Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concurs interjudetean "Calitatea face diferenta" editia a V-a CAER 2015 pozitia 68

Calitatea face diferenţa este un proiect ce propune educarea elevilor, pentru cunoaşterea atât a drepturilor cât şi a responsabilităţilor ce le revin ca cetăţeni ai acestei ţări, în ceea ce priveşte promovarea şi aprecierea calităţii produselor, serviciilor, lucruri care duc la îmbunătăţirea calităţii vieţii lor şi a cetăţeanului de lângă tine.

Nume proiect: "Calitatea face diferenta"

Organizatori: Colegiul Tehnic "Costin D. Nenitescu" Pitesti

Perioadă înscriere: 24.03.2015 - 31.03.2015

Perioadă desfăşurare: 09.04.2015

Stimati colegi,

Joi 9 aprilie 2015, in Scoala altfel , organizam Concursul Interjudetean " Calitatea face diferenta", editia a V-a, CAER 2015 pozitia 68, la care va invitam sa participati la cele doua sectiuni:

1. Concurs- pe baza intrebarilor din M2 Asigurarea calitatii - cu echipaj de 4 elevi de clasa a 12-a   

2. Poster- cu tema "Calitatea produsului care ma reprezinta" - poster pe format A3- trimis prin posta ( pliat in A4 desigur) , daca nu veniti la noi, si cu plic autoadresat  cu timbru, ca sa va trimitem diplomele si adeverintele.

Adresa scolii:   COLEGIUL TEHNIC "COSTIN D. NENITESCU"
B-dul Petrochimistilor 23
Pitesti- Arges

In atasament aveti fisa de inscriere si regulamentul concursului.

Propus de: daniela_hodojeu | 25.03.2015 00:29 | 1286 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 10 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN