Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONCURS INTERJUDEȚEAN SOS NATURA PLÂNGÂND

Proiectul a fost conceput în vederea găsirii celor mai eficiente modalităţi de stimulare a interesului elevilor pentru protejarea mediului. Activităţile orientative propuse, care se vor a fi stimulative, au ca obiectiv dezvoltarea capacităţii creatoare a elevilor.

Nume proiect: SOS NATURA PLÂNGÂND

Organizatori: Numele instituţiei/unităţii de învăţământ aplicante: Şcoala Gimnazială com. Ion Creangă

Condiţii de participare: - elevii învăţământului preşcolar, primar, gimnazial, liceal, palate, cluburi si elevi cu C.E.S; Simpozionul se adresează tuturor cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar şi elevilor din ciclul gimnazial şi lice

Perioadă înscriere: 07.03.2020 - 06.04.2020

Perioadă desfăşurare: 07.03.2020 - 13.06.2020

Stimati colegi, dragi elevi
Va invitam cu drag la proiectul interjudețean sos natura plângând, ed.a V-a, inclus in CAERI, Anexa 2 din OMEN nr. 26149/12.02.2020, poziţia 1232

Învăţământ liceal | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: teoiordachioaie | 07.03.2020 19:54 | 2160 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Violenta copiilor fata de parinti

Violenta in familie

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Comentarii (2)

0 0

21.03.2020 11:37 mitoii

Putem să trimitem doar online?Sa nu ne mai deplasăm la posta,având în vedere restricțiile actuale.Am acordul semnat de director si lucrarea elevului!

0 0

21.03.2020 15:58 teoiordachioaie - Autor

Sigur! Oricum, calendarul desfășurării concursului se va modifica.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 10 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

49 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN