CONCURS INTERJUDETEAN "O ALTFEL DE ISTORIE"
Perioadă înscriere: 30.11.-0001
Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001
SECTIUNEA I : Mijloacele tehnice folosite sunt la alegere: audio sau video. Înregistrările pot fi făcute cu ajutorul reportofonul, camerei de filmat sau chiar cu ajutorul unui telefon mai performant. Nu se impune o limită de timp a materialelor audio-video ţinând cond ca ele pot fi vizualizate din momentul in care ajung la şcoala organizatoare, pe pagina web a clubului de istorie intr-o secţiunespecial creată (cu condiţia să respecte cerinţele), fiiind şi posibilitatea de vot online in perioada 30 aprilie - 12 mai 2011(ziua concursului). In aceste condiţii consideram ca membrii comisiei de validare au vizualizat materialele puse in concurs iar in cadrul concursului propriuzis din data de 12 mai materialele filmate ce depaşesc 15 minute vor fi revizionate pe secvente.Prezentările power-point ce conţin colecţii inedite de fotografii trebuie să fie de maxim 10 minute. Arhivarea materialelor se va face pe suport digital şi vor fi expediate pe adresa Şcoala cu clasele .I-VIII Urecheni - prof. Istrate Stejărel.CD-urile vor fi etichetate pe verso – titlul lucrării, numele şi prenumele elevilor, clasa, numele şi prenumele cadrului didactic îndrumător, şcoala, localitatea. Fiecare cadru didactic poate participa cu maxim 3 lucrări pe această secţiune.
Lucrările vor fi expediate până pe data de 28 APRILIE 2011.
SECTIUNEA II :
Eseul: redactarea a 1-4 pagini, format A4, TimesNewRoman, font de 12 la 1,5 rânduri; cu margini egale de 20 mm; titlul va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14 Bold). Numele elevului, clasa, şcoala, profesorul coordonator vor fi trecute în josul paginii. Nu se acceptă lucrări fără semne diacritice. Lucrările vor fi trimise listat şi în format electronic la adresa : Şcoala cu clasele I-VIII Urecheni - prof. Istrate Stejărel. Concursul se va organiza pe secţiuni. Fiecare cadru didactic poate participa cu maxim 3 lucrări pe secţiune. Cadrele didactice îndrumătoare se vor înscrie/ şi-şi vor înscrie elevii pe baza fişei de înscriere până la data de 28 APRILIE 2011.Înscrierile la una sau ambele secţiuni se fac pe baza fişei de înscriere şi a acordului de parteneriat, semnat şi ştampilat. Formularul de înscriere şi acordul de parteneriat poate fi trimis prin e-mail (E-mail:- scoalaurecheni@yahoo.com secretschool@yahoo.com ) sau odată cu trimiterea lucrărilor. În cazul liceelor undesunt mai mulţi profesori coordonatori se încheie un singur acord de parteneriat restul cadrelor didactice îndrumătoare urmând a se înscrie pe baza formularului de înscriere.Se vor acorda premiile I, II, III şi menţiuni pe fiecare nivel-secţiune şi diplome de participare tuturor copiilor şi cadrelor didactice îndrumătoare. Diplomele se vor expedia prin poştă până la data de 10 IUNIE 2011.
Lucrările inscrise în concurs nu se restituie.
Nu se percepe nici o taxă de participare, dar fiecare profesor coordonator va trimite odată cu materialele un plic autoadresat (format A4) cu timbru pentru a putea primi diploma. (altfel nu garantăm primirea lor în mod corespunzator )
Proiectul este finanţat de comunitatea locală şi Consiliul Local Urecheni
EVALUARE:
Pe toată perioada desfăşurării concursului va fi realizată evaluarea. Se va urmări:
-realizarea obiectivelor;
-respectarea termenelor si condiţiilor cerute;
-realizarea lucrărilor;
Se va realiza o expoziţie cu lucrările create de elevi, se vor acorda diplome pentru elevi şi cadrele didactice implicate în concurs şi se va realiza unui CD cu prezentarea concursului .
Secţiunea:”istorie orală” va dispune şi de o modalitate de apreciere şi vot online, materialele fiind postate pe pagina clubului de istorie al şcolii noastre. (http://clubul-de-istorie-al-scolii-urecheni.wgz.ro)
Criteriile de jurizare vor viza originalitatea, creativitatea, acurateţea, impresia artistică, respectarea condiţiilor de participare. Evaluarea participanţilor se face prin punctaj de la 1 la 10. Ierarhizarea concurenţilor se stabileşte în ordinea descrescătoare a punctajelor obţinute la concurs. Jurizarea se va realiza de către reprezentanţii şcolii noastre împreună cu reprezentanţi ai instituţiilor şi şcolilor partenere.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la :
Telefon/Fax -0233/784019 Telefon-0233/784201
E-mail:-scoalaurecheni@yahoo.com
- o.altfel.de.istorie@gmail.com
Propus de: istejarel | 02.03.2011 23:12 | 1704 vizualizări
Comentarii (1)
09.03.2011 15:31 istejarel - Autor
Cateva sfaturi pentru o mai usoara realizare a materialelor filmate:
A)Identificarea veteranilor si a vaduvelor de razboi:
1)verificati daca la nivelul comunitatii exista o asociatie a veteranilor de razboi care sa va furnizeze o lista cu veteranii si vaduvele de razboi;
2)in conditiile in care nu exista asa ceva puteti solicita de la primarie o evidenta similara ;
3)puteti cere direct copiilor sa descopere veteranii de razboi din localitate.
B)Realizarea materialului filmat:
-copii vor identifica la nivelul comunitatii veteranii si vaduvele de razboi
-se poate realiza chiar si un set de intrebari
-ei pot realiza filmatul cu ajutorul camerei de filmat (din scoala,personala) sau chiar cu un telefon mai performant(desigur trebuie sa existe si cablul de date pentru ca acel material sa poata fi scos si pus pe suport digital)
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.