Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Festival National de Folclor - editia a III-a

Perioadă înscriere: 30.11.-0001

Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001

Avem deosebita placere sa va informam ca Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Beclean in colaborare cu Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic al Universitatii ,,Babes Bolyai"Cluj-Napoca, Inspectoratul Scolar al Judetului Bistrita-Nasaud, Consiliul Judetean Bistrita-Nasaud, Casa Corpului Didactic Bistrita-Nasaud si Centrul Judetean de Cultura al Judetului Bistrita-Nasaud organizeaza in data de 8 Mai 2010Simpozionul National cu tema ,,Cultura si Spiritualitate in Spatiul Scolar Romanesc" .Toate detaliile in legatura cu regulamentul de participare si alte informatii suplimentare le veti gasi in documentul atasat

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: astina | 14.04.2010 23:44 | 711 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (1)

0 0

17.04.2010 08:30 gabriela_19652002

Nu am inteles(inca) ce este cu taxa...Taxa este pentru fiecare sectiune sau numai pentru prezentarea produselor culinare? Multumesc.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 4 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

64 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN