Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Plata diferenţelor salariale pentru repararea prejudiciilor produse în perioada 2001-2004 în în

„Cine nu plăteşte restanţele salariale ale profesorilor pleacă în concediu fără bani. Există judeţe în care aceste diferenţe salariale au fost achitate în proporţie de peste 90%, ceea ce înseamnă că nu Ministerul Educaţiei este de vină, ci responsabilii de la nivel local", a declarat ministrul Mihail Hărdău vineri, 24 martie 2006, cu ocazia vizitei în localitatea Dej (judeţul Cluj).

În ceea ce priveşte plata diferenţelor salariale pentru repararea prejudiciilor produse în perioada 2001-2004 în învăţământul preuniversitar, prin calculul greşit al salariilor, Ministerul Educaţiei şi Cercetării a avut sarcina de a elabora metodologia de plată şi de a promova OUG nr. 17/2006. Ambele sarcini au fost îndeplinite în luna februarie a anului în curs, iar în acest moment, efectuarea propriu-zisă a plăţilor depinde de autorităţile locale şi şcoli.

Pentru eliminarea eventualelor neînţelegeri, conducerea MEdC a trimis, la sfârşitul acestei săptămâni, inspectoratelor şcolare judeţene o adresă prin care explica modalitatea de obţinere, la nivel local, a fondurilor necesare pentru plata acestor diferenţe.

„Nu trebuia să facem noi acest lucru. Fiecare inspectorat şcolar trebuia să facă solicitarea în baza normelor metodologice pe care le-am transmis noi. Dar am încercat să îi ajutăm o dată în plus ca să nu mai fie probleme", a concluzionat ministrul Mihail Hărdău.

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: crina_butarescu | 25.03.2006 19:40 | 510 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

66 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN