Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

In licee nu mai pot preda decat profesori cu diploma de master

Incepand de anul viitor, pentru a se titulariza pe o catedra din invatamantul liceal, candidatul trebuie sa promoveze un master pe profil. Aceasta, deoarece facultatile trebuie sa-si incaseze taxele de master, care se ridica la 3.000 de euro. In ciuda crizei de profesori titulari, necesarul de personal de specialitate ridicandu-se, la nivelul tarii, la 230.000, aceasta reglementare pare sa insemne un nou obstacol. Salariul pentru un incepator in aceasta cariera a ramas neschimbat.
“Pentru functia de profesor in invatamantul liceal si in invatamantul tertiar non-universitar - indeplinirea uneia din conditiile: absolvirea, cu diploma de master, a unei institutii de invatamant superior de profil; absolvirea cu diploma a cursurilor postuniversitare cu durata de cel putin un an si jumatate, aprobate in acest scop de Ministerul Educatiei si Cercetarii, studii de masterat sau aprofundate, studii academice postunivesitare, studii postuniversitare de specializare, in profilul postului”, se stipuleaza la articolul 37 din proiectul privind Statutul Personalului Didactic care urmeaza sa fie prezentat Parlamentului spre promulgare la 1 septembrie. In opinia mai multor cadre didactice, aceasta reglementare vine in sprijinul cresterii calitatii in invatamantul liceal, dar este nerealista, in conditiile in care necesarul de cadre didactice titulare este procentual de aproape 80%. Mai mult, chiar daca Statutul va permite titularizarea numai pe baza de licenta, candidatul nu va avea un viitor prea stralucit la catedra. “Pentru urmatorii 2-3 ani se vor accepta si absolventii de invatamant superior cu diploma de licenta. Dar incet-incet atentia se va indrepta catre cei cu diploma de master. La nivelul tarii, in momentul acesta, in invatamantul liceal sunt aproximativ 40.000 de titulari din 260.000 de catedre. Deci ne aflam intr-o criza de personal calificat de 220.000 de posturi neacoperite. Totodata, trebuie sa luam in considerare si aspectul salarizarii. Un debutant, care abia a luat definitivatul, primeste un salariu brut de 750 RON”, ne-a declarat Marius Nistor, presedintele executiv al Federatiei sindicatelor din invatamantul preuniversitar “Spiru Haret”.

«O reglementare nefezabila, fara fundamentare»
Dupa cum se stie, cele mai mari probleme din ultimii ani le intampina catedrele de limbi straine. Invatamantul sufera cel mai mult din acest punct de vedere, deoarece masteranzii cu diploma in limbi straine nu aleg invatamantul, ci cauta posturi mult mai bine platite. “Aceasta reglementare nu este fezabila. In primul rand, nu
s-a facut un calcul pe numarul de masterate existente, comparativ cu numarul de catedre disponibile, si cate trebuie sa se infiinteze. Mai mult, trebuie luate in ecuatie rata pensionarii si numarul de locuri din invatamant care in aceste conditii devine foarte fluctuant. An de an, trebuie sa iasa un numar de masteranzi mai mare decat numarul de locuri. In acest sens, cei care au introdus aceasta reglementare au facut-o numai teoretic, deoarece masura nu se coreleaza cu realitatea. Dupa parerea mea, in momentul de fata numarul de masterate este mai mic. Un alt aspect este legat de faptul ca din start se discrediteaza licenta, deoarece numai cu diploma de licenta nu se poate accede decat in scoala gimnaziala”, ne-a declarat Gheorghe Radulescu, secretarul general al Agentiei independente de Evaluare a Calitatii in Educatie. La acelasi articol din proiectul de Statut, aceeasi cerinta se regaseste si pentru functia de instructor de practica. Pentru aceasta calitate insa, candidatul se poate prezenta si cu diploma de licenta sau cu certificat de absolvire a unei institutii de invatamant superior.


"Gardianul"

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: crina_butarescu | 14.08.2007 23:06 | 29816 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (39)

0 0

15.08.2007 10:38 usermarian

Trebuie specificat ca masteratul va fi obligatoriu pentru a preda la liceu incepand cu absolventii seriei intrate in facultati in 2005(procesul Bologna),care vor face 3 ani+master.Fara master se vor considera studii de scurta durata,ca si pana acum.Cei cu studii de lunga durata aflati in sistem nu vor fi obligati sa aiba master.O noutate imbucuratoare este recunoasterea unei noi specialzari obtinute prin master.

0 0

15.08.2007 13:19 professorbujor

Pai ,da ! Omul chel musai a purta tichie de margaritare sau ,mai nou ,garnisita cu neste cristale Skwarovski(scuze pt. nestiinta mea in domeniu).Oare cei dinainte de reforma aceasta grozava,cei fara de masterate si doctorate , asumate pe poteci serpuitoare,nu au putut indruma elevi,studenti pe un drum corect?

Ce masterate preconizati ,domnilor reformatori,cand majoritatea absolventilor diverselor facultati sunt aproape analfabeti in domeniul pe care l-au studiat neste ani buni.Inteleg ca master va fi acela carele va sti a aseza corect coada la litera a sau c,...

Apoi ,ce se intampla cu puzderia de universitati care s-au inmultitara precum buruieni dupa ploaie,in care se fac ca fac meserie profesori adusi de vant din toate partile si care,solicitati in toate universitatile rurale,de targusoare,orasele si chiar "muncipale",scot nenumarati specialisti in ale neantului care trebuie sa aiba si ceva masterate.

Decaderea invatamantului romanesc se afla in statutul sau social si in lipsa de morala a intregii societati care se inchina doar in fata zeului euro-dolar-leu;chiar atunci cand se roaga la Cel de Sus,romanul contimporan solicita sanatate nu din motive ecologice (!),ci pentru a putea face bani si in ciuda la dusmani!Vivat viata ca o manea...ori ...

0 0

15.08.2007 15:41 monika

mie mi se pare normal .e vorba de cei care fac doar 3 ani de facultate.e cum era pe vremuri.cei cu studii de scurta durata puteau preda doar la gimnaziu iar cei studii de lunga durata la liceu.ce atatea discutii?

0 0

15.08.2007 18:01 iacob_l

Ce se va întâmpla cu cei mai în vîrsta pentru care vremea masteratului a cam treut. Vor fi daţi la lada cu gunoi? cam prea nerewalistă această prevedere şi mai ales prematură ştiind în ce se zbate învăşământul romanesc

Zăganu

0 0

15.08.2007 18:55 floarebernad

nu ştiu de ce, întotdeauna se dau legi fără a ţine cont de realitate. înainte să cereţi atâtea masterate si specializări ar trebui să retribuiţi personalul din învăţământ conform normelor europene,să aibă suport material. sunt f. puţini cei care aleg să rămână în sistem din vocaţie ori că ar fi motivaţi. păcat

0 0

15.08.2007 21:45 capatina_mirela

Dar cu invatatorii, care au studii de lunga durata si fac si master, cum ramane? (Personal:urmez doua mastere si ma simt in nesiguranta privind cariera, dupa noua lege a invatamantului.)

0 0

16.08.2007 09:49 somicucornel

Ideea de a cere la licee master este una normală în condiţiile în care licenţa se rezumă la trei ani. Şi extinderea pentru ceilalţi ar fi una benefică dar irealizabilă, mai ales din cauza costurilor. Să nu uităm că profesorii trecuţi de prima tinereţe au copiii în facultăţi, trebuie să ţină şi casa iar salariile ştim cu toţii cum sunt. Cel puţin deocamdată, şi doar pentru puţini ani deocamdată, tot cei în vârstă sunt baza şi dau calitate. O spune asta un cadru didactic care abia a depăşit un deceniu de activitate la catedră.

0 0

16.08.2007 16:07 profadefranceza

O lamurire....un profesor titular care a obtinut licenta dupa 4 ani de facultate va trebui sa umeze un master? Este obigatoriu?Ce se intampla cu el avand in vedere noile reglementari?

0 0

16.08.2007 20:18 andronescu

Conform proiectului Bologna nu este o problema masteratul...restul profesorilor pot face acest master. Se face mai mult ca sa isi ia facultatile banii(in fiecare oras unde se afla facultati)pentru ca nici ei nu au cadre pregatite, calificate sa faca cursuri adevarate,serioase,profesioniste.Totul este o poveste.... ne facem ca invatam la masterate,banii vorbesc.

0 0

16.08.2007 23:21 iielena

"Trebuie sa se faca schimbari in invatamant"...Avem parte tot de surprize...Oare vom trai ziua cand vom spune:,,Ai auzit ce primim noi, cei din invatamant?Ai auzit ca primim prime daca...?Ai auzit ca primim prima de Pasti, de Craciun...Ai auzit ca vom primi in fiecare clasa cate un xerox + hartie?....Uau!ce bine ca lucrez in invatamant! "Poate vreun coleg ma incurajeaza si pe mine?!

Sunt titulara in invatamant de 16 ani,am facut lic.ped.,colegiu,o facultate,cursuri timp de 3ani pt. a avea cele 90 de credite etc. etc.- toate pentru a avea o siguranta in invatamant.Statutul Personalului Didactic nu este elaborat de catre cadre didactice?Si daca da ,nu este normal sa tina cu ai lor?

0 0

17.08.2007 16:28 dama

Degeaba se face master dacă nu se plăteşte. Eu am master şi doctorat, iar la licee predau încă prof. cu 3 ani. Este corect?! Titularizarea când am dat-o nu am primit subiecte separate gimnaziu - liceu. Deci ar trebui să pot preda şi la liceu.

0 0

18.08.2007 08:26 lililistanciu

Asa dupa cum avem someri cu licenta, data fiind penuria de studenti de dupa 1990, si a unor criterii de admitere la facultate cel putin foarte usoare, asa o sa vedem si cu mastere. O sa fim tara cu cei mai scoliti oameni, dar care nu au unde sa-si puna in practica ceea ce au invatat. Nu o sa mai dureze mult si o sa se spuna, ca cei care vor la liceu, sa aibe doctorate.

0 0

18.08.2007 12:18 tupy

Nu inteleg.Acest lucru este valabil doar pentru studentii care au urmat 3 ani de facultate(eu am 4)?Incep sa-mi fac griji.Anul viitor voi absolvi un master, dar in alt domeniu pentru ca mi s-a parut foarte interesant.Ce fac?Mai investesc alti 2 ani intr-un master?De parca ar fi foarte ieftin.....Totusi, cine stabileste masterele pe care le poti absolvi, cine stie exact care sunt masterele "de profil".

0 0

18.08.2007 12:36 tupy

VOI CE INTELEGETI?



(3) în învatamântul gimnazial, liceal, profesional si postliceal:

a) pentru functia de profesor în învatamântul obligatoriu – învatamânt

gimnazial si învatamânt profesional, îndeplinirea uneia din conditiile:

- absolvirea, cu examen de licenta sau absolvire a unei institutii de învatamânt

superior de profil – cursuri de scurta durata;

- absolvirea, cu diploma de master a unei institutii de învatamânt superior de

profil;

- absolvirea cu diploma de licenta sau absolvire a unei institutii de învatamânt

superior de lunga durata sau echivalenta acesteia, în profil;

- absolvirea cu diploma a cursurilor postuniversitare, cu durata de cel putin un

an si jumatate, aprobate în acest scop de Ministerul Educatiei si Cercetarii, studii

de masterat sau aprofundate, studii academice postuniversitare, studii

postuniversitare de specializare de profil;

b) pentru functia de profesor în învatamântul liceal si în învatamântul tertiar

non-universitar – îndeplinirea uneia din conditiile:

- absolvirea, cu diploma de master a unei institutii de învatamânt superior de

profil;

- absolvirea cu diploma de licenta sau absolvire a unei institutii de învatamânt

superior de lunga durata sau echivalenta acesteia, în profil;

- absolvirea cu diploma a cursurilor postuniversitare cu durata de cel putin un an

si jumatate, aprobate în acest scop de Ministerul Educatiei si Cercetarii, studii de

masterat sau aprofundate, studii academice postuniversitare, studii

postuniversitare de specializare, în profilul postului;

c) pentru functia de instructor de practica – îndeplinirea uneia din conditiile:

- absolvirea cu examen de diploma sau absolvire sau certificare a competentelor

profesionale a unei institutii de învatamânt postliceal în profil;

- absolvirea cu diploma de master, licenta sau absolvire a unei institutii de

învatamânt superior;

0 0

18.08.2007 18:52 bocagratiela

Am inteles si asta ca ne vor super-scoliti,pana la pensie o sa tot dam examene si o sa facem tot felul de cursuri, dar daca tot facem masteratele ne recunosc si meritele la salariul de baza cat valoreaza in bani ?...cate procente ? ca am facut cam toti masterat dar la salar nu se ia in considerare.

0 0

19.08.2007 08:48 miha_ind

mie imi este clar: se cere un masterat in specialitate celor care fac studii superioare de scurta durata...

0 0

19.08.2007 11:22 emese_d

La fel am inteles si eu!

0 0

19.08.2007 14:24 ionelamihaela

Eu am masterul cu durata de 1 an.Nu e valabil? Nu va fi recunoscut?

0 0

19.08.2007 18:07 emese_d

Banuiesc ca facultatea a fost de 4 ani, asa ca nu vad de ce nu ar fi valabil masterul... Se cere master de 2 ani de cand s-a facut facultatea de 3, iar prima promotie din aceasta structuta termina in 2008.

0 0

20.08.2007 12:23 adarina

Domnul Adormitei ar trebui sa starpeasca intai mafia de neimaginat care exista la nivelul ministerului si, mai ales, la inspectoratele judetene unde posturile se cumpara, efectiv, vorba Sandrei Stoicescu.Si, mai peste 5000 de ani, intr-un caz prea fericit, sa vorbim despre eficienta in invatamant.

Cum sa-i pese unuia care plateste postul de educatia elevilor? Concursurile sunt de florile marului, oricum se stie cine trebuie sa ia si cine nu.

Nu conteaza cate mastere sau doctorate ai, daca nu-ti pasa ce predai si habar n-ai cum sa faci elevii sa inteleaga din clasa ce trebuie (nu obligandu-i sa faca pregatire pe bani grei), DEGEABA!

Marea problema este ca, de fapt, nimanui nu-i pasa, dar vorbesc de parca le-ar pasa! Sindicatele de ce-or mai fi existand? Si aici, se stie, este o mafie cat roata carului de mare. Daca s-ar verifica unde se duc banii amaratilor din invatamant, am ramane toti cu gura cascata.

Copilul meu va merge in toamna la scoala, in clasa I si mi-e groaza, as fugi cu el cu tot si n-am unde, mi-e rusine sa spun ca am fost in invatamant 20 de ani, am crezut ca dupa revolutie se vor schimba toate in bine ,dar atunci aveam 19 ani!!!!!!!!!!!!!

Am vazut si stiu inspectori,directori care iau bani si cadouri fara sa le fie frica.

As vrea sa pot deschide eu o scoala, ca sa le arat monstrilor nepasatori care conduc invatamantul cum se face scoala adevarata!

0 0

20.08.2007 18:39 dama

Iau doctorii şi avocaţii mită care au totuşi şi nu se mai satură, dar cei mai vitregiţi cum sunt cei din învăţământ?! A nu se crede că sunt de acord cu ei. Aşa cum se gândeau în sănătate şi au şi realizat în justiţie acordarea unor salarii mari, motivante pentru a împiedica corupţia, influenţa şi mita, în învăţământ de ce nu se face acelaşi lucru???

0 0

20.08.2007 22:14 geflor

Pot sa tot faca reforma si tot felul de artificii fara fond,cred ca ar trebui o baza materiala mai buna si salarii mai mari,care sa motiveze valorile sa ramana in invatamant.

In scoli sunt doua categorii de profesori:unii(foarte putni)care iubesc meseria,altii care nu au avut alternativa!

0 0

21.08.2007 13:04 taicutudiana

Sunt curioasa doar un profesor care a facut 6 ani de facultate inainte de a se limita la trei ani ce face? Isi echivaleaza masteru?Acu ce-i drept se fac 3 ani dar nu sunt de acord sa se permita echivalarea! Au lalait-o 6 ani pe vremuri si acu vor drepturi de masteranti! Nu domle !Sa faca master ca si atunci era in sistem si acu este!

0 0

21.08.2007 13:20 taicutudiana

Sunt curioasa doar un profesor care a facut 6 ani de facultate inainte de a se limita la trei ani ce face? Isi echivaleaza masteru?Acu ce-i drept se fac 3 ani dar nu sunt de acord sa se permita echivalarea! Au lalait-o 6 ani pe vremuri si acu vor drepturi de masteranti! Nu domle !Sa faca master ca si atunci era in sistem si acu este!

0 0

21.08.2007 19:18 jorj12001

Nu este normal ca sa se poata preda la liceu doar cu diploma de master pentru ca noi, cei care facem facultatea de 3 ani nu avem nicio vina , pentru ca asta e durata de scolarizare. Nu va ganditi ce in estenta este aceiasi materie pe care o faceai candva in 4 ani , numai ca acum o parcurgem in 3 , cumva cei cu 4 ani de studii au mai multe cunostinte decat cel cu 3 ani? Eu nu cred , s-au vazut rezultatele de la titularizare , de la suplinire ( unde un suplinitor necalificat a obtinut nota mai mare decat unul calificat)in situatia in care au avut subiecte comune , si in concluzie cine este mai bun ???????cel care nu stie pe ce lume traieste si nu stie ce este complementul direct?

Mai lasati masterul ca nu are importanta atata timp cat facultatea este tot studiu superior !

0 0

21.08.2007 19:25 scolar

Daca dascalii ar fi platiti bine,nu ar mai fi nevoie nici de grade, nici de masterate. Ar fi o concurenta mare la facultatile producatoare de dascali, asa cum era in anii '80. Si ar mai trebui ceva: la absolvirea facultatii, proaspetii profesori sa posede toate cunostintele necesare desfasurarii activitatilor din scoli si licee. Acum, ca si acum 20 de ani, in facultate trebuie memorate cursurile unor profesori rupti de realitate, practic nefolositoare le catedra in scoala sau liceu.

0 0

21.08.2007 22:40 dantecuceanu

Lucrurile cred ca sunt destul de simple...Salarii in raport cu munca depusa,instruirea practica a studentilor in ultimul an de facultate astfel incat sa stie omul ce are de facut atunci cand vine in sistem si... in rest sa ne lase in pace sa ne facem munca asa cum trebuie.Spun asta pentru ca din '97 de cand au inceput sa se schimbe lucrurile prin invatamant reforma asta a facut mai mult rau decat bine.Ce atatea mastere?,ce atatea doctorate?...Sunt bune pentru noi in masura in care vrem sa ne perfectionam.Pentru a fi profesor sau invatator nu iti trebuie neaparat titluri.Meseria asta iti cere implicare sufleteasca,iti cere sa iubesti ceea ce faci,si stim foarte bine ca parintii isi duc odraslele pe la clasa I nu la colegii cu titluri stiintifice ,ci la cei care au har si fac copiii sa inteleaga.Parerea mea...

0 0

21.08.2007 23:33 dana_cl

Ca de obicei, la noi doar schimbari ce nu aduc eficienta sistemului sau procesului de invatamant...

0 0

24.08.2007 19:33 vioscout

...in continuarea anteexprimarilor colegilor.

Practic fiecare individ politic sau animal, mai bine zis, care trece prin acest minister- condus de tot mai putin educati- vrea sa-si lase urmele din ce in ce mai adanc in simulacrele de reforme ale educatiei.

Nimeni nu a pornit de la fundamentele reformelor, adrisantul coane Iancule, adica dascalul care, TREBUIE SA FIE IN CENTRUL REFORMEI. CAND ACEST LUCRU SE VAR REALIZA, PRIN ACORDAREA DREPTURILOR SALARIALE CORESPUNZATOARE DASCALILOR, REFORMELE VOR FI REALE SI DE SUCCES.In rest, vorbim ...discutii, cu parlamentari, bagatori de seama de prin sindicate (de partid!), lucratori cu gura si mai grav, neaveniti de toate tipurile dar, reformatori...

0 0

30.08.2007 09:55 dia10

IMPORTANT : profesorii care au absolvit fac inaite de a exista posibilitatea unui master, au masterul inclus in diploma de absolvire, recunoscut in Romania dar nu si in strainatate.

0 0

30.08.2007 12:45 ileananeagoe

Am studii universitare de lunga durata(4 ani),21 de ani vechime in invatamant.Mai am nevoie de master pentru a preda la liceu ?

0 0

09.09.2007 19:45 profagabi

Din pacate pentru voi, dragi colegi care sunteti impotriva masterului, nu aveti dreptate.

La aproape 50 de ani si 25 ani de invatamant am absolvit un master. am foes colega cu propriul copil sa sa stiti ca am avut ce invata. E drept ca si colegii luau notite dupa ce prezentam eu si alti colegi ca mine. Nu va mai spun ca a fost fff greu, am facut naveta saptamanal 240 km ca sa nu pierd cursuri si seminarii.

Cine spune ca e usor sa fii profesor se inseala.

0 0

11.08.2008 16:15 negruvoda56

Un lucru este clar de la bun inceput: un alt tip de serviciu asigurat de către Universităţi este Masteratul(foarte bine plătit).Eu sunt absolventă a secţiei de Ştiinţe Naturale şi Agricole din cadrul Universităţii "Al-I.Cuza"Iasi,promoţia 1984, şi spun cu toată responsabilitatea ca ma simt destul de pregătită pentru ceea ce fac in şcoală.Am obtinut toate gradele,am urmat toate cursurile de formare, care oricînd sunt binevenite, si incepand cu acest an am obtinut si gradatie de merit.A trbuit tot timpul sa muncesc mai mult decat profesorul I pentru a obtine mai multi bani si pentru a compensa "handicapul de 1 an" pe care tot timpul altii cauta sa nu-l uiti.Nu tufa de diplome te fac neaparat mai bine pregătit ci deschiderea de a nu fi depăşit de situaţie şi de elevi.Cei cu experienţă în învăţîmînt sper că înţeleg bine la ce mă refer, ceilalţi tineri vor înţelege asta după mai mulţi ani.Mult succes tuturor! prof. Maria Negru Grup Şcolar Agricol topolog, tulcea

0 0

11.08.2008 16:17 negruvoda56

Un lucru este clar de la bun inceput: un alt tip de serviciu asigurat de către Universităţi este Masteratul(foarte bine plătit).Eu sunt absolventă a secţiei de Ştiinţe Naturale şi Agricole din cadrul Universităţii "Al-I.Cuza"Iasi,promoţia 1984, şi spun cu toată responsabilitatea ca ma simt destul de pregătită pentru ceea ce fac in şcoală.Am obtinut toate gradele,am urmat toate cursurile de formare, care oricînd sunt binevenite, si incepand cu acest an am obtinut si gradatie de merit.A trbuit tot timpul sa muncesc mai mult decat profesorul I pentru a obtine mai multi bani si pentru a compensa "handicapul de 1 an" pe care tot timpul altii cauta sa nu-l uiti.Nu tufa de diplome te fac neaparat mai bine pregătit ci deschiderea de a nu fi depăşit de situaţie şi de elevi.Cei cu experienţă în învăţîmînt sper că înţeleg bine la ce mă refer, ceilalţi tineri vor înţelege asta după mai mulţi ani.Mult succes tuturor! prof. Maria Negru Grup Şcolar Agricol topolog, tulcea

0 0

11.08.2008 16:18 negruvoda56

scuze Topolog, Tulcea

0 0

30.08.2008 14:01 sanda37

as vrea sa stiu daca se recunosc gradele didactice daca ai diploma de master.

0 0

30.08.2008 14:03 sanda37

am absolvit anul acesta si sunt educatoare nu am grade didactice sunt in primul an de munca.va multumesc.

0 0

04.07.2012 01:38 Negrutzu86

Eu astept infiintarea Masterului Didactic.Nu inteleg ce e asa de greu de facut o programa clara de derulare a acestui master.Parca zici ca este vorba de inginerie genetica sau cine stie ce cibernetica sofisticata.Parca e vorba despre o lansare spatiala.Prea multa pasivitate a celor de sus in acest sens.As vrea mai multa demnitate,mai multa claritate si fermitate in actiune.
Daca Caracterul este egalitatea dintre Vorba si Fapta atunci vreau si eu sa vad aceasta legatura.
Sa nu fie asa importanta aceasta chestiune,acest master,in cadrul Ministerului de Invatamant?
Pai ce poate fi mai important in acest minister decat oamenii care il reprezinta sau cei care il vor reprezenta(viitorii profesori)?!
Cei care vor sa faca acest master didactic nu cred ca au in minte castigurile din invatamant.Cu totii stim ca nu ne vom imbogati acolo.Cei ca mine vor doar o sansa de a intra in sistem si de a isi aduce aportul in consolidarea viitorului.Viitor ce azi se sadeste.
Astept de 1 An de zile acest master didactic.Sper sa fie aplicabil in toamna asta.E poate singurul lucru ce ma mai tine in tara.

0 0

16.03.2013 12:59 mihaigabriel

La salariul de c***t care il platesc celor din invatamant,mai fac si noi schimbari!cum au ajuns!sunt penibili.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

2 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN