Comandaţi culegerea de matematică pentru clasa a V-a şi primiţi CADOU kit-ul downloadabil “Geometrie: între joc şi nota 10 – Provocarea Faraonului”!
Profitaţi de ultimele zile de promoţie: până la finalul lunii octombrie, pentru fiecare culegere de matematică pentru clasa a V-a pe care o comandaţi, veţi primi cadou un kit downloadabil “Geometrie: între joc şi nota 10 – Provocarea Faraonului”!
Această culegere a fost realizată de un grup de profesori experimentați, cu o viziune clară asupra procesului educațional, având scopul de a ajuta elevii să descopere frumusețea și utilitatea matematicii.
Bazată pe programa națională de matematică și pe specificul subiectelor de Evaluare Națională, această culegere include exerciții structurate pe trei niveluri de dificultate, indicate la începutul fiecărei lecții:
- Exersează! - pentru a familiariza elevii cu noțiunile de bază.
- Consolidează! - pentru a aprofunda înțelegerea conceptelor.
- Excelează! - pentru a provoca intelectul elevilor și a-i pregăti pentru performanță.
De asemenea, exercițiile sunt împărțite în patru categorii de competențe, inspirate din programa școlară:
- Cunoaștere: Verifică dacă elevii au asimilat informațiile de bază și stăpânesc terminologia matematică.
- Înțelegere: Provoacă elevii să demonstreze că au înțeles conceptele și că le pot exprima cu propriile cuvinte.
- Analiză: Ajută la dezvoltarea gândirii critice și a capacității de a analiza situații matematice, de a identifica modele și de a găsi soluții optime.
- Rezolvare de probleme: Pune elevii în fața unor situații concrete, ajutându-i să aplice conceptele matematice învățate pentru a rezolva probleme din viața reală.
Această structură contribuie la dezvoltarea armonioasă a tuturor competențelor matematice, de la asimilarea cunoștințelor și înțelegerea conceptelor, până la analiza și rezolvarea de probleme, pregătind astfel elevii pentru succes la examenele și concursurile de matematică.
RĂSFOIŢI CULEGEREA DE MATEMATICĂ
Despre “Geometrie: între joc și nota 10 - Provocarea Faraonului”
În Alexandria anului 300 î.Hr., Euclid, marele învățat grec și părintele geometriei, este chemat la curtea Faraonului Ptolemeu I Soter. Euclid primește provocarea de a construi prima școală din lume pentru elevii săi. Va reuși învățatul să îndeplinească dorința Faraonului?
Geometrie: între joc și nota 10 este o serie inovatoare de produse software educaționale de matematică, destinată elevilor din clasele a VI-a și a VII-a. Aceste produse sunt elaborate conform programei școlare actuale și reprezintă un suport esențial pentru pregătirea tezelor cu subiect unic.
Elevii vor fi atrași într-o aventură în Egiptul Antic, în timpul Faraonului Ptolemeu, unde îl vor asista pe Euclid în rezolvarea problemelor și vor fi ghidați pas cu pas în procesul de învățare a geometriei.
Trusa de geometrie virtuală, sintezele, explicațiile, zecile de teste, jocurile interactive și exemplele grafice reprezintă cel mai eficient mod de pregătire pentru tezele cu subiect unic.
Provocarea Faraonului abordează elementele de bază ale geometriei:
- Punct;
- Dreaptă;
- Semidreaptă;
- Segment;
- Unghiuri și poligoane.
Interes general | Toate disciplinele | Ştiri
Propus de: intuitext | 23.10.2024 17:01 | 244 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.