Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concurs Național de Creație şi Interpretare) Act-Art, inclus în CAER, poziţia 1004

Concursul este la a treia ediţie şi se adresează elevilor de gimnaziu şi de liceu. Secţiunea CREAŢIE include subsecţiunile: Poezie, Proză scurtă, Creaţie dramatică. Tema este liberă. Secţiunea Interpretare se adresează în principal partenerilor (subsecţiuni: Scenetă, Monolog).

Nume proiect: Concurs Naţional de Creaţie Act-Art-CTMCR

Organizatori: Colegiul Tehnic "Miron Costin" Roman, jud. Neamţ

Condiţii de participare: Realizarea unor creaţii - Poezie, Proză scurtă, Creaţie dramatică - şi înscrierea lro în concurs până pe 24 martie 2014. Se va trimite şcolii organizatoare un plic autoadresat şi timbrat.

Perioadă înscriere: 16.03.2014 - 24.03.2014

Perioadă desfăşurare: 01.03.2014 - 08.04.2014

Colegiul Tehnic "Miron Costin" Roman va invită la ediţia a treia a Concursului Naţional Act-Art, inclus în CAER, la poziţia 1004.

Propus de: aris | 16.03.2014 21:13 | 756 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

1 vot | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN