Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Profesorii vor lua aceleaşi salarii ca acum patru ani

Dascălii plecaţi în vacanţa de vară vor avea o surpriză neplăcută la întoarcere: se vor trezi cu mult mai puţini bani pe fluturaş. Profesorii şi-au încasat deja salariile pe iulie şi august, perioada concediului, dar începutul anului şcolar va aduce banii tăiaţi cu 25%, aşa cum a decis Parlamentul la sfârşitul lunii iunie. De fapt, reducerea a operat începând cu salariul aferent lunii iulie, dar cum acesta a fost deja încasat integral, în avans, abia în septembrie vor vedea dascălii cu cât au rămas în mână. Secretarul general al Federaţiei Sindicatelor libere din Învăţământ, Liviu Pop, spune că profesorii au rămas, la începutul anului, fără salariul de merit (15%), iar tăierea de 25% îi va aduce pe oameni la salariile din 2006. „De exemplu, un profesor debutant cu studii superioare avea, cu tot cu salariul de merit, în 2009, 938 de lei net. Acum va ajunge la 618 lei. Un profesor cu peste 25 de ani vechime şi gradul I care avea în 2009 un salariu net de 1.891 lei, va rămâne cu 1.239 de lei“, arată Liviu Pop. Silvia Lixandru, profesoară de matematică la Şcoala Generală nr. 124 din Bucureşti, spune că tăierile salariale de 25% o vor întoarce înapoi cu ani buni. Profesoara are 20 de ani vechime, gradul I, şi spune că de la 1.300 de lei, cât ia în mână, va ajunge la 1.000. „O involuţie totală. Cine să mai mergă, de exemplu, la perfecţionări? Păi nu mai ai nicio motivaţie“, se revoltă Silvia Lixandru. Guvernul a decis de asemenea, pe 31 iunie, disponibilizarea a aproximativ 55.000 până la 60.000 de angajaţi din sectorul public, dintre care cei mai mulţi, respectiv circa 54.000 de persoane, vor fi concediaţi din administraţia locală, iar restul din ministerele Administraţiei, Muncii, Educaţiei şi Agriculturii. UPDATE 1: Guvernul a decis numărul total de posturi din structurile de tineret şi sport ale Ministerului Educaţiei să fie redus cu 25%, de la 4.765 la 1.239 funcţii în organigrame, prin fuziunea direcţiilor judeţene pentru sport şi tineret, precum şi restructurarea Autorităţii Naţionale pentru Sport (ANS). Economiile rezultate sunt estimate la 9 milioane lei, pentru acest an, şi 27,5 milioane lei pe parcursul unui întreg an.

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: amz | 29.07.2010 00:57 | 5263 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (65)

0 0

29.07.2010 10:26 oana24_barna

Numai şi numai noi suntem de vină. Conceptul de solidaritate e prost înţeles de profesori, protestele unde sunt?Limitaţi/vă, tăceţi, supuneţi/vă...Aşa ne trebuie

0 0

29.07.2010 10:43 adriana1987

Viitorul suna bine!

0 0

29.07.2010 13:46 lumynitza_gh

Ne meritam soarta.

0 0

29.07.2010 17:36 nikymicu

binenteles ca ne meritam soarta,nu avem niciun fel de credibilitate pentru ca i-am amenintat cu neincheierea situatiei scolare,cu boicotarea Bac-ului si de fapt toata lumea s-a grabit sa incheie mediile sa plece in vacanta, iar apoi pentru o suma derizorie s-au implicat in examenele finale.Degeaba ne perfectionam daca avem spinarea flexibila.Eu sunt f.dezamagita atat de salariu cat si de ai nostri elevi care parca sunt degenerati,ca sa/l citez pe Mircea Badea.Ei nu invata nimic pentru ca nu isi doresc asta, ne au pe noi exemplu concret.toba de carte bani putini...

0 0

29.07.2010 18:35 lumynitza_gh

Putini sunt cei ca Mircea Badea. Putini au curajul sa recunoasca si sa-i infrunte. Singur nu poate decat sa-i persifleze. Ramanem cu atat. Si cu ce 25% mai putin la salariu. De ce? Pentru ca ne meritam soarta.

0 0

29.07.2010 18:58 orzel

sunt din BN . la noi nu s-au dat banii de concediu si se vorbeste taierea cu 25% si pentru lunile iulie si august.

cert este ca s-au rasturnat valorile morale ale societatii si aceasta boala, pentru ca nu pot sa-i spun altfel a cuprins si invatamantul. s-a acceptat ca fiind fireasca intrarea politicului in invatamant in dauna meritocratiei, si acum ne miram unde a ajuns invatamantul, ca se sterge cu el pe jos. daca vrem sa ne redobandim demnitatea trebuie sa incepem cu curatenia in constiinta noastra. de la coada se curata pestele. pana cand apartenenta politica si nepotismul sa primeze in obtinerea unui post, fie el de conducere sau nu in invatamant. de ce sindicatele noastre in loc sa ne apere drepturile pactizeaza cu guvernantii. totul va continua pana nu ne vom da seama cat suntem de cufundati in mocirla si vom avea curajul sa nu ne lamentam , luand atitudine. da, ATITUDINE! atunci, colegul meu, vom sta

demni si drepti. pana atunci, cu adevarat, ne meritam soarta. ne tot intrebam de ce e asa lumea azi , dar nu facem nimic sau prea putin sa o schimbam

0 0

29.07.2010 20:55 constantin_obreja

Salariul de debutant, in 1980, era de 1770 lei (in mana), acum, dupa 30 ani, cu toate gradele, e de 1300 lei. Pentru asta a fost necesara o revolutie, pentru asta a trebuit 'sa dam tot ce e mai bun in noi pentru ... prosperitate'. (Ca un remember, pe 21 decembrie 1989, Ceausescu garanta marirea salariilor cu 100 lei si l-au impuscat! Noi ce sa facem?) Stiti undeva niste 'parcari vesnice' la pret redus? NU, MAI BINE!

0 0

30.07.2010 00:30 marian_dorin

acesta e doar inceputul...sa vedeti ce va fi la anul....la cat de mincinosi si incompetenti sunt conducatorii nostri, miram-as sa nu mai scorneasca alte grozavii in anul 2011!

0 0

30.07.2010 07:21 cornelia13

Spunem ca ne meritam soarta si asa e... dar ce facem sau ce am facut ? Am fost la supraveghere la BAC- ca ne-au mai dat 50 de lei, la supraveghere la titularizare- ca ne-au mai dat 30 de lei s.a.m.d. Ne multumim cu cat ne dau si va fi si mai rau... Am doua licente si acum fac si master si... nu va spun cat castig... Imi iubesc tara dar nu-mi plac conducatorii alesi, din pacate, de locuitori...

0 0

30.07.2010 12:26 magdutacozma

La şcoala mea nu s-au dat banii pe concediu ceea ce nu este normal, iar cănd îi voi lua vor fi cu 25% mai puţin.Nu cred că e normal să se oprească 25%/lună din concediu pentru că nu este salariu.Dragi colegi,voi ce părere aveţi?

0 0

30.07.2010 13:36 adina21

Salariul pe iunie l-am luat integral.Urmează să primim fluturaşul pe luna iulie.Oricum decizia guvernanţilor de a reţine 25%din salariu mi se pare exagerată.Logic ar fi să reţină acest procent doar din septembrie, oricum ei fac ce vor.

0 0

30.07.2010 21:30 mihaelailie

Şi credeţi că ne ajută cu ceva dacă ne plângem tot timpul, dacă ne vărsăm of-ul aici?????????? Nu facem nimic, sunt doar nişte păreri şi atât! Păcat ... că nu am reuşit să le dăm peste nas guvernanţilor! Tot timpul ne-am complăcut în situaţia de a fi sclavii lor! Aşa este ne merităm soarta!!!!!!!!!!

0 0

30.07.2010 23:00 vioscout

Da, probabil ca ne meritam soarta!

Educatia este total nereformata iar principala sursa antireformista -in opinia mea- au fost sindicatele...

Apoi, problema reala a Romaniei nu este lipsa banilor ci modul injust de repartizare a lor in cadrul bugetului de venituri si cheltuieli.

Cat despre Mircea Badea, nu fiti naivi, este un vuvuzel platit regeste pentru spectacolul de "lumini si umbre" pe care-l joaca...Aruncatul cu noroi este unica lui specializare media. Pacat ca mai sunt, mai ales in educatie, numerosi indivizi creduli...

0 0

31.07.2010 13:29 marcustefan37

Doamnelor si domnilor , cand a fost vorba de greva generala , ce ati facut ?? Fiecare s-a gandit la oile lui .

0 0

31.07.2010 21:44 constantin_obreja

"Luati averea mea si-mpartiti-o voi/ Nu-i o treaba grea, sunt doar niste oi" (A. Paunescu, Miorita). Fiecare se uita in 'stana' lui cand se raporteaza la ceilalti (nu la lume!); este firesc ca fiecare sa-si numere oile si sa se gandesca la ele, la viitorul lor, la perspectiele de marire a beneficiilor sau la posibilitatea de .. a pierde si ceea ce are! GREVA GENERALA nu e o solutie! Justificare: daca ea va reusi, un alt partid va ajunge la putere (sau o alianta); ori, din ceea ce se vede si cu teledizolvatorul inchis, NIMENI NU VREA GUVERNAREA! Atunci, ce sansa mai avem? Sa infiintam PPPP (partidul profesorilor prost platiti), sa ne alaturam lui D. D. de la 0TV? Nu acuzati INACTIVITATEA grevista ci analizati sensurile ei; s-a vazut foarte clar: a fost o greva platita, nesustinuta decat de vorbele deja cunoscute ale oportunismului conjuctural dezvoltat de liderii de sindicat si de ORICE opozitie! Asta e grav! 'PPPP' ar trebui sa aiba o linie clara; sinusoidele, valsul sunt fie reprezentari grafice ale unor fenomene fizice, fie exteriozarea fizica a unor sentimenete profunde. N-am fost de acord cu greva si am justificat atunci care e motivul. Cred ca, nu peste mult timp, un grup de oite vor gasi o cale ......

Numai bine,

0 0

01.08.2010 15:05 professorbujor

Se tot vantura banerul nereformarii educatiei incepand cu chiriasul cotrocenesc si continuind cu toti lustragii fundului prezidential;pai, ce sa reformezi si cum sa reformezi daca nimeni habar nu are ce vrea sa se intample in tara aceasta ?!

Un singur lucru este bine pus la punct pretutindeni: Hotia ! Ca politica nationala .

0 0

02.08.2010 10:25 c_mmb

Noi am luat banii pe iulie si august redusi cu 25%.

0 0

03.08.2010 16:44 ana2006

La noi in scoala s-au dat banii pe iulie si august inca de la inceputul lunii iulie si au fost cu 25% mai putin; deci taierile au cuprins si salariile din iulie si august! Atentie nu mai dezinformati!

0 0

03.08.2010 20:26 roxyf87

luna aceasta sustin examenul de definitivat,stau si ma gandesc,oare merita tot stresul,oboseala,emotiile sustinerii acestuia pentru cat ne da?guvernantii au uitat ca daca nu eram noi ,ei nu ajungeau unde sunt acum.oamenii acestia nu se gandesc si la tineretul de azi?!fac programe cu 1 casa,investesc in drumuri etc.tineretul din invatamant nu are nicio sansa la un viitor mai bun daca va ramane la catedra.pacat de copiii nostrii care vor ajunge sa se manance intre ei, ca sa poata supravietui.cum zicea si mai sus degeaba ne plangem aici,trebuie sa facem ceva...sindicatele sunt degeaba si degeaba contribuim noi, pt a ne tine partea.sincer am ajuns sa-mi plang d mila pt k meseria asta o fac din placere si dragoste.ROMANIA TREZESTE-TE.

0 0

04.08.2010 14:45 marian_dorin

si eu mai raman inca in acest sistem din pasiune pura pentru sufletele inocente ale elevilor din clasele primare, altfel nu se merita din niciun punct de vedere! Cu obtinerea definitivarii in invatamant, draga colega educatoare, salariul iti va creste cu 7 lei, nu mai mult de 10 lei...asa ca se merita efortul investit in pregatire??

0 0

04.08.2010 16:01 lady46

Nici chiar din "pasiune pura pentru sufletele inocente" nu se merita .Fratilor!!! Care sunteti tineri mai aveti sansa la o viata decenta.Nu mai asteptati "mila" guvernantilor.Lasati invatamantul!Cautati-va alte joburi. Oricat ati lupta nu se mai poate. Nu vedeti ca acesta-i si scopul? Sa fim o tara de prosti pe care sa-i poata manevra cum vor?

0 0

04.08.2010 21:31 constantin_obreja

1. Cred ca tindem spre extreme: de la "pasiune pura pentru sufletele inocente" pana la "Lasati invatamantul! Cautati-va alte joburi. Oricat ati lupta nu se mai poate. Nu vedeti ca acesta-i si scopul? Sa fim o tara de prosti pe care sa-i poata manevra cum vor?". Dincolo de vorbele aruncate 'din dragoste' sau 'in draci' trebuie sa ne gandim si la ceea ce TREBUIE FACUT in aceasta tara. Asa cum e ea, asa cum suntem catalogati noi, dascalii. Daca 'moare regele', nu moare si tara! Trebuie sa mai gasim un punct de sprijin ca sa asiguram macar rotatia Pamantulului! Si a oamenilor! 2. Trist este ca acolo sus, in partidele aflate la guvernare sau un opozitie, NU EXISTA RESPECT nici pentru noi, votanti de rand, dar nici macar pentru ei insisi! Spuneam intr-un comentariu anterior ca nimeni nu vrea guvernarea, deci grevele sunt inutile; astazi, fostul ministru Atanasiu a spus clar (pe realitateaTv) : ii lasam sa duca Romania in prapastie! Oare de ce? Ori Atanasiu nu era in 'functiune' ori chiar asta se doreste! Poate 'scoaterea din prapastie' permite 'dese spalari' care sunt binevenite si mult asteptate de ... cei pe care-i vom avea la guvernare! 3. Sigur voi fi intrebat: 'Ce-i de facut?' Raspunsul: SE POATE SI MAI RAU! Evident ca nu am raspuns la intrebare, dar ma gandesc la taranul care si-a vazut toata agoniseala lui asezata in straturi de mal pe sosea, ma gandesc la miile de oameni care dupa o viata de munca traiesc cu banii pe care unii ii dau numai pe tigari, ma gandesc la firul de grau care va rasari la primavara (si-mi va fi de folos), ma gandesc sa inchid teledizolvatorul atunci cand sunt stiri, ma gandesc .... la acel PUNCT DE SPRIJIN care sa ne ajute macar sa iesim din mocirla.

Numai bine,

0 0

04.08.2010 22:32 cocav

Si la noi salariile pe iulie si august au fost reduse cu 25%.

0 0

05.08.2010 18:01 oana_82

Solidaritate? Cred ca chiar daca le-ai arata in dictionar semnificatia cuvantului, unii tot nu ar intelege. Au fost profesori care au intrat in greva , refuzand sa asiste la bac; nici o problema s-au gasit alti "colegi" de ai nostri sa ii inlocuiasca. Personal o vad ca pe o sabotare a dreptului altora de a protesta in fata unei legi abuzive. Si daca ne facem asta unii altora , ce sa mai asteptam de la "cei mari"?

0 0

06.08.2010 08:28 dawid

La sfarsitul lunii iulie am luat salariu pe iulie si august diminuat cu 25%. Din ei vom trai pana in luna octombrie. Cat despre vacanta de vara, e primul an in care o petrecem numai la domiciliu, concediu a fost taiat de pe lista.

0 0

06.08.2010 21:45 stoly

Si la noi s-au dat banii pe concediu diminuati.Daca mai plecam mult capul vom ajunge sa facem munca in folosul comunitatii.....Cu bunul simt in ziua de azi nu mai merge.Ar trebui sa facem front comun si sa ne impunem punctele de vedere.Suntem tratai de parca am fo ultima roata la caruta....dar vorba unor colegi,ne meritam soarta.....Vacanta placuta in continuare tuturor si multa putere si rabdare....

0 0

08.08.2010 19:36 awrelian

Ma alatur si eu colegilor de mai sus: si la noi au dat salariile pe iulie si august mai mici cu 25%. Toatusi am si eu o intrebare la care vreau un raspuns: in invatamant nu se calculeza drepturile salariale pentru concediu ca media salariala a ultimelor trei luni - aprilie, mai si iunie ? Evident fara sporurile specifice - dirigentie, zona e.t.c.



0 0

08.08.2010 20:59 sergiu_constantin

Eu nu pricep ceva, noi pe iulie si august luam indemnizatie de concediu si nu venituri salariale, cum scrie in lege, ce s-ar preta la reduceri si de aceea intreb: in baza carei legi s-au dat mai putini bani? Poate acest site este citit si de contabili din scoli si putem primi un raspuns sau o explicatie. Eu si colegii nostri am luat banii intregi pe vara...cred ca este si vorba si de implicarea directorului nsi de decizia acestuia si a consiliului de administratie.

0 0

08.08.2010 21:07 marian_dorin

interesant, colegule! chiar ai primit salariul intreg pentru aceste doua luni de concediu?

0 0

09.08.2010 08:27 armeanca

invatamantul este la pamant, pacat d emunca noastra depusa si de stresul pe acre l am indurta pentru a ajunge dascali,pacat!

0 0

09.08.2010 09:54 dawid

sergiu_constantin aveti dreptate! Sunt orase in care banii pt. concediu nu au fost diminuati. Personal consider ca acei directori si contabili care au aplicat corect legea, fara sa taie din salarii sunt oameni cu coloana vertebrala si sunt de partea dreptatii si a adevarului. Cei care au aplicat legea, nedrept, sunt oameni asupra carora se fac presiuni si de teama ca le zboara scaunul, au luat hotarari pripite. Cum ne va ajuta sindicatele sa recuperam banii, cei 25% din salariu taiati pe nedrept si zilele de 1,2 iulie pentru care legea, nici atunci nu se aplica?

0 0

10.08.2010 15:08 elena_calin_2007

Se vorbeste aici de solidaritate...Hmmmm! Cum sa solidarizeze unul extrem de slab pregatit cu altul care se pregateste suplimentar, din respect pentru PROFESIE, cate 3 sau 4 ore zilnic? Fiti sinceri cu totii, invatamantul actual a inghitit fooaarte multe cadre didactice inadmisibil de slab pregatite.Nu stiu metodica, nu stiu didactica...NU STIU CARTE, oameni buni! Ei vor fi vesnic impotriva valorilor din invatamant, care sunt, din pacate, din ce in ce mai putine. Nici nu e de mirare. Sunt trista.

0 0

10.08.2010 22:19 alinad

De ce spuneti ca din septembrie ne trezim cu salariile diminuate? Le avem din august, pe iulie si august s-au calculat indemnizatiile de concediu cu reducere... asa ca in concediu suntem deja cu banii diminuati. Pentru analiza activitatii cadrelor didactice aveti Consiliul profesoral stimati colegi, daca aveti colegi nepregatiti sau cu lipsa simtului de raspundere luati atitudine acolo nu aici . Aici raman doar vorbe in vant.

0 0

11.08.2010 13:51 naty_hol

Imi pare sa spun,dar anul acesta am ajuns la o concluzie,nu se merita sa muncesti cu putini bani,sa pui suflet pt tot ce faci,deaceia am luat o hotarare f grea pt mine,din luna septembrie nu ma mai intorc la catedra nu se merita,chear daca ma doare sufletul cand spun asta voi pleca in strainatate. Nu voi lucra in domeniu dar voi castiga f bine asa incat sa pot sa-mi intretin familia.Chear domnul presedinte m-a indemnat sa fac acest pas,sunt trista si regret nespus de mult ca las un urma 16 ani de munca si gradele didactice date. Sa traiasca domnul Basescu bine!!!Si nu uitati ca sindicatele sant conduse tot de ei,deaceia nu a fost solidaritate.Va urez succes...si nu uitati de pasiune.

0 0

11.08.2010 14:26 capatina_mirela

Sunt profund dezamagita. Am 31 ani vechime in invatamant, gradul I didactic, o facultate si 2 mastere. Am primit banii de vacanta comasat (pe 3 luni: iunie, iulie si august). Voi mai fi platita abia in octombrie. Pe lunile iulie si august am luat cu 40% mai putin, nu cu 25%, asa cum ma asteptam sa fie (institutia noastra este platita de Consiliul Judetean). Ma intreb cu ce bani voi achita ratele la banca.

0 0

11.08.2010 14:32 cetateanu

Fara bani,totul este vorba goala.Cred ca si cadrele didactice ar trebui sa se gandeasca sa plece din sistem.De noi nu mai are nimeni nevoie in aceasta tara.

0 0

11.08.2010 15:00 adam

eu pe iulie si august am luat salariul diminuat cu 25%.dar am inteles ca salariul e separat impozitat de impozitul la CAS,SI CELELALTE.cred ca in total e mai mult diminuat impozitul.

salariul meu brut este de 1200, salariul de baza 1110 iar net am luat 680!!

este inadmisibil asa ceva!

0 0

11.08.2010 15:05 aurash23

Sunt profesor debutant si sunt complet dezamagita de ce se intampla in invatamant... am dat atatea examene... m-am straduit sa fiu un profesor bun... si pentru ce? Ca sa iau salariul mai mic decat parintii si fratele meu care au doar bacalaureatul si locuri de munca modeste? Este inadmisibil cat de cruzi pot f cei de la guvernare care pur si simplu ne gonesc din tara. Tineretul nu are niciun viitor in Romania! Este trist, dar este concluzia la care am ajuns atat eu cat si colegii care sunt in aceeasi situatie ca mine.

0 0

11.08.2010 15:35 marioara2008

In anul 1982 cand am absolvit Liceul Pedagogic am fost incadrata cu 1720 lei, iar acum, dupa 28 de ani, cu o facultate terminata, cu gradul intai, am luat pe luna iulie cu mult mai putin ,tinand cont de faptul ca erau si banii din avans de concediu.Ma intreb daca este corect sa ni se reduca si banii din dreptul de concediu???????Chiar nu mai suntem in stare sa facem nimic?Plecam capetele in continuare?Iar sindicatele nu mai iau nici o masura,incepand cu liderii din scoli,care , atunci cand sunt intrebati ceva, tipa la tine...Ar trebui ca toti dascalii sa ne dam demisia "in bloc"si sa puna FUNE(RA)LIU , BOC SI BASESCU PE CINE VOR IN LOCUL NOSTRU.Ori solutia simpla pt. Basescu este sa plecam toti din tara ca sa TRAIASCA EL BINE CU TOATA GLOATA DE LA COTROCENI...MI-E LEHAMITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!NU MAI AM NICI CUVINTE.......



0 0

11.08.2010 16:05 elenatin

Cand a fost vorba de greva, dintr-o scoala, am fost doua cadre didactice care am facut, nici lidera de sindicat nu a fost in greva!Ne plangem degeaba!

Doar cu vorbe nu facem nimiv. Va fi vai de noi cu facturi marite, rate la banci si salarii micsorate!

0 0

11.08.2010 16:20 marietab

Ma uimiti dragi colegi ca ati luat banii pt.lunile iulie si august fara taierea de 25%,noi am luat integral pt. iulie si in august ne-a retinut 50% si pt.iulie.Am luat in 6 august bani de plans.

0 0

11.08.2010 17:22 duserg

Dragi colegi, faceti un calcul mic si veti afla ca ati luat o treime din salariu, pardon ,din indemnizatia de concediu.Mie si sotului meu asa ne-a iesit.Cuvintele sunt de prisos...

0 0

11.08.2010 17:53 mbzimn

Nu am intels cum au luat altii in 1982 atatia bani doar cu Liceul ,adica peste 1700 lei cand eu cu 3 ani de facultate( Chimie tehnologica, 3 ani-I.Politehinc Bucuresti ,absolventa cu licenta de atunci,adica cud iploma si repartitie guvernamentala) am luat in 1985 doar 1675 lei.

E drept ca acum dupa ce am luat si licenta pentru sutdii de lunga durata si am luat si gradul I ,cu vechime 20-25 de ani,tot cam atat ar fi.Atat era in 2009 pana sa iau gradatia de merit.

Abia in 15 august vor veni reducerile la noi,pentru ca luam banii lunar,nu s-au dat salarii in avans ,ca si indemnizatii de concediu.E drept ca nu ar trebui sa opreasca din bani,dar si acele mariri de 50% promise candva tot de director si contabil tin,pentru ca am o cunosttinta secretara care mi-a povestit cum a dat in judecata ISJ-ul si scoala pentru ca nu au facut majorari de 50% asa cum era publicat in Monitorul Oficial si -CULMEA!!!!!!!!!_ a castigat procesul! Acum are SALARIUL MAI MARE CU 50% !

0 0

11.08.2010 21:14 dascal

Stimati colegi la Prahova s-au gasit bani pt salariatii inspectoratului pentru premieri.Tot ei au primit si prime de vacanta de la sindicatul de la care noi cotizam. De fapt procentul nu este 25 la suta se apropie de 39 la suta .

0 0

11.08.2010 22:23 mihucati

Rusine...mare rusine sa le fie celor care ne conduc destinele! Au uitat de dascalii care le-au pus creionul in mana! Daca ar fi stiut dascalii ca ceea ce-i invata se va intoarce impotriva celor ce i-au format ca oameni, poate ca nu ar fi mai depus atata suflet in formarea lor! Ne taie noua din salarii 25%iar ei, demnitarii folosesc masini de ultima generatie, fac cheltuieli aberante, concedii in strainatate! Apropo, stimati colegi, banii pe concediu v-au ajuns...de concediu? Imi pare rau ca nu am macar varsta vechimii pe care o am in invatamant(36ani) ca as fi plecat, fara sa ma uit inapoi!

0 0

12.08.2010 07:58 cezarina_morosanu

Noi suntem de vina pentru ce ni se intampla. Noi, pentru ca am permis sa se intample asa ceva. Pentru ca suntem creduli, usor de manipulat, usor de dezbinat... Imi pare rau ca nu se uita mai multi profesori la Mircea Badea. E un model in adevaratul sens al cuvantului.

0 0

12.08.2010 09:45 dragoiu

Pentru mbzimn: nu are salariul marit cu 50 la suta colega ta! Te-a mintit! Aluat doar 2 luni: noiembrie si decembrie 2009. Apoi a intervenit guvernul dragutul si a stopat acest salariu pretinzand ca a intrat in vigoare Legea salarizarii unitare, ceea ce este iar o imensa minciuna! Deci , toata lumea minte!!!!!!!!

0 0

12.08.2010 20:00 chiriacrodica

nu cred ca va trebui sa asteptam pina in septembrie ca sa constatam ca avem salariul diminuat cu 25%, deaorece salariul pe lunile de concediu, iulie si august am primit cu 25% mai putin!Nu in toate scolile s-a intimplat acest lucru? Sa inteleg ca numai la scoala noastra s-a intimplat asa? Sincer as vrea un raspuns! Cit despre celelalte se spune ca daca vrei sa distrugi un popor ii ataci sanatatea si educatia! Eu personal cred ca actualii guvernati doresc acest lucru. Ma intreb in folosul cui?

0 0

13.08.2010 09:36 nalriv

Da, in scolile din toata tara s-a aplicat legea salarizarii... "diminuate" cu 25 % pe lunile iulie si august (concediu). Am 14 ani vechime, toate gradele sustinute + gradatie de merit... si am pierdut O MULTIME DE BANI. Cateva sute... Eu macar pot sa spun ca n-as avea gradatia (e 25%)... Dar altii!? Ma gandesc mai mult la cei care au imbatranit efectiv la catedra si au peste 30 de ani vechime si la aceia care vin... INCREZATORI de pe bancile facultatilor... Mai rau de atat nu se poate! Cred. Sper.

0 0

13.08.2010 11:22 nalriv

Da, in scolile din toata tara s-a aplicat legea salarizarii... "diminuate" cu 25 % pe lunile iulie si august (concediu). Am 14 ani vechime, toate gradele sustinute + gradatie de merit... si am pierdut O MULTIME DE BANI. Cateva sute... Eu macar pot sa spun ca n-as avea gradatia (e 25%)... Dar altii!? Ma gandesc mai mult la cei care au imbatranit efectiv la catedra si au peste 30 de ani vechime si la aceia care vin... INCREZATORI de pe bancile facultatilor... Mai rau de atat nu se poate! Cred. Sper.

0 0

13.08.2010 14:32 katy82

Stimati colegi, observ ca modalitatea de calcul a salariilor diminuate este inteleasa de fiecare secretariat in parte dupa bunul lor plac. Astfel un prof cu grad def si cu un spor de vechime de 10% ia fie 550, fie 620, fie 713, ca stau si eu si ma intreb de fapt cat ar fi tb sa iau. Nu exista totusi o grila de salarii publica astfel incat sa stim si noi cam cati bani ar tb sa luam?

0 0

13.08.2010 18:25 adam30

va doresc sa serviti o prajitura: "Taci si inghite" asa am ajuns dupa 20 de ani de capitalism. Toata clasa politica e incapabila indiferent cine este sau a fost la putere

0 0

15.08.2010 17:42 valer

Asa ne trebuie ! L-am ales pe chioru, care,dupa spusele lui, nu i-a prea placut scoala.

0 0

15.08.2010 17:44 valer

caruia

0 0

16.08.2010 23:25 zinna

Vad ca nimeni nu spune nimic de incalcarea codului muncii, de modul de calcul al indemnizatiei de concediu de odihna. In Ialomita nu s-au primit nici banii pentru Bac, probabil ca la anu si la multi ani.

0 0

18.08.2010 10:23 sergiu_constantin

Zinna, dar de ce te-ai dus la BAC, parca era vorba ca suntem in greva, nu? Nu era vorba ca il boicotam sau unii cu greva si altii cu banii? Acum bociti ca nu ati fost platiti, dar la ce va asteptati? V-ati lasat prostiti inca o data de ministru si v-ati bucurat de firimiturile pe care vi le-a aruncat Funeriu. Da stiu, va ganditi la copii/elevi, dar la copiii nostri cine se gandeste? Noi am luat banii intregi pe concediu, insa din zvonistica din scoala, se pare ca vor fi recuperati din banii pe septembrie.

0 0

18.08.2010 19:11 profabio

unde putem gasi un site de Targuri de joburi pt .domeniul educational?bineinteles in strainatate?

0 0

18.08.2010 23:32 teodora79

Nu suntem noi de vina, ci guvernantii, dam afara angajatii de bani putini si stau puturosii pe bani multi. Au atatea facilitati, ca la noi in tara politica a devenit o cariera nu ca in afara un hobby. Ce s-a intamplat la maternitatea Giulesti este vina lor, dam afara angajatii, ii extenuam pe cei care au ramas, sa mai aiba ce fura politicienii.

E criza in Romania, de unde criza ca noi nu producem nimic, nu exportam nimic,cu ce ne-a afectat criza din afara? Banii s-au invartit in interior si din contra s-au trimis si din afara de bietii romani care isi ingrijesc familiile din tara. Suntem profesori si eu si sotul meu, pt ca sa supravietuim cu cei doi copii pe care ii avem, sotul meu a muncit toata vara in strainatate. Amandoi suntem cu 4 ani facultate si master si ce folos?

0 0

21.08.2010 12:59 ery_ancu

Nu prea inteleg, dragi colegi, de ce va plangeti. Daca ne-am retras din greva cum ati fi vrut sa se termine negocierile? Am primit ce am semanat.

0 0

22.08.2010 19:36 marian_dorin

Greva n-ar fi rezolvat nimic, ar fi fost inutil s-o facem! Aceasta din cauza ca nu suntem uniti in toata tara!!! Cel mai bine ar fi fost sa nu ne mai prezentam la serviciu cateva zile sau chiar sa fi iesit in strada, in fata prefecturilor si a inspectoratelor ... si nici sa nu fi incheiat anul scolar.... Asta era adevarata solutie!!!

0 0

23.08.2010 10:58 alexion

NE LAMENTAM DEGEABA !

Boc (Base) nu avea de la cine altcineva sa ia banii !! Nu putea lua de la colegii de guvernare sau de la alti MAFOITI !

Daca ai fi primar in comuna nu ai putea lua bani de la crasmaru cu care bei nici de la ceilalti tovarasi de hotie cu care faci "afaceri" si de la care ai luat GRAS.

VEI LUA DE LA BABE SI DE LA PROFESORI care NICIODATA nu ti-au dat pesches !!!

Si bineinteles cu gura mare vei spune ca esti cinstit si nu vrei bani de la altul.

Profesorii sunt corupti ca iau flori la inceputul anului scolar.

0 0

23.08.2010 20:09 marian_dorin

Sa nu uitam si de micile "atentii" primite cu ocazia zilei femeii ( 1 si 8 martie ) , cu diverse serbari importante, dar mai ales si cea de la sfarsitul anului scolar.

0 0

23.08.2010 22:00 dascalitamaria

Eu am luat pt. iulie și pt. august salariul diminuat cu 33%.Au aplicat 25% la salariul brut. În loc de 1599 am lut 1100.

0 0

24.08.2010 16:35 marioara2008

Marele artist, Constantin TĂNASE, ne-a lăsat moştenire un "algoritm de calcul al pensiei" valabil pînă în zilele noastre.



"Şi o altă chestie:

Scoaterea la pensie .

Astăzi eşti funcţionar

Însă mâine pensionar.

Poate te interesează

Pensia cum se calculează.

Din 35 de ani servici

Care vor fi socotiţi

Iţi scazi primii ani de şcoală

Şi absenţele de boală,

Zilele de sărbătoare,

Orele suplimentare,

Plus un an şi patru luni.

Tragi o linie şi aduni.

Imparţi tot la cinci, apoi

Ce-ţi dă înmulţeşti cu doi,

Scazi anul când te-ai născut,

Adaugi tot ce-ai scăzut

Şi la cifra ce-a ieşit

Pui un zero la sfârşit.

Anii pentru însuraţi

Se vor socoti dublaţi

Adică ani de război

Socotind că-n vremea asta

Te-ai războit cu nevasta.

La totalul obţinut

Pui trei zero la-nceput.

Scazi anii de celibat,

Ridici restul la pătrat

Şi-astfel într-o primă fază

Afli sumele de bază.

Apoi le extragi la toate

Rădăcinile pătrate

Şi la suma dobândită

Aplici cota cuvenită,

Care nu trebuie să fie

Mai mare de 5 la mie.

Din suma rămasă, brută ,

Scazi 4 şi 8 la sută

Trei la mie la pompieri,

Impozitul pe averi.

Supracota respectivă,

Taxele pentru colivă,

Cinci la sută pentru dric,

Apoi nu mai scazi nimic.

Din totalul rezultat

Verşi două treimi la stat

Şi restul ţi se cuvine

Nu ştiu de mă exprim bine!









0 0

25.08.2010 01:31 ralucavargau

Şi eu am primit deja salariile tăiate pt. iulie şi august. Dar e normal ca un concediu legal să fie plătit după media aritmetică a ultimelor trei salarii. În legătură cu greva de solidaritate...păi sindicatul nostru ne-a obligat să facem grevă numai o zi, nu pe perioadă nelimitată. La noi n-a avut nimeni de ales. În plus, foarte multă lume este presată de ratele la bănci, care nu întrabă dacă ai sai n-ai bani suficienţi.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

676 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN