CONCURS INTERJUDETEAN
Nume proiect: FEERIE DE IARNĂ
Organizatori: Grăd. cu PP. Nr.1 Motru-Gorj.Cadre didacticeimplicate: Diretor Barbu Camelia,educ.Răduica Maricica,Dincă Ana,Drăgan Alexandra. Școala Gim. Nr.2 ,Motru.Cadre didactice implicate:Director ,Sanda Ion,înv.Stamatoiu Ancuța. Grăd. cu PN. Nr.7 Motru
Condiţii de participare: FĂRĂ TAXĂ DE PARTICIPARE
Perioadă înscriere: 09.01.2017 - 26.01.2017
Perioadă desfăşurare: 26.01.2017 - 28.01.2017
Concurs interjudețean de Creaţie Artístico-Plastică
Ediția a III- a 2017
INSPECTORATUL ŞCOLAR JUDEŢEAN GORJ
Str.Victoriei,Nr.132-134,Tg-Jiu
TEL./FAX 0253227177
Nr....................../.........................
INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL,
PROF. ION IŞFAN
INSPECTOR ȘCOLAR DE SPECIALITATE ÎNVĂŢĂMÂNT PREŞCOLAR,
Prof.VĂGĂUNĂ ANCA LIDIA
INSPECTOR ŞCOLAR PENTRU EDUCAŢIE PERMANENTĂ
Prof.GRIGORE ALEXANDRESCU
Grădinița cu PP Nr.1 Motru Şcoala Gimnazială Nr.2 Motru Str.Minerului ,Nr.13 Str.Tineretului Nr.10 Loc.Motru ,Jud.Gorj Loc.Motru ,Jud.Gorj
Nr.................../............................ Nr.................../.........................
DIRECTOR: DIRECTOR:
BARBU CAMELIA SANDA ION
AN ȘCOLAR:2016-2017
COORDONATORI:
Prof.Barbu Camelia ,director Gradinita PP Nr.1 Motru
Prof.Sanda Ion ,director Sc.oala Gimnaziala Nr.2 Motru
Prof.Stamatoiu Ancuta inv.Scoala Gimnaziala 2 Motru
Prof.Raduica Maricica educatoare Gradinita PP Nr. 1 Motru
Prof .Grasu Iulica ,educatoare Gradinita cu P.N. Nr. 7 Motru
Prof .Ibinceanu Lucia ,educatoare Gradinita cu P.N. Nr. 7 Motru
ORGANIZATORI CONCURS:
GRĂDINIŢA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.1, MOTRU-GORJ
ŞCOALA GIMNAZIALĂ NR.2, GRĂDINIŢA CU PN. NR.7 MOTRU-GORJ
Grădiniţa cu P.P. Nr. 1
Æ Director:Prof. Barbu Camelia – Grădinița cu P.P. Nr.1, Motru
Æ Prof. Răduica Maricica – Grădinița cu P.P. Nr.1, Motru
Æ Prof. Popescu Alina – Grădinița cu P.P. Nr.1, Motru
Æ Prof.Dincă Ana -Grădinița cu P.P. Nr.1, Motru
Æ Prof. Drăgan Alexandra- Grădinița cu P.P. Nr.1, Motru
Æ Prof.Pîrvulescu Alina -Grădinița cu P.P. Nr.1, Motru
Şcoala Gimnazială Nr. 2 Motru-Gorj
Æ Prof. Sanda Ion - Școala Gimnazială Nr.2 Motru
Æ Prof. Grasu Iulica - Școala Gimnazială Nr.2 Motru
Æ Prof. Ibinceanu Lucia- Școala Gimnazială Nr.2 Motru
Æ Prof. Drunea Eugenia -Școala Gimnazială Nr.2
Æ Prof. Stamatoiu Ancuța- Școala Gimnazială Nr.2 Motru
Æ Prof. Vintilescu Loredana- Școala Gimnazială Nr.2 Motru
Æ Prof. Ancuțeriu Camelia -Școala Gimnazială Nr.2 Motru
COLABORATORI:
- ·
- ·
- ·
- ·
- ·
- ·
- · PARTENERI:
Coordonator : Maricica RADUICA.
Coordonator : Iulica GRASU.
- Inspectoratul Şcolar Judeţean Gorj
Insp. General si Insp. de Specialitate
Gradinite si şcoli primare din județ și din țară.
Informaţii suplimentare:
Grad. PP NR.1 Motru – Gorj si Gradinita cu P.N. 7 -Motru
Scoala Gimnazială Nr.2, Motru-Gorj
PERSOANE DE CONTACT :RADUICA MARICICA;telefon 0736575122
STAMATOIU ANCUTA;telefon 0736776625
FISA DE INSCRIERE
Concurs interjudețean de Creaţie Artístico-Plastică
Ediția a III a
<>
Numele cadrului didactic: ____________________________________
Specialitatea:_________________________________________________
Unitatea de învăţământ_______________________________________
Clasa/Grupa_________________________________________
Telefon:________________________________
Adresa unde se vor trimite diplomele__________________
Nr. crt. |
Nume şi prenume elev |
Titlul lucrării Secţiunea |
Nume şi prenume cadru didactic (şcoala) |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
E-mail:_________________________________
Numele şi prenumele elevului: Clasa: Şcoala: Localitatea: Judeţul: Îndrumător:
|
GRĂDINIŢACUP.P.NR.1 ŞCOALA/GRĂDINITA..............................
STR.MINERULUI, NR.13 STR..................................NR......... .............
MUNICIPIUL MOTRU, GORJ JUD........................... LOC..........................
EMAILgrădiniţa1motru@yahoo.com EMAIL.........................................................
NR………/…………… NR……..../……………………
ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR.2 MOTRU
Str.Tineretului Nr.10 ,Loc. Motru,Jud. Gorj
NR...................../......................
ACORD DE PARTENERIAT
1.Părţile contractante:
GRĂDINIŢA CU P.P., NR.1, STR. MINERULUI, NR.13, MUNICIPIUL MOTRU,
JUDEŢUL GORJ,, reprezentată prin Director prof. Camelia Barbu,prof.Raduica Maricica, , în calitate de Aplicant al Concursului Interjudetean ,,FEERIE DE IARNĂ ”,editia III ,2017.
ŞCOALA GIMNAZIALĂ NR. 2, STR. TINERETULUI, NR. 10, MUNICIPIUL
MOTRU, JUDEŢUL GORJ, reprezentată prin Director prof. Ion Sanda şi prof. Ancuţa Stamatoiu, în calitate de Aplicant al Concursului Interjudetean ,,FEERIE DE IARNĂ ” , editia III , 2017.
GRADINITA CU P.N. NR.7,STR. TINERETULUI NR.10, MUNICIPIUL, MOTRU,JUD.GORJ, reprezentata prin prof.Iulica Grasu ,Ibinceanu Lucia,Frentescu Loredana,Drunea Eugenia ca Aplicant al Concursului Interjudetean ,,FEERIE DE IARNĂ ”,editia III ,2017.
PARTENERI-ŞCOALA/GRĂDINIŢA......................................................................................................
reprezentată prin Director …………………………….…………………… şi înv./inst./prof. ………………………………………………………………………… în calitate de Partener.
2. Obiectul contractului:
Obiectul prezentului acord de parteneriat îl reprezintă colaborarea dintre aplicant şi partener în vederea organizării şi desfăşurării de activităţi extraşcolare în instituţia aplicant prin Concursul Interjudețean de creaţie plastică „FEERIE DE IARNĂ “.
3. Grup ţintă: preşcolarii şi şcolarii claselor I – IV din județ și din ţară.
4. Obligaţiile părţilor:
A) Aplicantul se obligă:
- să informeze şcolile despre organizarea concursului;
- să organizeze expoziţia cu lucrările preşcolarilor şi elevilor;
- să respecte termenele de desfăşurare a concursului;
- să emită şi să distribuie diplomele preşcolarilor şi şcolarilor premianţi;
- să distribuie diplomele de participare preşcolarilor, elevilor şi cadrelor didactice îndrumătoare.
B) Partenerul se obligă să respecte următoarele condiţii:
- să mediatizeze concursul în unitate;
- să pregătească elevii pentru activitate;
- să selecteze lucrările elevilor participanţi la concurs;
- să respecte regulamentul de desfăşurare a concursului;
5. Durata acordului:
Acordul s-a încheiat în 2 (două) exemplare şi intră în vigoare la data semnării acestuia. Este valabil pe perioada anului şcolar 2016 – 2017.
6. Clauze finale ale acordului:
Concursul Interjudețean de Creaţie Plastică ,,FEERIE DE IARNĂ ” face parte din categoria activităţilor extraşcolare şi urmăreşte stabilirea de relaţii de colaborare între instituţiile de învăţământ din localitate și din țară.
Parteneriatul face parte din categoria activităţilor extraşcolare şi urmăreşte stabilirea de relaţii de colaborare între instituţiile de învăţământ din localitate si din tară.
APLICANT PARTENERI
Grăd. cu P.P. Nr.1, Motru Șc. Gim. Nr. 2 Motru
Director, Director,
Prof. Camelia Barbu Prof. Ion Sanda
CRED-GRĂDINIȚA PP NR.1 Avizat,
Str.Minerului Nr.13,Motru-Gorj Inspector Şcolar General I.S.J., Gorj
Nr..................../........................... Prof. IŞFAN ION
Director: BARBU CAMELIA
Școala Gimnazială Nr.2
Str.Tineretului Nr.10,Motru-Gorj
Nr................../.............................. COORDONATORI: BARBU CAMELIA
Director: Sanda Ion RĂDUICA MARICICA
IBINCEANU LUCIA
GRASU IULICA
STAMATOIU ANCA
REGULAMENT
privind organizarea și desfășurarea concursului interjudeţean
,,FEERIE DE IARNĂ”
Ediția a III- a
CAPITOLUL I- Cadrul general
Art.1. (1) Prezentul regulament este elaborat în conformitate cu prevederile Legii educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare, precum și cu prevederile Ordinului ministrului MECTS nr. 3035/2012 privind aprobarea Metodologiei – cadru de organizare și desfășurare a competițiilor școlare și a Regulamentului de organizare a activităților cuprinse în calendarul activităților educative, școlare și extrașcolare.
(2) Concursul se adresează preșcolarilor și elevilor din ciclul primar și gimnazial care manifestă înclinaţii şi interes deosebit pentru desen, pictură, colaj , precum și cadrelor didactice din învățământul preuniversitar.
Art.2. (1) Concursul își propune cultivarea şi valorificarea potenţialului creator al copiilor; stimularea creativităţii şi originalităţii în realizarea unor lucrări practice.
(2) Concursul promovează în rândul preșcolarilor/elevilor libertatea de exprimare prin intermediul desenului, picturii, colajului; respectul pentru valorile fundamentale cultural-religioase şi fair-playul competiţional.
(3) În mod explicit obiectivele concursului sunt: dezvoltarea imaginaţiei şi creativităţii; îmbinarea şi armonizarea de culori; dezvoltarea spiritului de competiţie; stimularea potenţialului artistic şi creativ al preşcolarilor şi elevilor; promovarea lucrărilor efectuate de copii; dezvoltarea libertăţii de expresie a copiilor.
CAPITOLUL II -Organizarea și desfășurarea concursului
Art..4. Perioada la care se desfăşoară este stabilită în conformitate cu graficul stabilit de unitatea de învățământ organizatoare și Inspectoratul Şcolar Judeţean Gorj, după cum urmează: 26 ianuarie 2017- data concursului interjudețean.
COORDONATORI:
Æ Prof. Ion Işfan- Inspector Şcolar General ISJ Gorj
Æ Prof. Grigore Alexandrescu – Inspector şcolar educaţie permanentă – I.S.J. Gorj
Æ Prof. Anca Lidia Văgăună- Inspector de specialitate învăţământ preşcolar I.S.J. Gorj
ECHIPA DE ORGANIZARE:
Æ Prof. Barbu Camelia – Grădinița cu P.P. Nr.1, Motru
Æ Prof. Răduica Maricica – Grădinița cu P.P. Nr.1, Motru
Æ Prof. Popescu Alina – Grădinița cu P.P. Nr.1, Motru
Æ Prof.Dincă Ana -Grădinița cu P.P. Nr.1, Motru
Æ Prof. Drăgan Alexandra- Grădinița cu P.P. Nr.1, Motru
Æ Prof.Pîrvulescu Alina -Grădinița cu P.P. Nr.1, Motru
Æ Prof. Sanda Ion - Școala Gimnazială Nr.2 Motru
Æ Prof. Grasu Iulica - Școala Gimnazială Nr.2 Motru
Æ Prof. Ibinceanu Lucia- Școala Gimnazială Nr.2 Motru
Æ Prof. Drunea Eugenia -Școala Gimnazială Nr.2
Æ Prof. Stamatoiu Ancuța- Școala Gimnazială Nr.2 Motru
Æ Prof. Vintilescu Loredana- Școala Gimnazială Nr.2 Motru
Art.5. Lucrările preșcolarilor/elevilor ce susţin concursul în altă localitate decât în cea în care domiciliază vor fi trimise obligatoriu de profesorul coordonator prin poştă( sau onlain) până la data poştei 25 ianuarie 2017.
Lucrările participante la concurs vor fi însoţite de acordul de parteneriat (semnat și stampilat în doua exemplare) și în mod obligatoriu de fişa de înscriere. Fiecare cadru didactic poate participa cu maxim 3 lucrări, indiferent în ce secţiune se încadrează acestea.
Cadrele didactice vor primi diplome de participare, adeverinta de participare la Expoziția Interjudețeană “Feerie de iarnă” și diplomele cu premii ale copiilor. Diplomele vor fi expediate în luna februarie ( cel târziu martie), după ce va apărea Calendarul Activităților Educative, pentru a putea menționa pe diplome poziția pe care o ocupă în CAE.
Art. 6. Concursul se desfăşoară pe două secțiuni:
Secțiunea I
v Lucrări artistico-plastice
Secțiunea a II-a
- Abilităţi practice ;
- colaje;
- machete;
- tehnică mixtă.
Lucrările participante la concurs se vor trimite la adresa:
RĂDUICA MARICICA,GRĂDINIŢA CU P.P., NR.1,STR.MINERULUI, NR.13
LOC.MOTRU, JUD. GORJ.PENTRU CONCURSUL INTERJUDEŢEAN „FEERIE DE IARNĂ”
Informații suplimentare pot fi obținute la numerele de telefon:
v 0736575122 -Prof. Răduica Maricica sau la adresa de e-mail: maricicaraduica@yahoo.com
Art.7. Pentru buna desfăşurare a concursului comisia de organizare și evaluare se constituie în conformitate cu prevederile art. 20 (1) din Metodologia – cadru de organizare și desfășurare a competițiilor școlare.
Art.8. Se constitue câte o comisie de evaluare pentru fiecare secţiune în parte.
Art.9. Comisia de organizare și evaluare elaborează criteriile de calificare, cu respectarea prevederilor din regulamentele specifice fiecărui concurs și numărul de locuri alocate.
Art.10. (1) Cu o săptămână înainte de concursul propriu – zis, profesorii coordonatori ai preșcolarilor/elevilor participanţi au obligaţia să transmită lucrările la comisiile stabilite, pe secțiuni.
(2) Fiecare lucrare va fi în format A4.
Lucrările pentru secţiunea I şi II, selectate la nivelul fiecărei şcoli vor fi semnate pe verso, nedepăşindu-se numărul stabilit, cu nume, prenume, şcoala/grădinița, clasa/grupa, profesor îndrumător.
Nume si prenume: |
Grupa/Clasa: |
Gradinita/Scoala: |
Titlul lucrarii: |
Prof. coordonator |
Nume si prenume: |
Grupa/Clasa: |
Gradinita/Scoala: |
Titlul lucrarii: |
Prof. coordonator |
Art. 11. Comisiilor le revin următoarele responsabilităţi: de a puncta lucrările, care cu o săptămână înainte de susţinerea concursului trebuie trimise spre a fi selectate de către comisia organizatoare şi expuse pentru ziua concursului.
CAPITOLUL III -Evaluarea
Art. 12. Comisiile stabilite vor analiza conţinutul lucrărilor şi vor acorda un punctaj între 0 şi 100. În vederea evaluării lucrărilor se vor avea în vedere următoarele criterii generale: proporţia; echilibrul; ritmul plastic; culoarea; originalitatea; tehnică proprie sau specifică (desen, pictură, grafică sau decorativă); transmiterea unui mesaj.
Art.13. Punctajul final al lucrării se obţine prin media aritmetică, fără rotunjiri, constituită din punctajul acordat de fiecare membru al comisiei, fiecărui preșcolar/elev participant, conform criteriilor de evaluare:
Materiale şi tehnici utilizate în compoziţiile realizate |
20p |
Creativitatea în alegerea temei |
20p |
Originalitatea în compoziţia lucrării |
20p |
Aspectul estetic şi acurateţea lucrărilor |
20p |
Diversitatea şi expresivitatea lucrărilor |
20p |
COMISIA DE EVALUARE- SECŢIUNEA DESENE/PICTURI:
v Prof. Drunea Eugenia
v Prof. Raduica Maricica
COMISIA DE EVALUARE- SECŢIUNEA COLAJE
v Prof.Ancuțeriu Camelia
v Prof.Dincă Ana
CAPITOLUL IV- Stabilirea rezultatelor
Art.15. Rezultatul final al probei de concurs este punctajul obţinut, prin media aritmetică, fără rotunjiri, acordat de membrii fiecărei comisii. Punctajul stabilit este certificat de preşedintele de comisie şi rămâne definitiv.
Art.16. Ierarhia se stabileşte pe secțiuni în ordinea descrescătoare a punctajelor obţinute.
Art.17. Rezultatele concursului sunt făcute publice în ziua concursului.
Art.18. Concursul nu admite contestaţii.
CAPITOLUL V- Premierea
Art. 19. Premierea lucrărilor se face în ordinea descrescătoare a punctajelor. Astfel:
100 –premiul special
99 – 95 – premiul I
94,9 – 90,0 – premiul II
89,9 – 85,0 – premiul III
84,9 – 75,0 – menţiune
Art. 20. Premiile și mențiunile se acordă în conformitate cu prevederile OMECTS nr. 3035/2012, anexa 1.
Art. 21. Profesorii coordonatori vor primi diplome de participare.
CAPITOLUL VI -Dispoziţii finale
Art.22. Prezentul regulament se va aplica începând din anul şcolar 2016/2017.
Art. 23. Cheltuielile de organizare și desfășurare vor fi suportate, din fonduri proprii, de către fiecare partener. Partenerii au libertatea de a-și găsi sponsori pentru cheltuielile necesare desfășurării concursului.
COMISIA DE REGULAMENT
Prof. Camelia Barbu
Prof. Răduica Maricica
Prof.Popescu Alina
NOTĂ:
v Lucrările elevilor şi preşcolarilor trebuie să respecte tema dată, utilizând materiale şi tehnici de lucru la alegere.
v Lucrările elevilor nu se restituie.
v Se vor acorda premii Special, I, II, III, menţiuni pentru copii şi elevi şi adeverinţe de participare pentru cadrele didactice.
v Se va urmări în mod deosebit: originalitatea şi imaginaţia participanţilor, gradul de acoperire a foii, acurateţea lucrării.
v Nu se admite intervenţia cadrului didactic în lucrare, aceasta va fi descalificată.
Propus de: raduica | 12.01.2017 15:53 | 1847 vizualizări
Comentarii (1)
14.01.2017 23:15 mihay_sv
Trimitem plic autoadresat sau ne trimiteti rezultatele pe adresa de e/mail ?
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.