Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concurs judetean "Omul si natura", editia I, 21.03.2016

ARGUMENT Viața în comunitate înseamnă și sesizarea disfuncționalităților de sistem. Uneori, este suficient un mic impuls pentru implicarea în rezolvarea problemelor. Provocarea participării la concurs inseamnă un pas mic, dar important, în educarea conștiinței civice, ecologice și antreprenoriale a viitorilor cetățeni responsabili. Organizarea unui astfel de concurs înseamnă conștientizarea tinerilor și copiilor asupra importanței dezvoltării personale într-o societate responsabilă cu mediul generațiilor viitoare.

Nume proiect: ,,OMUL ŞI NATURA”

Organizatori: *INSPECTORATUL ȘCOLAR JUDEŢEAN TELEORMAN *LICEUL TEHNOLOGIC ,,VIRGIL MADGEARU” ROŞIORII DE VEDE

Condiţii de participare: GRUP ȚINTĂ :  elevi din învăţământul primar, gimnazial şi liceal;  elevi din cercurile de specialitate şi din cluburile şi palatele copiilor;  cadre didactice.

Perioadă înscriere: 21.03.2016 - 30.04.2016

Perioadă desfăşurare: 21.03.2016 - 31.05.2016

 

INSPECTORATUL ȘCOLAR JUDEŢEAN TELEORMAN

LICEUL TEHNOLOGIC ,,VIRGIL MADGEARU” ROŞIORII DE VEDE

 

LICEUL TEHNOLOGIC ,,VIRGIL MADGEARU”

ROŞIORII DE VEDE

 

împreună cu partenerii săi :

 

LICEUL  PEDAGOGIC ,,MIRCEA SCARLAT”ALEXANDRIA

ȘI

AGENȚIA PENTRU PROTECȚIA MEDIULUI TELEORMAN

organizează

CONCURSUL JUDEŢEAN

,,OMUL ŞI NATURA”

 

EDITIA I

21 MARTIE 2016


Inspector Şcolar General,

Prof. Valeria Gherghe

Director Liceul Tehnologic  “Virgil Madgearu“,

Prof. Dr. Daniela Gheorghescu

 

LICEUL TEHNOLOGIC ,,VIRGIL MADGEARU”

ROŞIORII DE VEDE

vă  invită  să  participaţi  la

CONCURSUL JUDEȚEAN

,,OMUL ŞI NATURA”

EDIȚIA I – 21 MARTIE 2016

Concurs înscris în Calendarul activităților educative județene(C.A.E.J.),nr.946/15.02.2016

la A12. Domeniul științific, poziția 1.

ARGUMENT :

Viața în comunitate înseamnă și sesizarea disfuncționalităților de sistem. Uneori, este suficient un mic impuls pentru implicarea în rezolvarea problemelor. Provocarea participării la concurs inseamnă un pas mic, dar important, în educarea conștiinței civice, ecologice și antreprenoriale a viitorilor cetățeni responsabili.Organizarea unui astfel de concurs înseamnă conștientizarea tinerilor și copiilor asupra importanței dezvoltării personale într-o societate responsabilă cu mediul generațiilor viitoare.

OBIECTIVE :

-        Sesizarea unor probleme de mediu locale ;

-        Propunerea unor soluții simple pentru rezolvarea problemelor de mediu;

-        Dezvoltarea spiritului organizatoric, a responsabilităţii şi competenţelor de a lucra în echipă, a competențelor TIC;

-        Încurajarea competiţiei, competitivităţii.

 

DATA : 21 MARTIE 2016

 

PARTENERI :

-          Inspectoratul Școlar Județean Teleorman

-          Liceul  Pedagogic ,,Mircea Scarlat”Alexandria

-         Agenția pentru Protecția Mediului Teleorman

 

GRUP ȚINTĂ :

 

  • elevi din învăţământul primar, gimnazial şi liceal;
  • elevi din cercurile de specialitate şi din cluburile şi palatele copiilor;

 

REGULAMENT DE PARTICIPARE :

  1. Concursul se adresează elevilor din clasele I – XII .

  1. Secţiunile concursului sunt:

  1. ECOLOGIA ŞI OMUL MILENIULUI III
  2. ATELIER DE EDUCAŢIE ECONOMICĂ ŞI ANTREPRENORIAT

  1. Subsecţiuni:

Pentru secţiunea 1 :

ECOLOGIA ŞI OMUL MILENIULUI III

a) Subsecţiunea AFIŞ/POSTER:

- se adresează copiilor din clasele I-VIII;

- cerinţe: realizarea unui afiş/poster (colaj, desen, pictură, grafică), utilizând diferite tehnici de lucru în tematica propusă (poluare/protecţia mediului/evenimente de mediu/acţiuni de mediu şi dezvoltare durabilă);

  • ·        desenele vor fi realizate în creion sau acuarelă pe hârtie de desen format A4;
  • ·        colajele vor fi realizate cu materiale reciclabile pe suport de hârtie A4;
  • ·
  • ·        se trimit pe adresa :

- concurenţii trebuie să fie proprietarii tuturor drepturilor asupra lucrărilor înscrise în concurs;

b) Subsecţiunea FOTOGRAFIE DE MEDIU :

- se adresează elevilor din clasele IV-XII;

- cerinţe: realizarea unei fotografii digitale care să surprindă o problemă de mediu/ poluare/protecţia mediului/evenimente de mediu/acţiuni de mediu şi soluţii pentru dezvoltarea durabilă);

  • ·        fotografiile vor fi originale, nemodificate şi vor fi realizate de elevi;
  • ·        vor fi descalificate fotografiile copiate din diferite surse;
  • ·        fotografiile vor fi clare, de calitate, vor avea un titlu şi vor fi reprezentative pentru tema impusă;
  • ·
  • ·        se trimit pe adresa de email:

- concurenţii trebuie să fie proprietarii tuturor drepturilor asupra lucrărilor înscrise în concurs;

c) Subsecţiunea ESEU / COMUNICARE ŞTIINŢIFICĂ:

- se adresează elevilor din clasele IX-XII;

- cerinţe: La redactarea eseurilor care să surprindă o problemă de mediu/ poluare/protecţia mediului/evenimente de mediu/acţiuni de mediu şi soluţii pentru dezvoltarea durabilă;

- se vor respecta următoarele :

  • ·        redactarea se va face în format A4, pe o singură parte, scris la un rând, cu margini egale de 20 mm, cu caractere româneşti, maxim 1 pagină ;
  • ·
  • ·        paginile nu vor fi numerotate ;
  • ·        se recomandă ca fişierele ataşate să poarte numele autorului ;
  • ·        nu se acceptă lucrări fără semne diacritice şi cu greşeli de ortografie .
  • ·        se trimit pe adesa de email:

- concurenţii trebuie să fie proprietarii tuturor drepturilor asupra lucrărilor înscrise în concurs;

 

Pentru secţiunea 2 :

ATELIER DE EDUCAŢIE ECONOMICĂ ŞI ANTREPRENORIAT

a) Subsecţiunea CREAŢIE ARTISTICĂ – DESEN „ÎNTREPRINZĂTORUL PRICEPUT”:

- se adresează copiilor din clasele I-VIII;

- cerinţe: realizarea unui desen, pictură, grafică utilizând diferite tehnici de lucru în tematica propusă (educaţie economica şi financiară);

  • ·        desenele vor fi realizate în creion sau acuarelă pe hârtie de desen format A4;
  • ·         în partea din dreapta jos vor fi menționate: titlul lucrării, numele şi prenumele elevului, clasa, şcoala şi localitatea de provenienţă, profesorul coordonator
  • · se trimit scanate pe adesa de email:

- concurenţii trebuie să fie proprietarii tuturor drepturilor asupra lucrărilor înscrise în concurs;

b) Subsecţiunea ESEU - „JUNIOR ANTREPRENOR”:

- se adresează elevilor din clasele V - VIII;

- cerinţe: la redactarea eseurilor care să surprindă o problemă din mediul economic al comunităţii din care face parte şi soluţii pentru rezolvarea acesteia;

- se vor respecta următoarele :

  • ·        redactarea se va face în format A4, pe o singură parte, scris la un rând, cu margini egale de 20 mm, cu caractere româneşti, maxim 1 pagină ;
  • ·
  • ·        paginile nu vor fi numerotate ;
  • ·        se recomandă ca fişierele ataşate să poarte numele autorului ;
  • ·        nu se acceptă lucrări fără semne diacritice şi cu greşeli de ortografie .
  • ·        se trimit pe adresa de email:

- concurenţii trebuie să fie proprietarii tuturor drepturilor asupra lucrărilor înscrise în concurs;

c)      Subsecţiunea PROIECT: „ANTREPRENORII VIITORULUI” – idei de afaceri care promovează principii de viaţă sănătoasă şi protejarea mediului:

- se adresează elevilor din clasele IX-XII;

-         cerinţe: Proiectul va fi alcătuit pe structura unui plan de afaceri şi va fi trimis sub formă de prezentare Power Point:

  • ·      prezentarea Power Point va avea maxim 10 slide-uri;
  • ·      primul slide va conţine titlul lucrării, numele elevului, numele profesorului coordonator, şcoala şi localitatea de provenienţă;
  • ·      proiectul va face referire la: ideea de afacere, domeniul de activitate, viziune, misiune, strategii, activităţile desfăşurate, impactul asupra mediului şi eficienţa energetică, resurse, managementul şi marketingul proiectului;
  • · proiectul se va trimite în format electronic, prin e-mail la adresa

- concurenţii trebuie să fie proprietarii tuturor drepturilor asupra lucrărilor înscrise în concurs

 

  1. Înscrierea se va face pe baza unei FIŞE DE ÎNSCRIERE, aflată în anexă, până la data de 30 aprilie 2016.

Fişa de înscriere se trimite împreună cu lucrarea la adresa  de e-mail virgilmadgearu2016@yahoo.com

 

  1. Cadrele didactice vor trimite un plic timbrat autoadresat pe adresa şcolii organizatoare :

pentru :

  • adeverințe de profesor îndrumător;
  • diplome și premii acordate elevilor participanți;

-         Cadrele didactice pot participa cu lucrările a maxim 3 elevi .

-         Elevii nu pot participa decât sub îndrumarea unui cadru didactic.

-         Elevilor li se vor acorda premii si diplome de participare pe grupe de vârstă.

Precizare importantă: Participanţii vor primi diplomele prin poştă, la adresa menționată în fișa de înscriere, până la sfârșitul anului școlar, în plicurile autoadresate.

 

 

FIŞĂ DE ÎNSCRIERE LA CONCURS

 

 

 

ELEV:

 

Numele............................................................................................................

Prenumele...................................... .................................................................

Clasa ................................................................................ .................................

E-mail .................................................................................................................

Şcoala...................................................................................................................

Adresa de corespondență ...........................................................................................

 

 

 

PROFESOR COORDONATOR:

 

Numele..............................Prenumele.................................................................

Telefon fix/ mobil ................................................................................................

E-mail .................................................................................................................

Şcoala..................................................................................................................

Adresa de corespondență ......................................................................................

.............................................................................................................................

 

 

 

 

 

TITLUL LUCRĂRII

...........................................................................................................................

...............................................................................................................................

.............................................................................................................................

Secțiunea:................................................................................................................

Categoria/clasa:......................................................................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: bada_cami | 21.03.2016 21:43 | 804 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

69 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN