Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

,,Invierea Domnului-sarbatoarea innoirii sufletelor"

Perioadă înscriere: 30.11.-0001

Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001

SCOP: Dezvoltarea interesului pentru păstrarea obiceiurilor si tradiţiilor specifice sărbătorilor pascale. OBIECTVE: • promovarea valorilor moral-creştine în rândul elevilor; • dezvoltarea imaginatiei si a creativitatii (prin solicitarea elevilor în a elabora anumite lucrări – literare, plastice, artistice); • cultivarea interesului, respectului şi dragostei faţă de obiceiurile şi tradiţiile pascale. PROIECTUL se organizează pe trei secţiuni: I. Creaţii literare ( în versuri sau proză); II. Compoziţii plastice ; III. Ouă încondeiate, ornamente de Paşte

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: cristinazlate | 01.03.2010 22:11 | 1010 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (3)

0 0

13.03.2010 11:59 carmenmihaela

Felicitări! Câte lucrări putem trimite?

0 0

14.03.2010 16:53 cristinazlate - Autor

Multumim. Se pot trimite trei lucrari pe sectiune.

0 0

14.03.2010 19:45 anarotarflorica

Pot participa si prescolarii ?

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 12 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

63 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN