CONCURS JUDEŢEAN „În lumea dreptății” Ediția I Școala Gimnazială „Alecu Russo”, Iași Strada Libertății nr. 24-26 Tel. / fax 0232 –222612 E-mail: scoala40arusso@yahoo.com.
Nume proiect: CONCURS JUDEŢEAN „În lumea dreptății” Ediția I
Organizatori: Instituţia coordonatoare: Școala Gimnazială „Alecu Russo”, Str. Libertății nr. 24-26, Iași Tel 0232-222612 e-mail: scoala40arusso@yahoo.com PARTENERII PROIECTULUI: Inspectoratul Școlar Județean Iași Şcoala Gimnaz
Condiţii de participare: Materialele vor fi trimise prin poştă, iar înscrierea se va face pe baza fişei de înscriere, la adresa de e-mail: scoala40arusso@yahoo.com în perioada 10 februarie – 31 martie 2016. Fişa de înscriere va fi trimisă şi în format printat, prin
Perioadă înscriere: 10.02.2016 - 31.03.2016
Perioadă desfăşurare: 11.01.2016 - 10.05.2016
Regulament de participare la Concursul Județean „În lumea dreptății”:
Regulament de participare:
Acest concurs educaţional doreşte transpunerea în lucrări literare și plastice a noțiunilor de educație civică pe care copiii trebuie să și le însușească în școală, în special cele privind drepturile lor.
Pot participa la concurs elevi din grădinițe, din ciclul primar și cel gimnazial din judeţul Iaşi, care vor trimite lucrări (literare și plastice) pe o temă la alegere, dintre următoarele:
- Sunt copil, dar am drepturi!
- Democrația pe înțelesul tuturor
- Abuzuri și victime
- Infracțiuni contra persoanei: amenințarea, șantajul, lovirea
- Eu și grupul meu
Un cadru didactic poate coordona maximum trei lucrări pe secţiune.
Un elev poate participa cu două lucrări pe secțiune.
Lucrările vor fi trimise în plic format A4 (sau în colet), alături de fişa de înscriere (Anexa 1), pe adresa Școlii Gimnaziale „Alecu Russo” (Str. Libertății nr. 24-26, jud. Iaşi), având următoarea menţiune: „Pentru Concursul județean «În lumea dreptății»”.
Perioada de trimitere a lucrărilor: 10 februarie – 31 martie 2016.
Regulament de organizare a concursului:
SECŢIUNI:
1. Creaţie plastică
2. Creaţie literară
Secţiunea Creaţie plastică
Lucrările (desene, picturi, colaje) vor fi realizate în tehnică de lucru la alegere (pot fi şi din materiale reciclabile), pe suport format A4. În colţul din dreapta jos al fiecărei lucrări se vor trece: numele şi prenumele elevului, clasa, şcoala, localitatea, judeţul, numele cadrului didactic îndrumător.
Secţiunea Creaţie literară
Lucrările (compuneri, poveşti, poezii, eseuri) vor fi listate și trimise în plicul cu fişa de înscriere și pe adresa de e-mail:.
Notă: Creaţiile literare vor respecta următoarele reguli:
- format A4;
- titlul se va scrie cu font Times New Roman, size 14, Bold, centrat;
- pe rândul următor, se va specifica numele şi prenumele elevului, bold, dreapta, size 12 Normal; sub nume: clasa, şcoala, localitatea, judeţul, numele şi prenumele cadrului didactic îndrumător, size 12 Normal;
- textul la 2 rânduri distanţă de titlu;
- tehnoredactare text: Microsoft Office Word, font Times New Roman, size 12 Normal, la 1,5 rânduri, margini egale de 20 mm;
- numărul maxim de pagini este cinci;
- nu se acceptă lucrări scrise fără semne diacritice.
Condiţii de participare:
Materialele vor fi trimise prin poştă, iar înscrierea se va face pe baza fişei de înscriere, la adresa de e-mail: scoala40arusso@yahoo.com în perioada 10 februarie – 31 martie 2016.
Fişa de înscriere va fi trimisă şi în format printat, prin poştă, alături de lucrările concursului.
Coletul va conține un plic format A3, autoadresat, cu timbre în valoare de 5 lei, pentru trimiterea diplomelor.
Cei care au posibilitatea pot să aducă lucrările direct la școală, la secretariat.
Lucrările trimise nu vor fi restituite, organizatorilor cedându-li-se dreptul de a folosi imaginile lucrărilor și textele pentru publicitatea concursului sau pentru publicarea lor în revista școlii.
Evaluarea
Juriul va fi format din profesori coordonatori ai concursului și parteneri ai proiectului. Se vor avea în vedere, drept criterii de evaluare:
- conţinutul lucrării şi adecvarea temei alese la specificul preocupărilor segmentului de vârstă căruia i se adresează concursul;
- originalitatea, creativitatea, ingeniozitatea, acurateţea;
- aspectul lucrării;
- armonizarea dintre mesajul lucrării şi mijloacele artistice alese.
Program de organizare şi desfăşurare a concursului
1- 31 ianuarie 2016: stabilirea echipei ce va fi implicată în derularea concursului;
10 februarie – 31 martie 2016: înscrierea candidaților și expedierea lucrărilor;
1- 5 aprilie 2016: verificarea şi repartizarea lucrărilor pe secţiuni de către Comisia de organizare şi jurizare;
6 – 30 aprilie 2016: evaluarea lucrărilor;
1 mai 2016: deschiderea expoziţiei cu lucrările participante, la Școala Gimnazială „Alecu Russo”, scrierea diplomelor.
Notă: Se vor acorda diplome de participare cadrelor didactice îndrumătoare şi elevilor, premii - diplome I, II şi III și mențiuni la fiecare secţiune, pe clase;
Diplomele se vor trimite începând cu data de 10 mai 2016.
Se vor acorda premii după cum urmează:
Premiul I – lucrările cu punctaj între 95p şi 100p.
Premiul II - lucrările cu punctaj între 90p şi 94p.
Premiul III - lucrările cu punctaj între 85p şi 90p.
Menţiune - lucrările cu punctaj între 80p şi 84p.
Premiile speciale vor fi acordate unor lucrări evidenţiate pentru originalitatea viziunii, grija față de cuvânt etc.
Observație: Se va ține cont de nivelul fiecărui participant la evaluarea lucrărilor.
Formular de înscriere elevi
Numele şi prenumele profesorului îndrumător: ................................................................................
Specialitatea: .....................................................................................................................................
E-mail: ...............................................................................................................................................
Unitatea de învăţământ: ( strada, nr., localitatea, judeţul )
...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Adresa cadrului didactic îndrumător la care doreşte să primească diploma: ...................................................................................................................
Telefon cadru didactic: ...............................................................................
Elevi participanţi:
Nr. crt. |
Numele şi prenumele Elevului |
Clasa |
Secţiunea |
Titlul lucrării |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Semnătura cadrului didactic,
Propus de: oana31 | 08.02.2016 19:39 | 671 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.