Bucuria Dăruirii
Nume proiect: Bucuria Dăruirii
Organizatori: Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă ALBATROS Constanța și Fundația Giovanni Bosco Constanța
Condiţii de participare: Elevi clasele I-XII
Perioadă înscriere: 05.12.2016 - 18.12.2016
Perioadă desfăşurare: 21.12.2016
Pot participa elevii şi cadrele didactice din toată ţara.
Concursul cuprinde patru secţiuni :
SECTIUNEA I: Creatii artistico-plastice: desene, colaje, pictura : Compoziţiile plastice- picturile vor fi realizate pe suport A4 (bloc mic de desen), având tema „Craciun de poveste”. Lucrările vor avea in coltul din dreapta jos, datele participantului, nume şi prenume, şcoala, clasa, profesor îndrumător.
Nu se percepe taxă elevilor.
Fiecare profesor participant la proiect poate trimite lucrările până la data stabilită -18 decembrie 2016. Se va specifica pe plic pentru concursul „Craciun de poveste”. În plicul cu lucrările elevilor se va pune un plic A4 autoadresat şi timbrat (necesar pentru expedierea diplomelor), fişa de inscriere (Anexa 1), acordul de parteneriat (Anexa 2), în două exemplare, completate şi ştampilate de către unitatea dumneavoastră şcolară. Precizăm că un exemplar din acordul de parteneriat va fi returnat împreună cu diplomele.
Lucrările vor fi trimise pe adresa Fundatiei Giovanni Bosco Constanta, Str. Veniamin Costache, 66, Cod 900036 sau a Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva “Albatros”, Strada Barbu Stefanescu Delavrancea, nr. 55, Constanta, mai pot fi adresate personal la secretariatul Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă „Albatros”, Constanţa sau la sediul Fundatiei Giovanni Bosco.
Colajele pot fi realizate din orice materiale.
Un cadru didactic îndrumător poate participa cu un număr de maxim 5 lucrări.
In colţul din dreapta-jos, se va lipi următoarea etichetă
Numele şi prenumele elevului: |
||
pictură |
colaj |
desen |
Titlul lucrării: Clasa: |
||
Şcoala: |
||
Cadru didactic îndrumător: |
||
Şcoala: |
||
Loc. Jud. |
||
Tel. E-mail: |
Nu vor fi jurizate lucrările:
- · care nu sunt însoţite de fişa de înscriere;
- · care nu respectă tema propusă;
- · lucrările copiate;
- · în care se observă intervenţia adulţilor.
Criterii de apreciere a lucrărilor sunt încadrarea în temă, originalitatea. Evaluarea acestei activităţi se va realiza printr-un proces verbal pentru fiecare secţiune, oferindu-se diplome de participare şi diplome-premii atât pentru elevi, cât şi pentru cadrele didactice, pentru cele mai bune lucrări alese de juriu, in perioada 19-20 decembrie 2016.
SECTIUNEA II: Programe artistice - care să fie în concordanţă cu tema concursului „Bucuria Craciunului”: Sceneta de Craciun, colinde, interpretare vocala si/sau instrumentală.
Spectacolul are loc in data de 21 decembrie 2016 și în funcție de numărul de echipe participante vă vom anunța ora la care veți intra pe scenă.
Fiecare cadru didactic îndrumător care participă la această secţiune va prezenta un moment artistic, care să nu depăşească 5 min.
DURATA UNEI EVOLUŢII: max. 5 minute
Penalizare 2 puncte pentru depăşirea timpului de concurs.
MUZICA va putea fi trimisă la Fundatia Giovanni Bosco, înregistrată pe suport digital CD, în format CD – mp3; pe CD, va fi scris sau tipărit, instituția reprezentata în concurs şi cadrele didactice coordonatoare, categoria de varsta și genurile coregrafice. De asemeni, concurentii vor avea în permanenţă asupra lor, în timpul concursului un CD de rezerva.
JURIZAREA/ EVALUAREA:
a) Evolutia concurentilor va fi jurizata/ evaluata de către o comisie stabilita de comun acord de catre organizatori și în a cărei componența vor fi inclusi inspectori școlari, mediatori scolari și metodisti de specialitate, personalități recunoscute în domeniul activităţilor cultural-artistice şi sportive, etc.
Componenta juriului:
-președinte de onoare - va superviza concursul fară a acorda note; președinte executiv și șase membri - vor acorda note de la 1 la 10, putând să acorde și jumatăți de punct (6,5;7,5…)
- fiecare membru al juriului va nota individual fiecare ansamblu/ formatie/ grup/ duet/ individual (solo)
- în cazul în care un membru al juriului are coregrafie în concurs, acesta nu va acorda nota, in acest caz nota acordata de presedintele executiv al juriului se va dubla;
- când președintele executiv al juriului are o coregrafie în concurs, nu va nota coregrafia respectivă ci se va lua nota maximă și minimă de la ceilalti membrii ai juriului și se va face o medie între acestea, rezultand nota finala;
- notarea programelor coregrafice ale fiecărui ansamblu/ formație, grup/ duet/ solo, va fi făcută individual, de fiecare membru al juriului, pe un formular special, pus la dispoziţie de organizatori; notele vor fi acordate imediat după terminarea programului coregrafic executat; preşedintele juriului nu acordă note, el doar verifică să nu apară discrepanţe mai mari de 2 puncte între notele acordate de membrii juriului; la propunerea presedintelui juriului, concurenţilor li se poate acorda sau scădea din notele primite 0,5 – 2 puncte, dar nu mai mult de atât; orice contradicţie între membrii juriului este arbitrată de preşedinte. În cazuri de abateri grave acesta poate lua hotărârea de eliminare din juriu a unui membru, anunţând organizatorii ;
- la finalul concursului juriul poate pune la dispoziţia concurenţilor, la cererea acestora, fişa individuală de punctaj
b) Criterii de jurizare/ evaluare: coregrafie, dificultate, corectitudinea execuţiei tehnice ( execuţia cu acurateţe şi precizie a elementelor specifice genului coregrafic; se apreciază ca fiind o tehnică de execuţie foarte bună atunci când toate mişcările din cadrul programului coregrafic sunt armonios legate, stabile, coordonate unele cu altele, au amplitudine şi expresivitate; mimica, trăirea scenică conformă cu coregrafia programului interpretat şi transmiterea acesteia către public; coregrafia programului prezentat, trebuie să evidenţieze maniera în care concurentii utilizează toate direcţiile şi planurile de mişcare (vertical, orizontal şi sagital), folosind echilibrat spaţiul/ scena de concurs; orientare scenică şi simţ muzical; complexitate coregrafică, dificultatea elementelor/ mişcărilor, sincronizare (după caz), originalitate/creativitate, ţinută scenică, dinamism, concordanţa între compoziţia coregrafică, mişcare, muzică şi costumatie adecvata varstei concurentilor.
c) Stabilirea clasamentului: nota finala va reprezenta media aritmetica a unei coregrafii rezultata din suma tuturor notelor acordate de membrii comisiei de evaluare/ jurizare și împarțite la numarul acestora; clasamentul va fi alcatuit în funcție de ordinea descrescatoare a notelor finale acordate concurenților pe grupe de varsta și genuri coregrafice; juriul îşi rezervă dreptul de a nu acorda, daca este cazul, unul dintre premii sau poate conferi acelaşi premiu mai multor concurenţi; deciziile finale ale juriului sunt irevocabile și nu pot fi contestate.
PREMIEREA:
- · Se vor acorda premiile I, II, III pentru fiecare program din concurs, la cele patru secţiuni
- ·
- · Înscrierea la concurs se face până pe data de 18 decembrie 2016, completând Formularul de înscriere (Anexa 1).
SECTIUNEA III: Programe artistice- la aceasta sectiune se pot inscrie pina pe data de 18 ianuarie 2017, cu un program de dans, Gimnastică de bază, Gimnastica aerobică, Gimnastica ritmică, Gimnastică acrobatică, Dans modern, Dans sportiv Standard ( vals vienez, vals lent, tango, slow fox, quick step), Dans popular, Dans popular stilizat/etno, Dans clasic/ Dans contemporan, Dans tematic, Dans de caracter, etc. Sunt aceleasi cerinte ca la sectiunea II.
SECTIUNEA IV: Costume- Se vor premia cele mai originale costume de la secţiunea programe artistice.
Interes general | Toate disciplinele | Evenimente
Propus de: zahariageanina | 05.12.2016 21:59 | 1130 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.