Şcoala cu
bune practici

49 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Clasament concurs interjudetean de reviste scolare, CCD Focsani

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: aina73b | 30.06.2008 11:41 | 5040 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Munca invizibila a mamelor

Echilibrul emotional

10 intrebari pentru sfarsitul de an scolar

Motivatia pentru invatare

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (41)

0 0

30.06.2008 13:51 lumiandrei_2005

Va rog sa-mi explicati criteriile de punctaj si de ce apare revista noastra ,,Vreau sa fiu sanatos'' la inv gimnazial pt ca noi invatatoarele am fost coordonatori.

Nu stiu dc ati avut si sectiunea de reviste scolare ale proiectelor

0 0

30.06.2008 13:52 lumiandrei_2005

Scuze:virgula dupa noi

0 0

30.06.2008 15:05 optimista

Premiile importante au ajuns la Focsani...Ciudat!

0 0

30.06.2008 16:45 arorua_ddm

Clasamentul nu este clar. Sunt diplome de participare apoi premii speciale si semne de repetitie . Nu este clar. Va rugam sa ne trimiteti diplome. Multumesc.

0 0

30.06.2008 18:45 vioricaberes

Se poate participa indirect la concursul interjudetean de creativitate didactica. Astept raspuns. Va multumesc

0 0

30.06.2008 21:59 mizil

Titlul revistei noastre, "Dragoste la ®VEDERE" este scris gresit in clasament, ceea ce ma face sa cred ca a am fost dezavantajati la evaluare.



In acest sens sunt sigur ca titlul a adus puncte serioase revistelor evaluate, sau cel putin asa ar trebui sa fie, titlul in jurnalism fiind foarte important. Eu explicasem in motivarea din anexa de ce se numeste "Dragoste la ®VEDERE". Daca nu este scris cu "®", ca marca inregistrata, rezultand asadar un calambur si doua cuvinte, atunci sensul este altul si nu se potriveste cu continutul revistei si intentiile noastre.



Va felicit pentru concurs, insa astept un raspuns de la Dvs, care sa acopere integral nelamurirea noastra.



La premiu nu asteptam, dar un punctaj de mentiune cred ca puteam atinge. Am ajuns la aceasta concluzie dupa ce ne-am dat seama ca titlul revistei noastre a fost scris gresit in clasament.



Asteptam lamuriri.

0 0

30.06.2008 23:28 lumiandrei_2005

Vad si citesc ca sunt multe nelamuriri si as dori sa vorbim deschis si cu franchete

Eu nu sunt un critic desavarsit dar mi s-a parut si mie suspect ca ati facut concursul public(adica in tara ) si premierea numai in judet.

Daca in autoevaluare erau max de puncte 100,de ce apar 800 si 900 puncte.

Am avut si noi in judet concurs si 1 conditie pt premii era ca revista sa fie tiparita si cu cod ISSN

0 0

30.06.2008 23:59 geaninaavramvl

Care a fost criteriul de departajare?...si o alta intrebare..."intrebatoare"...de ce nu sunteti consecventi?...la sectiunea "Gimnaziu"ati acordat "Premiu special"inclusiv pana la 328 de puncte,iar la "Liceu"nu ati mai acordat acelasi premiu,ci v-ati "deranjat"sa insirati doar un pomelnic de "Diplome de participare"...care a fost totusi...criteriul?...DUPA URECHE?...Pacat!!!...faptul ca anumite reviste aveau si ISSN nu a contat?...

C.N."Mircea cel Batran"unde predam noi este cel din Rm.Valceasi nu din Constanta...

0 0

01.07.2008 08:19 cristinabotez

va intreb diplomele le trimiteti prin posta pentru cei care au avut participare indirecta?

eu nu am putut participa direct si m-am uitat in clasament si am vazut ca am de participare!va multumesc!

0 0

01.07.2008 09:55 aina73b - Autor

Pt dl "mizil".

Sunt informaticianul CCD Focsani. Imi cer scuze pentru titlul revistei dvs., el a fost scris corect in clasament dar, eu am crezut ca e greseala de tehnoredactare si mi-am permis sa modific. In concurs, revista a fost evaluata cu titlul pus de dvs.

0 0

01.07.2008 10:01 aina73b - Autor

Diplomele si cartile pentru fiecare premiu vor fi trimise la CCD-ul din judetul dvs. La sfarsitul saptamanii viitoare intrebati la CCD-ul din judet daca au sosit coletele.

0 0

01.07.2008 10:35 lavinia_v

unde este fisierul cu clasamentul ca eu nu-l gasesc?

0 0

01.07.2008 10:44 aina73b - Autor

Scuze, am corectat fisierul si am propus spre publicare din nou aceeasi stire.

0 0

01.07.2008 10:47 aina73b - Autor

Pt. dna "geaninaavramvl"

Evaluarea revistelor s-a facut de catre o comisie formata din 5 membri, conform criteriilor pe care le gasiti in fisierul cu Regulamentul concursului, aceleasi crtierii dupa care dvs v-ati facut autoevaluarea.

Au primit Premiul special doua reviste la sectiunea gimnaziu deoarece s-au remarcat prin faptul ca una era scrisa si in braille iar cealalta in limba franceza.

0 0

01.07.2008 10:51 aina73b - Autor

Pentru "lumiandrei_2005"

In comisia de evaluare a revistelor au fost 5 membri. Punctajul maxim acordat de fiecare a fost de 100 de puncte. S-au adunat punctajele de le fiecare membru al comisiei si a rezultat maxim 500 de puncte. Probabil ar fi trebuit sa facem media...

0 0

01.07.2008 10:56 aina73b - Autor

Pt "arorua_ddm"

Am publicat din nou stirea, "fara semne de repetitie", pentru a nu mai fi confuzii. Multumim pentru intelegere.

0 0

01.07.2008 14:24 lumiandrei_2005

Va rog f mult sa mi se trimita acea diploma personal pt ca nu CCD a trimis si redactat revista!

Multumesc pt raspuns,dar, precum ,,mos Ion'',tot nu am inteles cum de toti din Focsani ati luat premii si noi doar participare

0 0

01.07.2008 16:53 ianis

Surprinzator, e adevarat. Premiile I ,toate au mers doar in judetul dv. Mai observ ca la inv primar ati subclasat o revista din alt judet cu numai 1 punct doar ca sa castige premiul I o revista din Focsani. Putem vedea revistele ? CCD Focsani are site , de ce nu scrie nimic despre actiune, componenta juriului , de ce nu putem chiar sa vedem aspecte foto sau video din concurs ?

0 0

01.07.2008 19:08 crisro_05

Comentariile sunt tardive, dupa cum se observa, dar tare mult as vrea sa ni se ofere "mostre" din revistele focsanene, atat de minunate incat au reusit sa ia toate premiile din concurs. Asa ar fi normal, dupa cum interesanta ar fi si publicarea punctajului defalcat, ca sa stim si noi ce puncte slabe avem, comparativ cu respectivele reviste. De asemenea, mi se pare absurd sa trimiteti materialele si diploma pe adresa CCD-ului, care nu are absolut nicio legatura cu acest concurs, de aceea va rog sa le trimiteti pe adresa indicata pe plic. Multumesc

0 0

01.07.2008 20:17 mizil

De acord cu remarcele privind expedierea diplomelor.



Felicit vrancenii, insa parca sunt prea multe premii pentru ei si doar cateva pentru ceilalti.



Ideea e buna, asa ca merita perfectionata. La anul vom organiza si noi un concurs national de reviste la Mizil. :)

0 0

01.07.2008 22:38 aina73b - Autor

Revistele pot fi consultate la CCD Focsani. Daca participarea la concurs ar fi fost directa, am convingerea ca ar fi fost usor sa va lamuriti ca evaluarea revistelor a fost corecta, serioasa.

In legatura cu faptul ca premiile I au fost luate doar de reviste din Focsani, va rog sa cititi cu atentie clasamentul si veti vedea ca nu e chiar asa.

0 0

01.07.2008 22:44 aina73b - Autor

Pentru "crisro_05"

Punctajul defalcat poate fi consultat la CCD Focsani, la cabinetul metodic.

Prezenta dvs la concurs v-ar fi ajutat sa constientizati punctele slabe si sa va comparati revista cu celelalte reviste din concurs.

0 0

01.07.2008 22:48 aina73b - Autor

Pt dl ianis

In legatura cu site-ul CCD... Sunt informaticianul CCD si in aceasta perioada predau si cursuri TIC pentru cadrele didactice din judet. E adevarat, ar fi trebuit sa postez si pe site informatii despre concurs dar timpul este insuficient. O sa ma ocup si de asta.

0 0

02.07.2008 10:04 maneanicoleta2006

In regulament scrie ca revistele au fost evaluate in perioada 17-26 iunie, iar premierea a avut loc in 27 iunie. Ati fi avut timp sa ne trimiteti un email prin care sa anuntati ca ne aflam pe podium si atunci sigur v-ati fi bucurat de prezenta noastra acolo.



Nici eu nu sunt de acord cu trimiterea diplomelor catre CCD. Trebuie sa consum timp si bani sa-mi iau diploma.

0 0

02.07.2008 11:05 aina73b - Autor

Consider ca cei interesati intr-adevar de competitie si nu doar de "un loc pe podium" sau de inca o diploma in plus la dosar ar fi trebuit sa fie prezenti la premiere.

0 0

02.07.2008 11:08 aina73b - Autor

Trimiterea coletelor cu diplome si carti se face la CCD-urile din judetul dvs. deoarece este cea mai economica solutie pentru CCD Focsani. Nu s-a perceput nici o taxa pentru acest concurs, asa ca hotararea CCD Focsani asta este...

Relatia cu CCD ar trebui sa fie una permanenta si nu ar trebui sa fie greu cuiva sa mearga la CCD sa ridice premiul...

Multumim pentru intelegere.

0 0

02.07.2008 12:12 crisro_05

Desi sesizez o usoara nuanta ironica, o sa trec peste, dar trebuie oare sa va reamintesc faptul ca suntem implicati in examenul de bacalaureat ce tocmai se desfasoara, iar acest lucru ne impiedica sa facem drumuri prin tara? Sau aceasta era conditia sine qua non pentru a castiga ceva... Iar in legatura cu trimiterea diplomelor, chiar nu pot sa-mi dau seama in ce consta economia trimiterii unui plic pe o anumita adresa, cea a ccd-ului, in loc de alta, adica a scolii sau a profesorului... Si eu v-as multumi pentru intelegere...

0 0

02.07.2008 15:21 lumiandrei_2005

Imi pare f rau aina73b, dar treb sa mai intervin:relatia cu CCD e f buna dar...e vacanta nu stiu daca are rost sa treaca pe la ei din moment ce noi am trimis din partea scolilor

Va rog sa imi trimiteti personal si cu plata ramburs(taxa o voi plati eu)si doresc sa anexati si criteriile de departajare

Referitor la ,,un loc pe podium''sa avem iertare ca unii suntem cam maturi si avem toate gradatiile ca sa dorim asa ceva

Pentru mine e o invatatura:sa nu mai particip cu nimic in jud. Vrancea!

Nu stiu ceilalti...



0 0

02.07.2008 15:55 madalinu

Am vrut sa nu comentez, dar totusi... Eu am trimis o revista modesta, fara mari pretentii, imprimata de mine, pe banii mei si distribuita gratuit. Nici nu va dati seama ce ati creat cu acele ghilimele puse gresit, sub "premiu special": la ora 9, copiii stiau ca au luat un premiu, la ora 11, a trebuit sa le spun ( si sa le arat) ca nu. Ce dezamagiti au fost! Ar fi trebuit sa intocmiti tabelul cu mai multa atentie! Degeaba sunteti ironica, multele premii castigate de scoli din judetul dumneavoastra dau nastere la interpretari. Despre participarea directa... am platit curierul ca sa fac o bucurie copiilor. Nu aveam bani sa vin si, sper sa nu se supere colegii ca vorbesc in numele dumnealor, cred ca multi n-au venit din acelasi motiv. Si inca ceva: observ ca nici castigatorii nu va adreseaza cuvinte de lauda! Pentru comparatie, cititi comentariile de la concursul organizat la Craiova. Sunt de acord cu Luminita Andrei: nu voi mai participa la concursurile organizate de dumneavoastra!

0 0

02.07.2008 16:08 stelasebe

Buna ziua! Ma simt obligata sa intervin, atata timp cat am facut parte din juriu. As vrea sa va spun ca punctarea s-a facut in functie de criteriile stiute, conforma fiselor de inscriere. Din comisie au facut parte cel putin 3 persoane din afara C.C.D., care lucreaza in presa sau au studii de specialitate. Fiecare membru al Juriului a punctat independent de ceilalti, iar borderourile au fost adunate in preziua concursului si totalizat punctajul. Daca a existat nefericita situatie ca gandurile noastre sa nu se fi intersectat cu ale dumneavoastra, ne cerem scuze! Priviti clasamentul si o sa vedeti ca sunt premii (daca luam in calcul, premiile) care au plecat din judet. Poate ca cei din judetul nostru au capatat experienta mai multa, nu ca au fost de ai casei. Dupa cum ati vazut este editia a VIII-a. Astfel, s-au straduit sa-si ridice nivelul calitativ al publicatiei. Revistel pot fi vazute la C.C.D. In ziua concursului a fost realizata expozitie cu toate revistele inscrise in concurs. Nu mai spun de alte lucruri, constatate la diverse reviste inscrise in concurs (aparitii anuale, copy and paste de pe Internet, prinse cu arc, cu capse etc.) Observatiile facute de dumneavoastra sunt oricum binevenite pentru ca si noi vrem sa ne imbunatatim activitatea si o sa tinem cont de ele la viitoarele editii.

Cu plusuri si cu minusuri a fost o activitate unde nu s-au perceput taxe, ca in alte judete. Ati fi putut participa sa vedeti la fata locului cum stau lucrurile. Ma asteptam la comentarii de la cei din judetul Bacau, care au fost prezenti sau de la cei premiati, din alte judete. Va multumim pentru comentarii! Din contradictii apar ideile si lucrurile cele mai bune. Nu suntem suparati ca ne criticati, ne pare rau ca unii dintre participanti sunt suparati. Numai bine!

0 0

02.07.2008 22:45 emil

Am urmarit, nu cu mare surprindere acest atac furibund al unui grup de persoane, unite in a huli si nu a multumi pentru eforturile unor oameni deosebiti care au incercat, fara sa urmareasca scopuri mercantile, ca in multe din anunturile postate pe didactic, multe care va vand iluzii si va incarca dosarele cu diplome cu care sa umflati dosare cu care apoi sa loviti pe nedrept in colegi care muncesc modest. Toata aceasta nebunie dupa hartii, alimentata de un minister incapabil sa elaboreze instrumente care sa evalueze adevarata munca de educator si nu activitati formale, goana dupa concursuri si premii, ca si goana elevilor dupa note, v-au inrait si v-au indeprtat de adevaratele valori cu care trebuie sa operati ca si educatori.

Am vazut o multime de materiale ca si reviste de tot felul, postate aici pe didactic, de o calitate nu prea demna de oameni care doresc sa-si educe elevii nu numai la cat fac unu si cu unu. Am vazut, evident, si lucrari bune. Dar cel mai grav este ca acei care publica lucrari slabe sunt cei mai agresivi in a-si cere tot felul de drepturi, note si hartii…

Asa o fi si cu revistele? Nu le-am vazut, am vazut doar intr-o zi niste oameni cu cafea si o sticla de apa pe masa, analiznad, sambata sau dumninica, atunci cad vor fi avut si ei timp, creatiile dvs.

Raspunsul pe care trebuie sa-l vada acei oameni care au lucrat benevol, este discuti aceasta isterica, fara argumente, cu amenintari si tot felul de invective fara rost. Acei oameni, niste personalitati locale, care vor accesa www.didcatic.ro, vor gasi aceste discutii … intelectuale … de care mie personal imi este rusine. Ii apar pe cei de la CCD Focsani pentru ca ii stiu ca fac o gramada de lucruri frumoase. Ii stiu pentru ca au curajul sa abordeze teme ca aceasta de fata, cu toate riscurile unor discutii neprincipiale, suportand cu stoicism atacuri in loc de multumiri… acordand premii si diplome din munca si efortul lor, primind in schimb comentarii din cele mai stupide.. Ce am observat eu la clasament? Ca sunt premiate, chiar cu premiul I si reviste din alte judete, alaturi de cele din Vrancea. Si cine poate dovedi ca nu sunt mai bune cele din Vrancea, acele care au luat premii? Vina CCD este ca nu vi s-a transmis regulementul si grila de punctaj, dar sunt convins ca au lucrat corect pentru ca nu era nici un interes avand in vedere ca au facut totul pe banii lor… Si ce daca CCD Focsani a hotarat sa trimita diplome la CCD-urile din Judete, unde are corespondenta sigura si o colaborare directa? Acestea sunt regulile organizatorului si nu vad de ce le atacati?

In concluzie, sfaturile mele: 1. Invatati sa va judecati obiectiv, pe dumneavoastra si lucrarile dvs., sa fiti exigenti si sa va ganditi bine de ce ati fost pozitionati intr-un clasament pe o pozitie inferioara, sau ati primit o nota mai mica. 2. Masurati-va cuvintele si faceti afirmatii argumentate, ca asa sta bine unor intelectuali.



0 0

02.07.2008 23:26 lumiandrei_2005

Nu cred ca am deranjat prin faptul ca am cerut ,,o oarecare''argumentare a punctajului.

Eu am fost si voi fi un dascal conciliant, impaciuitor si nu-mi plac discutiile contradictorii,dar am intervenit pe site pt ca nu am gasit pe situl CCD niciun email privat pe care sa discut

Pentru ca sunt la ,,o varsta venerabila'' in invatamant am cerut mereu explicatii si pentru premiul I si pentru cel ,,din coada''

Si... totusi, uitati-va bine pe clasament!

0 0

03.07.2008 05:00 anca_cz

Adevarul este ca cineva a muncit in afara programului de lucru si cu siguranta a depus un efort sustinut. Am urmarit mirata comentariile celor ce au participat...Fara comentarii...Nemultumirile sunt prea mari. Nu e firesc...

Apreciez munca dvs si va multumesc ca ati acceptat revista trimisa, chiar daca trecusera doua zile peste termenul limita de primire a materialelor (si chiar daca nu am obtinut nici un premiu).

Felicitari CCD FOcsani!

0 0

03.07.2008 14:31 cristinabotez

Si eu urez multe felicitari organizatorilor concursului!

Si eu am organizat concurs interjudetean si stiu ca apar multe probleme, uneori chiar rau intentionate-si nu poti multumi pe toata lumea!

Nu am luat decat participare ,dar sunt fericita ca ne-am facut cunoscuti!Desi trebuie sa recunosc ca e cam greu cu CCD-ul din Iasi, noi avem in Pascani, dar dau eu de urma diplomei! Multumesc mult de tot si inc-odata felicitari pentru efortul depus!

0 0

03.07.2008 15:07 mizil

Asadar laudele si criticile sunt prezente, ceea ce e normal atunci cand se termina un eveniment.

CCD-ul Focsani merita evident laude pentru initiativa, pentru eforturile din timpul liber, pentru ca nu au perceput taxe de participare.

Tot CCD-ul merita si critica pentru lipsa grilei defalcate cu punctajul.

Si apropo de premii, nu le-a luat Vrancea pe toate, sa fim obiectivi. A luat APROAPE toate premiile.



Am organizat si eu anul acesta un concurs national de poezie si epigrame, "Romeo si Julieta la Mizil." Nu au avut voie sa se inscrie participanti din Mizil.

Locul 1-Bucuresti

2- Iasi

3- Husi

Comentati voi.

0 0

03.07.2008 16:45 emil

Pentru domnul "mizil"

Am luat cu Copy & Paste clasamentul, imi cer scuze pentru format, nu am timp sa corectez.

Am pus acest clasament pentru a se vedea cine a castigat. Eu am vazut intamplator doar revista "Preocupari", care mi s-a parut un material de exceptie....


,,Fişierele tinerilor” Elev Gabriel Brezoiu, red.-şef C. N. Inf. ,,T. Vianu” Buc. 451 PREMIUL I



,,Adolescenţa – Tini” Prof. Maria Kiss,

Prof. Zoe Nagy C.N. ,,Arany Janos” Salonta

Bihor

437

II

,,Pururi tânăr” Prof. Culiţă Ioan Uşurelu Gr. Şcolar Agricol Odobeşti 431 III



,,Ani de liceu” Prof. Adriana Moise,

Prof. Alexandra Sălcianu

C. Com. ,,Carol I” Constanţa

428

MENŢIUNE



,,Preocupări” Prof. Elena Deju,

Prof. Mihail Fâsan

Col. Tehn. ,,E. Nicolau” Focşani

427

MENŢIUNE

,,Spot” Prof. Daniel Gherasim Gr. Sc. ,,S. Mehedinţi” Vidra - VN 427 MENŢIUNE



,,Campus” Prof. Carmina Corbeanu,

Prof. Vasile Lefter

Lic. Ped. ,,S. Haret” Focşani

423

MENŢIUNE

,,Credo” Prof. Ioana Dreptate C. Teh. ,,Transilvania” Deva 421 Diplomă de participare

,,Dragoste la Žvedere” Prof. Laurenţiu Bădicioiu Lic. ,,Gr. Tocilescu” Mizil - PH 418 Diplomă de participare

0 0

04.07.2008 00:29 lumiandrei_2005

D-le Emil,

Imi cer mii de scuze daca am fost cam ,,acida''in vorbe(sunt pe situl d-voastra si nu am stiut ca sunteti din Focsani)

Toate aceste pareri le-am adaugat pt ca am muncit(si cunoasteti lucrul acesta)la redactare, editare pt revista

0 0

04.07.2008 09:59 emil

Puteti fi oricum. Important e ca orice afirmatie sau judecata, sa aiba un rationament, un argument. Chiar daca acel argument va apartine si este subiectiv. In situatia de fata, a fost atacata munca unor oameni de buna credinta, care au facut un lucru excelent. Ei pot si gresi, sunt niste oameni, dar nu cred ca merita atatea urlete din partea unor persoane care nici macar nu au stat sa analizeze...

0 0

04.07.2008 12:51 costicaneagu

Ca organizator al Concursului, mă simt flatat de faptul că acest concurs a stârnit o asemenea furtună în rândurile colegilor. Nu înţeleg încrâncenarea cu care comentaţi faptul că au luat premii şi revistele şcolare din Vrancea. Cum stăm cu autoevaluarea????!!!, cu imaginea de sine… De ce nu observaţi faptul că la ,,secţiunea licee”, premiile au plecat la Bucureşti şi Salonta!?, iar la ,,secţiunea învăţământ primar” două premii au plecat la Drăgăneşti-Olt şi Galaţi!? Ce şanse acorda Europa Greciei la Campionatul European de Fotbal din 2004? Mi se confirmă faptul că suntem o ,,tagmă” de cârcotaşi; căutăm cu orice chip şi în orice împrejurare ,,bârna” din ochiul altuia.

Dar, ne-aţi dat o idee pentru care vă mulţumim şi de care vom ţine seamă la ediţiile viitoare: prezenţa coordonatorilor de publicaţii va fi obligatorie pentru a-şi adresa direct unii altora felicitările, dar şi reproşurile…

În privinţa evaluării aş dori să fiţi convinşi de faptul că am avut în vedere doar valoarea publicaţiei şi nu alte considerente, dovadă faptul că nici măcar organizatorul şi Preşedintele juriului, prof. univ. Alexandru Melian nu au ştiut clasamentul decât în dimineaţa atribuirii premiilor, când a semnat diplomele. Fiecare membru al juriului a evaluat publicaţiile după un barem stabilit de organizator şi cunoscut din timp de concurenţi (care au făcut autoevaluarea pe baza acestuia atunci când au întocmit şi ne-au trimis fişa de înscriere în concurs). Rezultatul s-a calculat în dimineaţa concursului, prin adunarea punctajelor acordate de membrii juriului. Aşa se explică şi faptul că au apărut diferenţe de un punct, întrucât nu s-a făcut nici un fel de ,,rotunjire”, fie matematică, fie de conjunctură. Premiile speciale au fost acordate nu în ordinea punctajelor, ci datorită unor particularităţi şi realizări speciale (o revistă scrisă în limba franceză şi o revistă redactată de elevi nevăzători, scrisă şi în braille).

Dacă veţi participa şi anii viitori, sunteţi bineveniţi, dacă nu… să fim sănătoşi! Dorim să reţineţi faptul că am vrut să creăm o competiţie corectă, mai ales că participă şi elevi, pe care nu dorim să-i dezamăgim în nici un fel. Am ales ca loc de trimitere a premiilor, diplomelor şi cărţilor, casa corpului didactic din fiecare judeţ, din raţiuni de siguranţă, dar şi economice: pentru că portul poştal ne costă foarte mult. Dorim să ştiţi faptul că organizarea acestui concurs (premii în bani, cărţi, transportul unor membri ai juriului şi un modest protocol) ne-a costat peste 5.000 de lei, bani asiguraţi de CCD Focşani, Asociaţia ,,Simion Mehedinţi”, la care au mai contribuit şi ISJ Vrancea, şi Sindicatul Învăţământ, cu câte un premiu.

Mulţumind din tot sufletul participanţilor, lăsăm discuţia deschisă, dar pentru sugestii şi propuneri constructive (la care suntem receptivi), nu pentru reproşuri, de cele mai multe ori tendenţioase. Pentru cei care au trecere prin Focşani putem pune la dispoziţie revistele participante pentru informare profesională şi pentru… inspiraţie jurnalistică, iar nu pentru cârcoteală! Vă urăm vacanţă plăcută!

0 0

21.07.2008 14:02 mariro

Azi eram la CCD -Galati cand, prin telefon ati spus ca veti veni maine personal sa aduceti premiul si diplomnele noastre... Mi-ar fi placut sa va felicit personal domnule director Costica Neagu, pentru organizarea acestui concurs la care au participat colegi din aproape toate judetele. Imi pare rau ca nu am aceasta sansa, dar prin intermediul acestui site va doresc multa sanatate dumneavoastra si intregii echipe care a organizat concursul. Promit ca voi participa si la editia viitoare si ma voi stradui sa vin cu reviste mai bune decat acestea. Numai bine!

Cu stima, M. Popov- Galati, Sc. Gimn. Nr.18

0 0

07.07.2009 10:25 vvioleta

vreau, in primul rand sa felicit organizatorii acestui concurs. Sunt de la liceul de arta din Pitesti, iar la concursul dumneavoastra am obtinut locul al treilea. Imi puteti spune si mie cum intru in posesia diplomei? Va multumesc, anticipat, pentru raspuns.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 14 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

640 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN