Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Beneficiile învățării online - De ce astăzi elevii învață mult și bine

O soluție fericită din acest punct de vedere sunt produsele de învățare online, unde copiii descoperă resurse educaționale atât de atractive, încât înțeleg diverse noțiuni de la școală, în timp ce se distrează. Școala Intuitext, de pildă, este o platformă online special creată pentru copiii din clasele I-III, unde cei mici exersează și aprofundează sub formă de jocuri interactive noțiuni predate la clasă de către învățătoare. Iată și alte beneficii ale acestui produs care schimbă din temelii atitudinea copiilor față de școală și față de pregătirea temelor zilnice:

Scoala Intuitext

Este atractivă pentru copii

Copiii se bucură atunci când navighează în mediul online și astfel, sunt mai receptivi la informații  venite din zona digitală. Deoarece timpul petrecut pe computer este perceput ca o experiență pozitivă, Școala Intuitext poate fi văzută ca o oportunitate de a se distra, fără să își dea seama că învață în același timp.

Resursele educaționale au grafică frumoasă, adaptată vârstei, au sunete plăcute și interacțiuni atractive cu obiectele din jocuri, iar atmosfera este relaxantă, veselă, amuzantă.

Citește continuarea articolului.

 

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: ScoalaIntuitext | 29.03.2017 16:57 | 687 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

675 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN