Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concurs judetean

Atragerea unui număr cât mai mare de elevi în desfăşurarea activităţilor de voluntariat.

Nume proiect: UN GÂND BUN PENTRU UN SUFLET NEVINOVAT

Organizatori: Şcoala Gimnazială ,,Ferdinad I” Movila, Judetul Ialomita

Condiţii de participare: Afişe cu tema concursului Creatii plastice Creatii literare Fiecare cadru didactic îndrumător poate participa cu lucrări la fiecare secţiune. Un elev se poate înscrie cu lucrări la mai multe secţiuni ce pot fi trimise prin poştă în c

Perioadă înscriere: 01.06.2016 - 25.07.2016

Perioadă desfăşurare: 01.06.2016 - 03.10.2016

Şcoala Gimnazială “Ferdinand I “ în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar al Judeţului Ialomita, organizează CONCURSUL “VREAU SĂ FIU VOLUNTAR 2017”

Concursul este inclus în CAEJ şi se adresează  cadrelor didactice și elevilor din întreaga țară.

 

Propus de: isf_16 | 07.12.2016 22:54 | 702 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

10 intrebari pentru sfarsitul de an scolar

Motivatia pentru invatare

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

1 vot | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN