Concurs judetean ,,Efectul poveștilor"
Nume proiect: CONCURSUL – EFECTUL POVEȘTILOR
Organizatori: Liceul Tehnologic Mîrșa
Perioadă înscriere: 15.03.2019 - 19.04.2019
Perioadă desfăşurare: 15.03.2019 - 15.06.2019
CONCURSUL – EFECTUL POVEȘTILOR
REGULAMENT DE PARTICIPARE:
Concursul se adresează elevilor din unitățile de învățământ preuniversitar , de nivel preșcolar, primar, gimnazial și liceal, dar și cadrelor didactice care îi îndrumă în realizarea lucrărilor.
Concursul are trei secțiuni :
Secțiunea I- Artă și imaginație în povești
Sectiunea a II-a - Povești și eroi
Secțiunea a III-a - Povestea prin metode activ-participative
Calendarul concursului
- Popularizarea în rândul elevilor și cadrelor didactice-noiembrie 2018- 15 martie 2019
- Înscrierea şi trimiterea materialelor în perioada 15.03-19.04.2019
- Jurizarea și premierea lucrărilor pe secțiuni22 aprilie-10 mai 2019
* În perioada 12.05 – 15.06.2019 elevii şi cadrele didactice vor primi diplomele. Lucrările înscrise în concurs vor fi publicate în revista liceului, cu ISSN, pe care o veţi primi în format electronic.
Secțiunea I- Artă și imaginație în povești
Activitatea este destinată elevilor de ciclul preșcolar, primar și gimnazial urmărind realizarea unui tablou dintr-o poveste citită sau trăită. Lucrarea poate fi realizată pe hartie A4 sau A3, desen, pictură, colaj. Pe verso, fiecare lucrare expediată va conține : titlul lucrării, numele și prenumele elevului, clasa, oraşul/judeţul, numele și prenumele cadrului didactic îndrumător (lucrările se vor expedia prin poştă).
Sectiunea a II-a - Povești și eroi
Activitatea este destinată elevilor de ciclul primar, gimnazial și liceal din toată țara. Elevii vor crea o poveste, pentru că poveștile omenirii cuprind toată gama largă și nesfârșită a încercărilor prin care poate trece un om, dar și a modurilor prin care le poate depăși. Pentru că uneori ne simțim neputincioși, furioși, confuzi, incapabili, pierduți, la fel ca eroii din povești. Aceștia încearcă să repare situația prin întâmplările prin care trec, prin obstacolele cu care se confruntă și pe care le depășesc sau nu, prin obiectele și ființele cu care se întâlnesc etc. Pentru că, datorită similitudinilor dintre oameni și eroi, povestea noastră umană poate fi pusă în joc și revăzută dintr-o perspectivă amplificată, astfel încât să putem regăsi în noi resursele de autovindecare.
Lucrările vor fi redactate în format electronic, în Microsoft Office Word, pe format A4, cu următorul format de pagină: orientation – portrait, margins (cm) top 2, bottom 2, left 2, right 2; conținutul lucrării va fi cu caractere Times New Roman corp de literă de 12, cu diacritice, tehnoredactare la 1,5 rânduri, fără inserare număr de pagină, antet sau subsol. Titlul va fi scris cu majuscule cu Times New Roman, 14 - bold, centrat, iar la două rânduri sub titlul lucrării, aliniat dreapta, se va menționa numele autorului, clasa și instituția în care învață și numele coordonatorului lucrării (Times New Roman 12).
Conținutul lucrărilor trebuie să fie în concordanță cu tema concursului, să aibă originalitate și să respecte legislația în vigoare privind drepturile de autor și să nu depășească 3 pagini. Responsabilitatea pentru conținutul lucrărilor aparține exclusiv participanților. Lucrările pot avea maxim 2 autori. Acestea se transmit în format electronic pe adresa efectulpovestilor@yahoo.com
Secțiunea a III-a - Povestea prin metode activ-participative
Activitatea este destinată elevilor de ciclul preșcolar, primar, gimnazial și liceal.
Elevii vor prezenta o secvență din poveste/schiță/nuvelă/roman realizată cu ajutorul unei metode activ-participative (cubul, floarea de lotus, cvintetul, etc).
Lucrările pot fi trimise în format electornic sau pe suport de hârtie, la Liceul Tehnologic Mîrșa, str. Corneliu Coposu, nr. 1, jud. Sibiu, în funcție de metoda aleasă.
Criterii de evaluare a lucrărilor:
* gradul de complexitate și originalitate
* contribuţia individuală, talentul, şi imaginaţia pe care le dovedeşte prin lucrarea realizată
Evaluarea concursului:
Premiile se vor acorda pe cicluri de învăţământ şi pe cele patru secţiuni
Concursul se va finaliza prin acordarea de:
• diplome pentru elevii premiaţi (premiile I, II, III şi menţiuni), cu menţionarea cadrului didactic îndrumător;
• diplome de participare la concurs pentru toți elevii implicați în concurs;
• diplome de participare pentru cadrele didactice implicate în desfașurarea concursului (îndrumarea elevilor, organizarea concursului etc.).
Participarea este indirectă!
Nu se primesc lucrări după data termenului de încriere !
Persoane de contact: prof. Urea Marcela, tel. 0745064439
Prof. doc. Cotoarbă Ioana, tel. 0768895737
(anexa 1)
Formular de participare la Concursul Județean
„EFECTUL POVEȘTILOR”,
Liceul Tehnologic Mîrșa
Ediția I
23.04.2019
SECȚIUNEA..................
Nr crt. |
Numele şi prenumele elevului |
Clasa |
Cadrul didactic coordonator |
Unitatea de învățământ |
Tel/e-mail cadru didactic coordonator |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
Director (numele/ prenumele, semnătura, ștampila)
(anexa 2)
Liceul Tehnologic Mîrșa ......................................................................
Str. Corneliu Coposu, nr. 1 ......................................................................
Tel/fax ......................................................................
Nr. ...................... din.............................. ......................................................................
ACORD DE PARTENERIAT
Protocol de Colaborare în cadrul Concursului Județean„EFECTUL POVEȘTILOR”
Încheiat între:
1.Liceul Tehnologic Mîrșa, str. Corneliu Coposu, nr. 1, jud. Sibiu, reprezentat prin profesor Constantin Coropețchi în calitate de director, organizator concurs şi
2...................................................................................., din loc. ........................................................., str. ......................................, nr............., jud.........................., reprezentat prin profesor...............................................în calitate de director și profesor………………………… în calitate de coordonator elevi
1. SCOPUL PARTENERIATULUI:
Dezvoltarea modalităților concrete de învățare și de înțelegere a realității înconjurătoare folosind ca principală resursă povestea. Identificarea experiențelor din viața personală ce au contribuit la formarea propriei identității.
2.OBIECTIVE:
O1-transpunerea în imagini a poveștilor lecturate sau a experiențelor de viață trăite prin povești
O2-exprimarea propriilor idei, sentimente, trăiri, experiențe prin realizarea unei povești sau a unui jurnal de lectură
O3-identificarea efectelor din poveste prin metode activ-participative centrate pe competențele elevilor
3.GRUP ŢINTĂ: elevii şi cadrele didactice care activează în instituţiile școlare participante la concurs;
4. ACTIVITĂŢI:
- Artă și imaginație în povești
- Povești și eroi
- Povestea prin metode activ-participative
5. OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR:
a. Liceul Tehnologic Mîrșa:
- va dispune organizarea activităţilor şi va avea în vedere respectarea programului anunţat;
- va facilita prezentarea şi promovarea serviciilor instituţilor partenere;
- va emite şi va distribui diplomele pentru elevii premianţi şi cadrele didactice coordonatoare;
- va returna parteneriatele înregistrate, semnate şi ştampilate.
b. Partenerul se obligă să respecte următoarele condiţii:
- să mediatizeze activitățile în localitate, în măsura posibilităţilor;
- să se încadreze în perioada de înscriere la concurs – 15.03-19.04.2019;
- să îndrume şi să coordoneze elevii în cadrul activităților.
Prezentul proiect cadru a fost încheiat astăzi _______________ 2019 în 2 exemplare cu putere de original pentru fiecare parte şi intră în vigoare la data semnării lui.
Liceul Tehnologic Mîrșa ……………………………………..
Director, prof. Coropețchi Constantin …………………………………….
Interes general | Toate disciplinele | Evenimente
Propus de: ureamarcela | 11.03.2019 08:03 | 1049 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.