Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concurs interjudețean „Pagini de istorie”

Perioadă înscriere: 30.11.-0001

Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001

Obiectivele acestui concurs sunt: valorificarea şi valorizarea resurselor istorice, culturale şi tradiţiilor locale; crearea de oportunităţi reale în vederea stabilirii unei relaţii eficiente între şcoală şi comunitate în perspectiva formării personalităţii tinerilor; schimbul de bune practici şi de idei prin stimularea spiritului cooperant, şi în acelaşi timp competitiv, între factorii implicaţi în educarea tinerilor la nivel local, judeţean şi naţional.

Concursul are trei secţiuni:

- realizarea de prezentări power point. Această secţiune cuprinde două subsecţiuni: lucrările power point ale elevilor de liceu şi lucrările power point ale elevilor de gimnaziu.

- realizarea unei pagini web;

- realizarea unui soft educaţional.

Elevii implicaţi sunt din învăţământul liceal şi gimnazial (doar la secţiunea prezentări power point).

Lucrările sunt realizate de echipaje de elevi.

Lansarea concursului se va face pe data de 5 martie 2012. Până pe data de 1 mai 2012 se trimit lucrările. Pe data de 12 mai are loc preselecţia lucrărilor trimise. Evaluarea lucrărilor selectate va avea loc pe data de 19 mai 2012.

 

Învăţământ liceal | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: cezar17 | 06.03.2012 19:07 | 1413 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

6 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN