BIG FEST
INVITATIE BIG FEST!
Liceul de Arta „Margareta Sterian” in parteneriat cu Inspectoratul Şcolar al Judeţului Buzau, si Teatrul George Ciprian vă invită să participaţi la activitatea culturala si educativa in limba engleza, Festivalul „BIG FEST”
Obiectivele concursului:
- valorificarea potenţialului educativ al artei prin intermediul festivalului;
- stimularea creativitatii şi originalitatii in realizarea materialelor privind promovarea; solidaritatii in eradicarea saraciei si excluziunea sociala;
- promovarea valorilor interculturale;
- incurajarea tinerilor de a constientiza importanta participarii lor in actiuni sociale si de voluntariat;
Organizarea concursului:
Concursul se adresează elevilor din ciclul gimnazial si liceal. Înscrierea se face printr-un email trimis pana la data de 31.03.2011. In email trebuie sa descrieti in limba engleza activitatea pe care o veti prezenta in cadrul festivalului, (cateva randuri) insotite de titlul activitatii, numele si prenumele elevilor participanti si a profesorului coordonator, si foarte important durata materialului. Elevii şi cadrele didactice participante vor fi recompensate cu diplome si un CD cu ISBN pe care vor fi toate materialele prezentate la festival. Pentru buna organizare a acestei activitati va rugam sa contribuiti cu taxa de 30 Ron/ profesor cu o echipa de maximum 5 elevi, taxa ce va fi achitata la inscriere direct laLiceul de Arta sau prin mandat postal pe numele Nicoleta Nechita, strada Democratiei, nr 54 bis, 120000, Buzau . Pentru inscriere, va rugăm să completaţi FIŞA DE ÎNSCRIERE ataşată şi să o trimiteţi până la data de 31.03.2011 pe aceeaşi adresă de e-mail unde trimiteţi lucrările.
Tema concursului Boost -Inspire -Give voice!
Elevii vor avea de prezentat un material in limba engleza pe tema: Boost solidarity and voluntary work, Inspire each and every European citizen to participate in the fight against poverty and social exclusion, Give voice to the concerns and needs of people experiencing poverty and social exclusion and get involved voluntarily in community projects:
v sectiunea creatii literare: poezie, cantece, eseuri pe tema festivalului;(participare directa si indirecta). Aceste materiale se vor redactata utilizând Font Times New Roman, Size 12, la un rând şi jumătate, utilizând opţiunea “Justify”; poezii-minim 20 randuri, povesti-250 cuvinte, eseuri-300 cuvinte. Eseul va include titlul, numele autoruluisi profesorul coordonator, scoala de provenienta (numele scolii si al profesorului se va indica in denumirea fisierului);
v sectiunea piese de teatru- participare directa, pot fi piese create de elevi sau transformarea celor clasice care au tema festivalului intr-o forma moderna;
v sectiunea cantece&dans- participare directa pot fi compuse cantece pe melodii cunoscute cu echipa de dans si negativ dar care sa contina un mesaj pe tema festivalului;.
v sectiunea proiecte-participare indirecta: proiecte de voluntariat care sa contina ME as a volunteer! titlul, argument, obiective, descrierea proiectului, activitati, impactul proiectului, slogan se vor respecta conditiile de redactare de la punctul 1(creatii literare)si seva tine cont de tema festivalului.
v sectiunea afise si postere-participare directa si indirecta:sa transmita mesaje de sensibilizare a populatiei cu privire lanevoile celor cu dizabilitatisau pot fi mesaje alepersoanelecu dizabilitati adresate comunitatii, un indemn la voluntariat.
v sectiunea prezentari Power point-participare directa si indirecta: PPS-uri maxim 15 slideuri cu imagini (pot fi fotografii proprii cu text atasat, cu muzica pe fundal si ei sa fie naratorii povestii, sau pot fi desene insotite de text) un alt tip de prezentare poate fi cu ajutorul imaginii, narator si actori care sa mimeze actiunile, ori narator-actori. Profesorul coordonator are libertatea deplina de a decide forma de prezentare.
v sectiunea filme- participare directa si indirecta: filmele trebuie sa aibe un scenariu o cu distributie(actorii sa fie in varsta de18 ani, daca sunt minori sa atastai acordul scris aparintelui ca este de acord cu participarea copilului in acel film)care sa detina un scenariu si care sa respecte tema festivalului: filmarea sa fie de nivel amator nu sunt necesare aparate profesionale sa aiba extensia:wmv, mov sau avi.
Toate materialele trebuie sa fie creatii proprii si sa nu fi fost prezentate si in alte festivaluri.
Elevii isi pot imagina ca au ei asfel de probleme si cum ar sensibiliza populatia asupra nevoilor lor, dar si cum sa se implice voluntar in viata comunitara. Ei pot realiza un pamflet cu privire la ignoranta oamenilor , a mass-mediei, pot realiza mesaje cu ajutorul unor fotografii pe care ei le surprind in orasul lor, de asemenea pot transmite diverse mesaje atat oamenilor politici cat si autoritatilor locale etc.
Modul de prezentare a materialului daca va fi pe scena cu decor, prezentare power point sau cantec cu echipa de dans cu negativ trebuie mentionat la inscrierea in concurs pentru a se asigura materialele tehnice necesare.
Regulament: Prezentarea materialului artistic trebuie sa se incadreze intre 5-7 minute, la care să participe 1-5 elevi. Se recomanda ca fiecare şcoală participantă să aibă decor simplu şi uşor de amplasat. Concursul se va desfăşura pe data de 11-13 mai 2011, la Teatrul George Ciprian. Pe data de 11 mai sunt programate repetitiile iar pe 11 si 12 mai incepand cu orele 14:00 se va desfasura programul artistic al festivalului.
PS: Profesorii coordonatori ai materialelor au responsabilitatea deplina asupra continutului si prezentarii acestuia, de asemenea au obligatia de a-si sustine echipa de elevi prin prezenta lor la festival.
Pentru orice nelamurie cu privire la continutul si forma de prezentare a materialului va stam la dispozitie la adresele:
Prof. Nicoleta Nechita: nicoletanichita@yahoo.com-inscrieri liceu
Prof. Carmen Neagu: enicarmen33@yahoo.com- inscrieri gimnaziu
Reguli cu privire la continutul materialelor înscrise în festival nu trebuie sa aduca prejudicii sub nici o forma, materiala, morala sau de imagine participantilor sau institutiilor din care acestia fac parte, prin prezentarea cu rea intentie in proiectul artistic inscris in festival. Filmele, fotografiile din prezentarile power point trebuie sa respecte normele CNA cu privire la expunerea indecenta sau de orice alta natura inscrisa in aceste norme, cum ar fi folosirea unor cuvinte sau expresii licentioase etc.
Regulamentul festivalului
Art. 1
Festivalul se adreseaza tuturor elevilor din invatamantul gimnazial si liceal din judetul Buzau si din tara
Art. 2
Este organizat de Liceul de Arta Margareta Sterian in parteneriat cu Inspectoratul Scolar Judetean Buzau si cu Teatrul George Ciprian. Inscrierile vor incepe cu data de 30 ianuarie pana pe data de 31 martie.
Art. 3
Trofeul festivalului se numeste „BIG FEST”.
Art. 4
Festivalul este organizat in doua sectiuni si are o durata de 2 zile (mai 2011):
- Sectiunea I scoala gimnaziu(clasele V-VIII); 12 mai2011
Art.5
Inscrierile se fac pe baza formularului de inscriere si se depun la secretariatul Liceului de Arta, strada Bucegi nr 6, sau se trimit prin fax la numarul (0238) 722418 sau prin e-mail ptr liceu: nicoletanichita@yahoo.com, si pentru gimnaziu: enicarmen33@yahoo.com pana la data de 31 martie 2011.
Va rugam verificati primirea de catre Liceul de Arta a faxului sau email-ului trimis.
Art. 6
Pentru a asigura calitatea artistica la aceasta manifestare de cultura, se vor organiza pe scena Teatrului George Ciprian Buzau repetitii dupa cum urmeaza:(pentru participantii din judetul Buzau)
- pentru categoria11-14ani (gimnaziu) –11mai ora10:00, 2011
Art. 7
Juriul este format din profesori care au experienta in acest domeniu.
Art. 8
Depasirea timpului inscris in program atrage dupa sine descalificarea trupei. Timpul de care dispun echipele de elevi este de maxim 7minute.
Art. 9
Decorurile, costumele si recuzita necesare sunt asigurate de trupa participanta in festival, iar lumina si sonorizarea de catre organizatori. Coloana sonora pentru spectacol trebuie sa fie pe suport CD si sa fie trimis pana la data de 31 martie.
Art. 10
Conducatorii de trupa asigura intrarea si iesirea din scena astfel incat sa nu fie perturbata desfasurarea festivalului.
Art. 11
Derularea festivalului se va face in deplina ordine si armonie, fiind o manifestare de cultura care promoveaza arta prin toate formele ei dar si un comportament civilizat . Se cere fiecarei trupe, fiecarui participant si suporterilor acestora, care sunt bineveniti intr-un numar cat mai mare, sa colaboreze constructiv pentru buna desfasurare a festivalului. Atmosfera va fi de prietenie si de respect fata de toti participantii la festival (elevi, profesori, juriu, organizatori, spectatori).
Nerespectarea acestui articol atrage dupa sine descalificarea trupei si interdictia de a participa la viitoarele editii ale Festivalului de limba engleza BIG FEST.
Art. 12
Participarea la festival va fi cofinantata de fiecare profesor participant prin achitarea unei taxe de 30 RON pentru echipa de maxim 6 elevi/ sau ptr fiecare material prezentat lafestival.
Art. 13
Se vor acorda premiile I, II, III, mentiuni, la fiecare sectiune pentru fiecare categorie de vârsta precum si premii speciale în functie de optiunile juriului.
Propus de: nechita | 13.01.2011 00:00 | 2058 vizualizări
Comentarii (4)
23.01.2011 00:07 sgaabrieladia
Buna seara!
Taxa de 30 RON se va plati pentru fiecare lucrare in parte, indiferent de sectiune? Cati elevi pot participa cu o lucrare?
Multumesc
24.01.2011 11:10 nechita - Autor
taxa de 30 ron este pe profesor cu un numar de maxim 5 elevi, deci puteti participa la diverse sectiuni cu acesta taxa dar sa nu depasiti numarul de elevi.
07.02.2011 20:24 nechita - Autor
Festivalul este cuprins in calendarul activitatilor educative aprobate de MECTS.
20.03.2011 01:09 nechita - Autor
Intrati pe acest link pentru a vizualiza imagini din editia 2009. In fiecare an se schimba tema festivalului (2009-Teen Feast re-shape-re-create, re-inovate)
http://www.youtube.com/watch?v=upu079frxsk&feature=BF&list=ULLZ-CKUF-d54&index=2
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.