![](https://www.suntparinte.ro/uploads/resource/51/9/26/95x95/atasamentsigurmin.jpg)
SESIUNE NATIONALA - 8 mai 2008 - Putem trai fara violenta!
• Scopul : Crearea unui sistem de comunicare reala si eficienta intre scoala, autoritati si familie pentru prevenirea/ inlaturarea actelor de violenta prin implicarea tuturor factorilor educationali.
• Organizator : SCOALA CU CLASELE I – VIII NR. 70
• Program de desfasurare:
Data: 08.05.2008
Ora: 11.00 – 11.30 – primirea invitatilor si participantilor
11.30 – 12.00 – deschiderea lucrarilor sesiunii
12.00 – 14.00 – sustinerea lucrarilor
14.00 – 15.00 – inmanarea diplomelor
15.00 – 15.30 – incheierea lucrarilor sesiunii
Locul : Scoala cu clasele I – VIII nr. 70, sector 3, Bucuresti
• Structura pe sectiuni
Sectiunea I: Elevi – Prezentarea cazurilor de violenta si modul lor de rezolvare vazute prin ochii elevilor
Sectiunea II: Cadre didactice si parinti – Conflictul – strategii de prevenire si rezolvare–
Sectiunea III: Prezentarea unor exemple de buna practica in rezolvarea
conflictelor
Informatii despre natura organizatorica si financiara
Inscrierea lucrarilor participante se va face cu Fisa de inscriere pana la data de 21.04.2008 prin mail : sesiune70@yahoo.com precizandu-se sectiunea si modul de participare . Se pot înscrie persoane din aceeaşi instituţie de învăţământ, sau din instituţii diferite (indiferent de judeţ). Inscrierea va coincide cu achitarea taxei de participare.
Trimiterea lucrarilor pana pe data de 27.04.2008 la adresa : Scoala cu clasele I – VIII nr. 70, str. Tiglina nr. 37, sector 3 , Bucuresti ,cu mentiunea « Pentru sesiunea de comunicari »
Se vor trimite lucrarile intr-un dosar cuprinzand lucrarea propriu-zisa semnata de autor , rezumatul lucrarii cat si o copie a actului platii taxei de participare. Fiecare persoană participantă (autor / coautor) va depune suma de 15 lei( RON) în contul RO 54BTRL04701201A83541XX deschis la BANCA TRANSILVANIA AGENTIA DRISTOR pe numele PETRE MELINTE CATALINA GEORGETA IOANA până la data de 21.04.2008, suma respectivă acoperind cheltuielile privind tipărirea volumului cu toate lucrările şi a diplomelor. Persoanele interesate trebuie să confirme participarea la simpozion până la data de 21.04.2008. Confirmarea participării (autor / coautori) se va face la adresele de e-mail:
sesiune70@yahoo.com , catalina_petre_melinte@yahoo.com ,
scoala70sector3@yahoo.com
Se poate trimite numai lucrarea în cazul în care participantii sunt din alte judete.Fiecare participant va primi diplomă de participare şi volumul ce conţine toate lucrările prezentate la sesiune. În cazul lucrărilor colective (maximum 3 autori / lucrare), pe diplomă se vor înscrie numele tuturor autorilor.
Lucrările vor fi publicate într-un volum cu ISBN / ISSN.
Interes general | Toate disciplinele | Ştiri
Propus de: catapetrem | 03.04.2008 09:54 | 2089 vizualizări
Comentarii (15)
Interesanta propunerea!Felicitari organizatorilor!O sa particip si eu cu doi elevi!Din ce am inteles eu sectiunea I este numai pentru elevi iar sectiunea II pentru cadre didactice si parinti?
Multumim pentru aprecieri! Da, sectiunea I este pentru elevi, iar la a II-a pot participa cadre didactice si parinti.Va asteptam!
Felicitari organizatorilor! Ideia e minunata. Voi participa si eu la amandoua sectiunile si voi face cunoscut si colegilor mei simpozionul. Mult succes
Se poate participa indirect?
Puteti trimite doar lucrarea (participare indirecta) daca sunteti din alt judet decat Bucuresti. Multumim pentru vorbele frumoase! Asteptam materialele.
Va rugam sa trimiteti toate materialele pana in 21.04.2008 pentru a avea timp sa le introducem in baza de date a sesiunii(fiind perioada de vacanta si Pastele, sunt mai putine zile lucratoare disponibile pentru realizarea brosurii).
Va multumim pentru intelegere!
as mai putea trimite o lucrare pt simpozion? am aflat destul de tarziu, si am adresat o intrebare la o adresa de mail specificata de dvs, dar nu mi s-a raspuns.
Deoarece am avut in aceasta perioada un parteneriat Comenius cu Turcia, nu am fost in tara si nu am avut cum sa va raspundem la intrebare.Imi pare rau, dar dupa cum am spus mai devreme, am primit fisele de inscriere pana la data de 21.04.2008. Va multumim pentru intelegere!
Paste Fericit alaturi de cei dragi!
Buna ziua,
Precizasem in anuntul referitor la sesiune ca lucrarile se vor trimite si in format electronic( pentru brosura). In conditiile in care nu ati trimis lucrarea in format electronic( e-mail sau CD)in formatul solicitat , nu avem cum s-o publicam. Va multumim pentru intelegere!
Multumesc tuturor celor 170 de participanti directi la Sesiune !
Cand primim materialele, respectiv diploma si volumul ce contine materialele prezentate la sesiune?
Volumul este la tipografie. Imediat cum va iesi de la tipar il trimit impreuna cu diploma. Imi cer scuze pentru intarziere, dar a fost greu sa gasesc o tipografie care sa-mi ia doar 15 lei pe lucrare...
Buna ziua! Am vesti bune!!! A iesit din tipar volumul si acum ma pregatesc sa il trimit catre participanti. Am o rugaminte: va rog sa-mi mai trimiteti pe mail catalina_petre_melinte@yahoo.com adresa exacta unde vreti sa primiti materialele.
Va multumesc pentru rabdare!
Am intalnit urmatoarea situatie : am doi sau trei autori si o singura adresa. Problema este : a cui este adresa????
ati primit cei 10 ron pentru materialele de la sesiune? va rog sa ma anuntati!
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.