Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONCURS INTERJUDEŢEAN FĂRĂ TAXĂ"GÂNDURI PENTRU VINTILĂ HORIA"

Concursul se adresează elevilor din ciclul gimnazial şi liceal din şcolile de masă din învăţământul preuniversitar pasionaţi de literatură şi limbi moderne, cu vârsta cuprinsă între 11 şi 18 ani.

Nume proiect: CONCURS INTERJUDEŢEAN "GÂNDURI PENTRU VINTILĂ HORIA"

Organizatori: LICEUL TEHNOLOGIC "HORIA VINTILĂ" SEGARCEA, DOLJ

Condiţii de participare: EleviI şi cadrele didactice din ciclul gimnazial şi liceal din şcolile de masă din învăţământul preuniversitar pasionaţi de literatură şi limbi moderne, cu vârsta cuprinsă între 11 şi 18 ani.

Perioadă înscriere: 03.11.2015 - 30.11.2015

Perioadă desfăşurare: 01.11.2015 - 30.04.2016

Concursul se adresează elevilor din ciclul gimnazial şi liceal din şcolile de masă din învăţământul preuniversitar pasionaţi de literatură şi limbi moderne, cu vârsta cuprinsă între 11 şi 18 ani.

Secţiunea I - creaţii literare în limba română, având ca teme copilăria, candoarea şi natura (proză)

Secţiunea II - traduceri în limba engleză din opera lui Vintilă Hori

Secţiunea III - traduceri în limba franceză din opera lui Vintilă Horia -

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: klaudia_lucia | 03.11.2015 19:05 | 866 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (1)

0 0

29.11.2015 16:53 RoxanaGabrielaVlad

Buna ziua. Lucrarile trebuie trimise si prin email?
Va multumesc.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

672 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN