti!
Doamna Radu Daniela editia I a fost un succes,nu va obliga nimeni sa participati!
Munca este apreciata de juriul!...Da,cei care organizeaza muncesc pe rupte, nu se aleg cu nimic decat cu multa munca!
Prt. manuelav14:puteti participa si cu desene in paint!
Felicitari organizatorilor si mult succes in activitatile desfasurate!Cu siguranta vom participa si noi.Pentru doamna Daniela(danutzik2007)daca nu doriti nu va obliga nimeni sa participati,dar daca nu participati nu aveti cum sa castigati.Noi tocmai am castigat premiul I la un conurs national si suntem o clasa simultana dintr-un sat din Arad,iar conursul s-a desfasurat la Cluj.Deci se poate. Succes!
Pot participa si copii de gradinita?
GABI
Intr-adevar, daca acest concurs, se desfasoara in alta parte, aveti sanse de castig, dar daca e la Bacau, ma indoiesc!!
Si pe mine ma intereseaza daca pot participa si prescolarii...
Da, pot participa si prescolarii.
Ptr. danutzik2007: Doamna Daniela Radu sunteti din Bacau si dumneavoastra totusi.Am inteles ca ati participat la un concurs de ospatari organizat de scoala noastra si elevii d-voastra au obtinut note intre 4,80-4,90 de aceea sunteti atat de nemultumita.Elevii cu note mici nu sunt premiati,dumneavoastra nu stiti,la un concurs se rasplatesc cei mai buni cu premii.
pot participa 2 profesori din scoala? eu sunt de info si particip cu desene in paint, iar profesorul de desen cu colaje. Un copil poate fi sub indrumarea ambilor profesori? Daca se poate, trimitem un singur plic cu lucrarile ambilor sau 2 plicuri? Lucrarile in paint vor fi listate in format A4?
Pt doamna Petrina Tuglea: Macar unii muncesc cu sudoarea fruntii, pe cand altii.....
Mai bine cu fruntea sus pe strada decat sa ma mustre constiinta!!!!
Da,pot participa si mai multi profesori de la o scoala;trimiteti lucrarile din scoala in acelasi plic;lucrarile din paint vor fi listate in format A4 pentru expozitie.
Ptr. danutzik2007: Doamna Daniela Radu va rog sa va rezolvati problema dumneavoastra cu persoana potrivita.Mult succes pe viitor!
Ptr. danutzik2007: Doamna Daniela Radu va rog sa va rezolvati problema dumneavoastra cu persoana potrivita.Mult succes pe viitor!
nu pot sa-l salvez. ma ajuta cineva?
multumesc!
Ptr.laurian:ce doriti sa salvati?trimiteti-mi adresa de e-mail si va ajut!!!tugleap@yahoo.com
La concurs nu pot participa nu mai şcolile care sunt partenere la proiect?
La concurs poate participa oricine doreste!
Odata cu trimiterea lucrarilor, trimiteti si acordul de parteneriat avizat si semnat in doua examplare!Noi va trimitem un exemplar impreuna cu diplomele si adeverintele.
taxele s fie mai mici sau deloc;elevii de la tara ar participa,dar uneori lipsa banilor ii impinge sa raspunda nu;mai platim si de la noi,dar la toti nu se poate.
Stim ca suntem in criza, nu avem sponsor, iar organizarea unui proiect, a expozitiei,tehnoredactarea diplomelor,a adeverintelor, implica cheltuieli.Mult succes!
As dori sa particip la concurs dar nu am inteles unde exact trebuie sa depunem banii! Si in afara de acei 4 RON /lucrare mai trebuie platita o alta taxa de participare?Va multumesc anticipat pentru raspuns
Nu trebuie platita o alta taxa de participare in afara de 4 RON /lucrare.Banii ii trimiteti pe adresa scolii sau chiar impreuna cu lucrarile, in plic.Mult succes!
am rezolvat , multumesc!
Am trimis acordul de parteneriat in doua exemplare. Voi primi un exemplar semnat si stampilat de scoala dumneavoastra? Va multumesc!
ptr.stefanuca:DA, primiti un exemplar semnat si stampilat,impreuna cu diplomele si adeverina.
anul trecut ati dat diplome de participare elevilor si profesorilor participanti?
anul trecut ati dat diplome de participare elevilor si profesorilor participanti?
anul trecut am dat diplome de participare profesorilor participanti si diplome cu premii elevilor!
Fisa de inscriere nu este sau nu o gasesc, voi redacta eu una , sper sa fie corecta si banuiesc ca se trimite cu lucrarile, sau pe e-mail ?
Ptr.laurian: trimiteti-mi adresa de e-mail si va ajut!!! tugleap@yahoo.com
Nu intamplator am intrebat daca ati timis diplome de participare, pentru ca si eu am trimis, anul trecut,o lucrare a unui elev si nu am primit nimic. Am respectat toti pasii ceruti in proiect.
Nu pare rau nu a ajuns la noi plicul dumneavoastra anul trecut,am verificat in arhiva noastra,probabil din cauza serviciilor postale;toti participantii au primit diplome ,CD si adeverinta,De ce nu n-ati contactat in timp util!
Va rugam sa ne spuneti pe cand vom primi diplomele?Va multumesc!
Azi am primit diplomele. Sunt deosebite!
Va multumim si va felicitam pentru munca depusa!
Am primit si noi diplomele, multumim.
Am participat la acest concurs si nu am primit nici un raspuns.( Sc. Gen.Radu Popa Sighisoara).Inca asteptam sa vedem rezultatele! va multumim!!!
AM PARTICIPAT IMPREUNA CU DOUA COLEGE RESPECTIV INV SI ED. EU FIIND PROF. LA TOATE GRUPELE DE VARSTA SI NU AM PRIMIT NIMIC PANA ACUM 10 IUNIE 2009,VA RUGAM SA NU SPUNETI SI NOUA CE SE INTAMPLA!VA MULTUMIM
AZI AM PRIMIT SI NOI DIPLOMELE.SUNT FOARTE FRUMOASE.VA MULTUMIM!
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.