Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Programe şcolare şi manuale noi din 2011

Din toamnă, Ministerul Educaţiei va supune dezbaterii publice un curriculum nou, pe baza căruia se vor realiza cărţile şcolare pentru elevi. Elevii de clasa întâi, a cincea şi a noua vor învăţa după manuale noi cel mai devreme din anul şcolar 2011-2012. Ministrul Educaţiei, Daniel Funeriu, a declarat ieri că vrea ca elevii de la clasele de început de ciclu şcolar să înveţe după cărţi şcolare noi. Acestea vor respecta o programă şcolară la fel de nouă, pentru care Ministerul Educaţiei va stabili un cadru de referinţă (curriculum naţional) ce va fi supus dezbaterii publice din această toamnă. Profesorii, evaluaţi Potrivit lui Funeriu, schimbarea profundă a sistemului educaţional vizează mai multe etape, în care ultima este redactarea unor noi manuale. „Trebuie mai întâi să definim care este cadrul de referinţă curricular, respectiv cum trebuie să arate, spre exemplu, copilul român la opt ani din punct de vedere educaţional. După cadrul de referinţă, stabilim prin ce procese ajungem la acest rezultat. Apoi ne ocupăm de schimbarea sistemului de evaluare, rescriem planul-cadru şi efectiv programa", a arătat Daniel Funeriu. Acesta a mai spus că în paralel cu lucrul la programă va începe formarea profesorilor şi punerea în practică a elementelor de evaluare. „Când ai foarte clar ce se învaţă, adică programa, cum trebuie să arate un copil, ce şi cum se evaluează, iar formarea profesorilor este în derulare, abia atunci începe scrierea noilor manuale", a adăugat ministrul Educaţiei. Curiculum ştiiţific În privinţa programelor şcolare, Funeriu a precizat că acestea vor fi realizate după un concept consolidat, care va fi valabil mult timp şi va fi axat exclusiv pe un curriculum ştiinţific. „Aş vrea ca până la sfârşitul lunii octombrie să avem deja gata un cadru de referinţă, care va intra în ­dezbatare publică. Felul cum am vrea să arate elevul român trebuie să fie subiectul unei dezbateri publice. În funcţie de proiecţia acesteia vor fi realizate noile programe. Dacă am gata programa, pot începe să scriu manualele. Sigur, doar clasele de început de ciclu încep pe noua programă şi cu noile manuale, clasa întâi, a cincea şi a noua, mă rog, a zecea", a adăugat Funeriu. În privinţa manualelor, ministrul a mai spus că cele aflate pe piaţă vor fi analizate de specialiştii de la Ministerul Educaţiei. „Calitatea alegerii manualelor persoanelor care fac acest lucru. Un profesor bun va alege un manual bun", a conchis ministrul Daniel Funeriu. Acesta a mai spus că îşi doreşte ca manualele să fie mai bune, mai atractive şi mai relevante. "Aş vrea ca până la sfârşitul lunii octombrie să avem deja gata un cadru de referinţă, care va intra în dezbatare publică. " a spus Daniel Funeriu, ministrul Educaţiei Comisie la Minister Ministrul Educaţiei a aprobat, vineri, înfiinţarea Consiliului pentru Curriculum, format din 19 experţi în ­curriculum şi învăţământ preuniversitar, coordonaţi de Firuţa Tacea.

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: amz | 07.08.2010 22:17 | 8387 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (32)

0 0

08.08.2010 13:52 professorbujor

Daniel Funeriu face exercitii de imaginatie ;"Felul cum am vrea sa arate elevul roman trebuie sa fie subiectul unei dezbateri publice " . Cine am vrea ? Cand a mai tinut cineva cont de parerea "prostimii"?Sunt sigur ca acea comisie cotromicleasca va stabili ce e bine pt. natie !Sunt iarasi convins ca "baietii destepti"(cer scuze "fetelor destepte") lucreaza deja la programe si manuale care vor fi deja pe piata la data cand subiectul va fi propus " dezbaterii publice " .Asa ceva s-a intamplat de fiecare data cand s-a reformat reforma in educatie .

0 0

08.08.2010 21:00 marian_dorin

pe mine ma deranjeaza faptul ca aceste manuale vor fi redactate de oameni din minister ....si nu de cei care lucreaza efectiv la catedra, adica noi, profii si invatatorii. Bineinteles ca iarasi nu ni se vor lua in considerare sugestiile si treaba e ca si deja rezolvata de asa-zisii "specialisti" din minister care toata ziua stau numai in fund pe birouri si inventeaza ei realitatea viitoare! Dezgustator!

0 0

09.08.2010 10:13 liza

http://www.edu.ro/index.php/articles/14127

0 0

09.08.2010 20:55 viositavi

Nu pot sa inteleg de ce isi bate joc dl ministru de noi toti deopotriva profesori si parinti?,,Ministerul Educaţiei va supune dezbaterii publice un curriculum nou, pe baza căruia se vor realiza cărţile şcolare pentru elevi. Elevii de clasa întâi, a cincea şi a noua vor învăţa după manuale noi cel mai devreme din anul şcolar 2011-2012"

Nu am lucrat cu nr de manuale coplet la clasa nici dupa cativa ani de la precedentele modificari a legii inv dar acum in timp scurt se vor edita cele ,,mai minunate"manuale care culmea ironiei vor ajunge si in timp optim la scoli! Acum in mezul crizei.Doar nu crede ca se termina in anul scolar 2010/2011 si apoi va ,,curge miere "la toate scolile si in toate catunele.D-l ministru cu tot respectul eu nu mai cred nimic din ce spuneti!

0 0

10.08.2010 12:51 aspect

Asa ne trebuie !! Toata lumea vorbeste, este nemultumita, dar nu se intampla nimic.Nu pot sa cred ca ne iau atatia bani si nu s-a miscat absolut nimic. Au avut grija ca sindicatele (care si asa nu ne reprezentau), sa fie divizate cat mai mult...si au tot aparut sindicate precum cuipercile dupa ploaie. Sunt de 20 de ani in invatamant, adica de la revolutie. In fiecare an s-a cerut altceva. Nu mai sper in nimic bun, chiar nu mai am nicio speranta....

0 0

10.08.2010 13:06 iuiu_flori

Aveti dreptate. Asa ne trebuie.... De cand sunt in invatamant programa la educatoare s-a modificat de trei ori. S-a facut ceva? Ce e mai rau este faptul ca, de fiecare data, trebuia sa o cumperi si sa vezi ca modificarile sunt minime, acelasi continut, alta exprimare, cum se spune "aceeasi Marie cu alta palarie". Nu sperati in minuni. Nu doresc decat sa-si atribuie alte comisioane la editarea noilor manuale. Trebuia sa produca bani noi (spaga)din ceva nu????

0 0

10.08.2010 17:07 adriana_izamfir

Este foarte ingrijorator ceea ce se intampla. Cand vor intelege acesti omuleti fara creier, care se perinda prin acest minister de 20 de ani, ca este gresit totul? Au facut experimente din start proaste pe bietii copii. Au umilit si batjocorit cadrele didactice continuu. Nu se vad deja rezultatele? Speranta moare intotdeauna ultima. Si este in agonie...

0 0

10.08.2010 22:05 alinad

Iar????? Adica cei care au ales manualele pana acum au fost NE BUNI? S-au schimbat specialistii ministerului sui noi n-am aflat?( tot ei au analizat si pana acum programele si manualele asta era treaba lor sau nu?) Despre curriculum vorbim in fiecare an, propunem ... dar atat. Credeti ca acum se va schimba ceva?

0 0

11.08.2010 12:40 lilibv

Cum trebuie sa arate un copil? Noi stim foarte bine cum trebuie sa arate un copil. Sa aiba carti , sa aiba rechizite scolare, sa aiba ce manca. Noi comandam anumite manuale si ne vin cu totul altele si acele foarte putine. Umblam din scoala in scoala sa facem rost de manuale, pentru ca parintii nu au posibilitatea sa le cumpere, mai ales in conditiile noi de viata.Cosmetizari, de proasta calitate, asta face ministerul nostru.

0 0

11.08.2010 13:59 miel

Am 54 ani. Am visat, de copil, sa fiu profesoara. Mi-am implinit acest vis. Si iata, sunt spre finalul carierei... La inceputul activitatii mele, undeva la inceputul anilor '80 eram plina de sperante, priveam cu respect pe cei mai in varsta si admiram faptul ca remunerarea lor era raportata la vechime... M-am daruit profesiei, cu responsabilitate si multa dragoste pentru copii, pentru adolescenti. Si.... UNDE am ajuns? Am ajuns sa nu mai am bucuria si implinirea profesionala, am ajuns umiliti ca tagma, am ajuns batjocoriti social, am ajuns sa doresc sa ma pot retrage... dar aces lucru se indeparteaza tot mai mult... am ajuns sa-mi ascund tot mai greu Lacrima, am ajuns sa nu-mi mai permit sa vorbesc elevilor mei despre Idealuri... am ajuns un actor, un actor trist. In ce tara traim? DE CE? Ce se intampla cu noi? Cu tristete in inima doresc tuturor dascalilor de vocatie sa isi duca misiunea cu stoicism pe calea aleasa, sa reprezinte cu demnitate tagma dascalilor, sa fie in continuare Modele pentru elevi si pentru intreaga societate, sa nu-si piarda nadejdea ca Lumina razbate si cea mai intunecata tenebra... AN SCOLAR CU IMPLINIRI, SANATATE SI BUCURII!

0 0

11.08.2010 14:05 andam_mail

deci noi avem vreo sansa sa participam la crearea acestor manuale noi?

0 0

11.08.2010 14:29 cetateanu

Imi doresc ,ca invatatorul sa fie invatator si nu profesor.Oamenii nu se fac in laboratoare nici in eprubete deoarece devin bestii.De aceea ,chestiunea anuntata cu modelul de elev suna a ceva anormal sau mai precis aduce a nazism.si atunci s-a dorit un anume tip de om.Eu imi doresc ca elevul pe care il formez sa fie in primul rand un bun roman care sa-si doreasca sa munceasca pentru binele romanilor,in tara lui de care sa fie mandru.Restul.....

0 0

11.08.2010 14:47 suzisim

Domnul ministru isi propune multe experimente fanteziste, dar uita cu desavarsire ca acesti copii despre care vorbeste au nevoie de cu totul altceva decat doreste domnia sa.Oare stie care sunt cerintele copiilor si parintilor ? Oare stie care este starea umilitoare in care sunt fortati sa stea cei care gandesc intr-adevar se gandesc si lucreaza in interesul copiilor Romaniei?

Noul curriculum...alta abordare incoerenta, fragmentara, care duce la un mozaic educational si nu la ceea ce ne dorim noi, profesorii, adica la acel copil dornic sa invete, sa descopere , sa aibe modele adevarate in viata, sa fie mandru de cetatenia romana !

Lacrima mea de profesor cu o vechime de 25 de ani s-a uscat cam de 3 ani.Mai am totusi o speranta !Profesorii tineri care vin in invatamant !Ei pot sa schimbe multe !Ii sustin si ii admir pe multi dintre ei !Sa fim uniti, sa ne mai acceptam umilinta !

0 0

11.08.2010 15:54 kts_nico

Profesorii tineri nu au aproape nicio sansa...manualele vor fi redactate tot de cei care le-au facut si pe cele anterioare...in grupurile de lucru de la insp nu intri decat daca esti prieten cu inspectorul, altfel, poti fi f bun profesionist, dar nu vei fi selectat...ca sa nu mai vb de faptul ca prof tineri care vin in invatamant acum sunt din ce in ce mai slab pregatiti..la asa salarii ...cei f buni isi cauta in alta parte serv...

0 0

11.08.2010 16:50 doroti

Eu spun că nu trebuie să dai verdictul înainte de a vedea despre ce este vorba. Să mai dăm o șansă educației din România. Poate că de data aceasta oamenii pregătiți, cinstiți vor avea acces la grupurile de lucru și vom avea o reformă adevărată pe care toți o așteptăm de atâția ani. Poate că aceasta este reforma, care se face cu sacrificii.

0 0

11.08.2010 21:54 marian_dorin

cei tineri n-au cum sa schimbe ceva si cu atat mai mult sa se opuna sistemului...findca din start nu le este permis! Eu ma mai consider inca un tanar invatator, desi sunt de 4 ani in sistem. Ce am dedus eu, mai ales ca ma opun cat de cat sistemului e ca sunt constrans de cei de SUS ; asa ca schimbarea ar trebui pornita de la ei, si anume de SUS IN JOS, nu invers, cum ar fi normal, dar imposibil de aplicat pentru vremurile prezente!

0 0

12.08.2010 00:02 ioara

In 2011 elevul român va fi flămând, murdar, bolnav, desculţ. Pardon, m-am încurcat! Am vrut să spun dascălul, indiferent cum s-o numi el : învăţător sau profesor.

0 0

12.08.2010 09:24 laurakill65

Devenim, din nou, cobaii societatii, atat noi, dascalii, cat si elevii. Toate acestea se fac tot pe banii nostri. Asta nici n-ar fi o problema atat de grava, daca am sti ca aceasta reforma ar fi in interesul invatamantului, al principalului beneficiar - ELEVUL. Se vorbeste de un nou plan-cadru, de noi programe, de alte manuale (probabil si mai proaste decat marea majoritate a celor pe care le folosim). De acord, dar cine va hotari din nou? Domnul ministru FUNEBRIU, in calitate de profesor cu o vasta experienta la catedra si in cercetarea pedagogica, domnii experti in educatie, de la inaltimea scaunelor directoriale, de unde nu pot privi in jos, la realitatea dura cu care se confrunta intregul sistem de invatamant. Este dureros ce se intampla, iar eu, dupa 26 de ani de invatamant, nu mai am incredere ca se va schimba ceva in bine.

Tuturor un an scolar plin de satisfactii!!!

0 0

12.08.2010 11:54 anastasiun

Cum vrem sa fie elevul roman? Ca oricare elev din tarile civilizate care vine zilnic intr-o scoala curata, cu autorizatie sanitara de functionare; dotata cu mobilierul adecvat; cu laboratoare si cabinete in care sa poata invata prin experienta;cu spatii special amenajate si dotate in care sa- poata valorifica potentialul sau talentul; cu acces la informatie,internet, in orice sala de curs sau laborator. De ce mai are nevoie elevul roman? De posibilitatea de a servi masa la scola , in conditii civilizate, pentru a putea sa-si continue programul de pregatire sau relaxare in cadru organizat si multe altele.

Programele scolare, manualele si auxiliarele curriculare constituie este doar "teorie" practica ne omoara.Cum atingi obiectivele? Cu ce? In ce conditii? Cu cine???? Copii nu mai pot veni la scoala datorita situtiei precare din familie. Dupa clasa a VIII a abandoneaza multi dintre ei pentru ca nu mai exista motivatia pentru invatare. Din munca cinstita nu se castiga bine, degeaba ai calificare medie sau superioara, castigi salariul minim pe economie. D-l " ministru " a beneficiat de conditiile bune de pregatire oferite de tarile civilizate si banuiesc ca nu programa / manualele l-au ajutat cel mai mult ci conditiile in care a trait , invatat, muncit, etc. Acele conditii ar trebui sa le asigure si elevilor romani.Elevul roman ar trebui sa poata veni la scola, sa aiba imbracaminte, incaltaminte, caite, carti si in primul rand sa fie hranit corespunzator.Pana si programul "Lapte si corn " s-a transformat intr-o afacere mizerabila, produsele fiind altele decat lapte si corn sau in cazuri si mai rele sunt produse expirate sau de proasta calitate.

D-le ministru pentru a hotara un model de elev mai intai alegeti un model de tara- Suedia,Scotia, Anglia,Finlanda, etc- apoi un model de scoala, apoi un model de parinte si nu in cele din urma un model de profesor.

0 0

13.08.2010 21:25 marian_dorin

sunt de acord intru-totul cu colega de mai sus! E un aspect foarte, foarte important si de luat in seama pentru aceste timpuri.

0 0

14.08.2010 09:16 alina2009flitan

asa spune funeriu? nu contest ca el e o persoana citita, dar nu e de functia pe care o are. e prea naiv. pai cum sa se introduca manuale noi cand fondurile nu au bani sa cumpere nici macar 10 manuale noi pe scoala. ce facem? obligam parintii sa le cumpere? pai si cu invatamnatul gratuit ce face? si treaba cu profesori testati pt a faca manuale... vrajala de a psdului. la licitatie castiga editura cu cele mai mairi pile, adica aceea care cotizeaza mai mult nicidecum aceea care are manualul mai bun. asa ca...lasa vrajala dle fumeriu! si daca habar n aveai de lucrurile astea, mai intereseazate, nu mai scoate aberatii ca te faci de ras!

0 0

14.08.2010 11:56 sorinborodi

D-na "alina2009", aveti 23(!) de greseli in textul de 7 randuri de mai sus. In plus, "vrajala" aceea de care spuneti este, de fapt, "vrajeala". Deci, e clar ca manuale trebuie. Dar printre ele sa fie si de gramatica. Si sa fie studiate si de catre profesori.....

--------------------------------------

Nu stiu care este situatia la alte discipline, dar la matematica se simte clar necesitatea unor manuale noi. In primul rand, cele existente nu mai corespund programei.

Important mi se pare sa nu se editeze manuale noi concepute pripit, iar peste 2-3 ani sa ne trezim in situatia de acum.

In plus, concursului de alegere a manualelor sa i se asigure o mai mare transparenta, pentru a fi eliminate suspiciunile care planeaza asupra lui.

In final o observatie pur personala: pe masura ce anii au trecut, importanta manualului s-a diminuat. Si tendinta se mentine.

0 0

14.08.2010 12:08 professorbujor

In locul lui, mi-as da demisia dupa rectificarea bugetara facuta de marele pitic ;educatia avea , nu-i asa, un surplus de bani de cca 460 milioane lei noi cu care nu era nimic de facut ! Si ,ce-a zis funeriu ( cu f mic !),luati voi astia care aveti probleme si banii de la educatie ca eu n-am nevoie ,ca fac reforma de n-o ramanea nemica den educatia asta !

0 0

14.08.2010 21:23 marian_dorin

Invatamantul nu produce nimic, nici nu aduce bani la buget, doar se cheltuie: aceasta stare persista in gandirea tuturor guvernantilor! Asa ca nici in viitorul apropiat invatamantul n-o sa fie cotat la adevarata sa valoare.

0 0

16.08.2010 15:47 gaina

"E usor a scrie versuri/ Cand nimic nu ai a spune"...Schimbarea manualelor ...bucuria nebunilor ? Manualele trebuie scrise tinand cont de mesajul medicilor pediatri, a psihologilor competenţi, a cadrelor didactice cu o experienta concreta la catedra, nu prin functii sau prin partide. Si daca se doreste ceva bun, stabiliti pretul unui manual la 1 (un) leu - si atunci lupta pentru valoare va fi corecta si in interesul elevilor. Ii rog, din suflet pe ingineri sa-si puna cultura tehnica, asimilata in Universitati tehnice,in slujba materiilor tehnice, fara a se autointitula multilateral pregatiti pentru functia de profesor si pentru activitatea didactica. Puteti conta pe sprijinul meu , fara plata !

0 0

16.08.2010 19:04 constantin_obreja

Eu cred asa: 1. a) Exista o Constitutie care stabileste cadrul legal dintr-o tara; b) Exista Legi care, conform Constitutiei, reglementeaza si detaliaza functionarea anumitor sectoare specifice; c) exista reguli de implementare a legilor in fiecare nivel in parte. Cam multe, nu? Legea Educatiei a stabilit deja PROFILUL elevului, deci despre ce dezbatere publica vorbim? Poate o detaliere pe varste: ani, luni, saptamani, zile.... Deocamdata funeriu si cei 'din inalturi' nu vad nici macar cum va arata Romania peste cativa ani; ori in aceste conditii cum sa proiectez cum 'va arata' elevul? Desigur avam de-a face de un ' joc de glezne' care sa para a fi 'dezmortirea educatiei'! (Si pentru ca vorbim de educatie, oare n-ar trebui sa apara pe ecranul teledizolvatorului o bulina ori de cate ori apare basescu? Cred ca ar fi mai ieftin decat predarea unei lectii cu tema...'Asa nu!') 2. Manualele trebuie schimbate din doua motive: a) sunt murdare; b) nu mai corespund programelor actuale; c) sunt prost concepute.. In conceperea unui manual trebuie sa avem in vedere: a) scopul lui (de ce, pentru ce si pentru cine l-am facut); b) prezentarea in sine a tematicii: ce trebuie sa stim, cum aplicam, la ce ne foloseste, teste de competente si, in final lectii de aprofundare; c) manualul trebuie vazut ca un instrument de lucru si CA UN REPER; trebuie sa dispara sintagma 'manualul este doar un sprijin ..etc.' prin care prostim copii, derutam parintii si profesorii si apar avalanse de culegeri cu ISBN; elevul trebuie sa stie ceea ce este in carte si pentru asta sa primeasca nota maxima! Asta la clasa! La concursuri, e altceva! Dar nu si la examane! 3. Astfel, vom avea elevi mai relaxati, profesori zambitori ( vezi Tamara Buciuceanu in 'Liceenii' http://www.youtube.com/watch?v=mQizDD6j_lg ), parinti mai fericiti si, toate la un loc, o societatea care traieste bine!!!! 4. Final: cred ca informatiile aparute in 'stirea' de aici sunt trunchiate: nu cred ca funeriu putea spune atatea prostii intr-o singura interventie! (profesor bun- manual bun; adica se vor aproba si manuale proaste! etc.)

Numai bine,

0 0

18.08.2010 13:57 bimbi

Incontestabil,d-nul ministru este(se vede)o persoana deosebita din multe puncte de vedere,care mi-ar fi chiar drag daca n-ar fi ministrul invatamantului.Isi"strica"imaginea in aceasta functie.

Nimeni,niciodata(sunt dascal de 30 de ani)nu a tinut cont de realitatea "din teren",de opinia cadrelor didactice care lucreaza efectiv cu elevii,de problemele cu care se confrunta(materiale,morale,psihologice,de personal,cu parintii etc)!Pacat de majoritatea dintre noi care chiar ne facem treaba!A ajuns femeia de serviciu sa rada in nas directorului care-o pune la treaba,datorita banilor pe care-i mai ia acum.Si are dreptate.Ce calitate sa-i mai ceri cand faca treaba a inca doua colege restructurate?Asta-i reforma?Manuale noi?Alte edituri trebuie sa-si mai ia bani,sau aceleasi?!Pacat de copiii carora nu le mai putem vorbi de moralitate si etica fiindca si ei ne rad in fata.S-avem macar sanatate!Un an scolar linistit!

0 0

23.08.2010 07:49 elenapop

Pentru ca sa uitam ca ni s-au taiat lefurile, apar subiecte in discutie, poate, poate ne omoram intre noi si astfel mai apar cateva posturi libere!!! Chiar daca ar fi sa apara manuale noi, chiar crede cineva ca vor fi bune??? Pe piata vor avea trecere doar cele facute de anumite persoane, ca doar mai trebuie sa se imbogateasca cei care nu se mai satura!

0 0

24.08.2010 12:19 sorta

Pun si eu 2 intrebari "prostesti" :

1)Anul scolar 2010-2011 incepe la 15.09.2010?

2)Daca raspunsul este da,atunci de ce se face dezbaterea abia la sfarsitul lunii octombrie?

0 0

28.08.2010 19:36 doamnagh

Iar programe noi -dureri de cap noi pentru noi !!!! Am ametit de la revolutie incoace cu atatea schimbari...cea mai tare e istoria de a iv-a cu Alexandru Macedon si altii... Doamne, ce ne mai asteapta????

0 0

28.08.2010 22:39 professorbujor

Eu stau si ma intreb : "Cum vor arata planul si programele si manualele ;dar mai ales ,ma intreb ,de ce vor arata cum vor arata si nu vor arata altfel ?"

Adeca, multtrambitzata reforma ce vrea ea sa reformeze ?Sa mai schimbe gastile facatoare de manuale ,culegeri si alte auxiliare didactice,sau chiar sa umble la schimbarea mentalitatii celor chemati sa se educe ?

0 0

08.09.2010 20:19 gabighe

Oare domnul ministru, a vazut cum arata manualele scolare dupa care invata elevii?

Ar trebui sa fie contactati cei de la SANEPID.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

676 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN