Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Tabere internationale de limba engleza pentru elevi 14-18 ani

Bridges for Education in colaborare cu Universitatea Babes-Bolyai organizeaza in perioada 19 iulie-6 august tabara de limba engleza Bridges for Education, destinata tinerilor intre 14-18 ani care doresc sa isi imbunatateasca cunostintele de limba engleza intr-un mediu international, sa cunoasca tineri de alte nationalitati si sa le cunoasca cultura.

Scopul organizatiei Bridges for Education (Poduri pentru Educatie) este sa promoveze toleranta si intelegerea folosind Engleza ca si un pod peste culturi si civilizatii.

Bridges for Education (BFE) va organiza in vara aceasta tabere in Bielorusia, Bulgaria, China, Estonia, Polonia si Romania. Din anul 1994 BFE a organizat 75 de tabere in opt tari si a avut 10.000 studenti din 35 de tari.
Profesorii care doresc sa insoteasca un grup de minim 10 elevi intr-una din taberele de limba Engleza din tara sau strainatate sunt rugati sa ia legatura cu directorii de campus din Romania pentru a afla facilitatile la care au acces:

STELA ANDREI
Universitatea Babes-Bolyai Cluj Napoca
stelaandrei@yahoo.com.

MARIA MAZILU
E-mail mary_mazilu@yahoo.com
LPS BANATUL, TIMISOARA

Pentru mai multe detalii despre taberele Bridges for Education din acest an, puteti accesa site-ul ...TABARA

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: ubbstela | 23.03.2004 15:00 | 6133 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Tristetea sau depresia de sarbatori

Momente de sarbatoare

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 11 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

52 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN