Concurs National "Colind de Craciun"
ORGANIZATOR:
Şcoala cu clasele I – VIII Nr 8 Piatra Neamţ
PARTENERI:
Inspectoratul Judeţean Neamţ
Casa Corpului Didactic Neamţ
Biserica „.Sfântul Nicolae”, Piatra Neamţ
Grădiniţa cu P. P. Nr 5, Piatra Neamţ
Grădiniţa cu P. P. Nr 8, Piatra Neamţ
ECHIPA DE PROIECT
COORDONATORI:
Director, Simionel Teodora
Prof. Sava Maria – Magdalena
Prof. înv. primar Tanasă Dumitriţa
Inst. Trofin Ramona Maria
Înv. Tănăselea Lăcrămioara
COLABORATORI:
Educ. Gheorghiu Gina
Educ. Stroe Florentina
Prof. înv. primar Herdeş Cristina
Prof. înv. primar Ricea Ana
Înv. Moisii Elena
Înv. Andriescu Carmen
Prof. Năstasă Dorina
Preot Găină Alexandru
SECŢIUNI:
¯PENTRU ELEVI:
- pictură
- colaj
- felicitări de sărbători
- ornamente pentru pomul de Crăciun
¯PENTRU CADRE DIDACTICE
- fotografie
- prezentări Power Point
CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR:
- Lansarea oficială a proiectului în cadrul comisiei metodice; încheierea acordurilor între unităţile coordonatoare; postarea proiectului pe www.isjneamt.ro , www.ccdneamt.ro, www.didactic.ro.
- înscrierea şi primirea lucrărilor: 10 noiembrie 2011– 5 decembrie 2011
- realizarea expoziţiei
- program artistic desfăşurat cu ocazia Sărbătorilor de iarnă
- jurizarea lucrărilor
- expedierea diplomelor participanţilor la proiect: începând cu 1 februarie 2012.
a) Înscriere
La acest concurs se pot înscrie preşcolari, şcolari ai ciclului primar şi gimnazial, cadre didactice.
Formularul de înscriere – pentru fiecare cadru didactic ( anexa 1 ) şi acordul de parteneriat – în dublu exemplar ( anexa 2 ) vor fi completate şi trimise odată cu lucrările copiilor la următoarea adresă:
Şcoala cu clasele I-VIII Nr. 8
Strada: Dărmăneşti Nr. 33
Localitatea: Piatra Neamţ
Judeţul: Neamţ
Cod poştal: 610233
Cu menţiunea: „Pentru concursul Colind de Crăciun”
Lucrările pot fi predate şi personal unuia dintre organizatorii concursului.
Data limită de trimitere/ predare a lucrărilor este 5 decembrie 2011 (data poştei).
b) Condiţii de participare:
Secţiuni destinate elevilor
Se pot înscriere la concurs preşcolari şi elevi ai claselor I - VIII
Fiecare cadru didactic participant poate participa cu un număr maxim de trei lucrări (indiferent de secţiune).
Fiecare lucrare va fi însoţită de o etichetă în care vor fi consemnate cu majuscule, în colţul din dreapta jos:titlul lucrării, numele şi prenumele elevului, scoala, clasa, localitatea, numele si prenumele cadrului didactic îndrumător.
Ornamentele pentru bradul de Crăciun (relizate în relief sau 3D) se predau personal persoanelor de contact sau se ambalează corespunzător dacă vor fi expediate prin poştă.
Taxa de participare este de 10 lei pentru fiecare cadru didactic participant (include cheltuieli pentru tipărirea diplomelor, organizarea expoziţiei şi taxele de expediere a mapelor). Ea va fi trimisă în plicul ce conţine lucrările elevilor.
Secţiuni destinate cadrelor didactice
Fotografii
Un cadru didactic poate participa cu un număr maxim de trei fotografii (în format 15x21) şi o prezentare Power Point.
Fotografiile pot fi trimise în plicul cu lucrările copiilor şi vor avea pe spate o etichetă pe care se va specifica numele şi prenumele cadrului didactic, şcoala şi localitatea.
Fotografiile vor reprezenta scene din serbările realizate în anii anteriori cu ocazia sărbătorilor de iarnă, dar şi instantanee surprinse cu ocazia Crăciunului sau a Anului Nou, reprezentând tradiţii şi obiceiuri din zona unde locuiţi. Dorim cu acest prilej să observăm tradiţii şi obiceiuri din alte zone ale ţării.
Prezentări Power Point(PPT, PPS)
Prezentările vor fi: materiale suport, legende, tradiţii şi obiceiuri, poveşti, povestiri şi orice alte materiale dedicate acestei minunate perioade în care ne aflăm.
Prezentările vor fi trimise pe un CD inclus în plicul cu celelalte lucrări, dar şi la adresa de e-mail mona_tavi@yahoo.com.
Toate cadrele didactice participante vor primi, pe lângă diploma de premiu special pentru participarea la secţiunile speciale dedicate acestora, şi un CD/DVD cu toate prezentările primite în cadrul concursului.
Participarea la secţiunea dedicată cadrelor didactice nu este condiţionată de participarea la secţiunea dedicată elevilor.
Taxa pentru secţiunea dedicată cadrelor didactice este 10 lei (sumă ce reprezintă taxe de expediere, editarea diplomelor, a CD-ului şi a adeverinţelor) pentru fiecare cadru didactic participant şi va fi trimisă în acelaşi plic.
PERSOANE DE CONTACT:
TROFIN RAMONA MARIA - Tel. 0752467943/ mona_tavi@yahoo.com
TĂNĂSELEA LĂCRĂMIOARA - Tel. 0756898374/tanaselealacramioara@yahoo.com
Pentru mai multe informaţii, dar şi pentru a intra în posesia fişei de înscriere, precum şi a protocolului de colaborare, vizitaţi documentul anexat.
Interes general | Toate disciplinele | Ştiri
Propus de: mona_tavi | 08.11.2011 14:26 | 3438 vizualizări
Comentarii (2)
11.11.2011 11:45 mona_tavi - Autor
La secțiunile pentru elevi, un cadru didactic poate participa cu un număr maxim de 3 lucrări, iar taxa este de 10 lei pentru fiecare cadru didactic participant (în total pentru cele trei lucrări).
La secțiunile pentru cadre didactice, un cadru didactic poate participa cu un număr maxim de 3 fotografii și / sau o prezentare PPT/PPS, iar taxa este de 10 lei pentru fiecare cadru didactic participant.
Vă dorim succes și vă așteptăm cu drag și cu nerăbdare lucrările, atât ale copiilor, cât și ale dumneavoastră.
15.11.2011 14:47 mona_tavi - Autor
Deoarece sunt convinsa ca majoritatea lucrarilor destinate sarbatorilor de iarna se vor realiza mai ales incepand cu 1 decembrie, venim in ajutorul dumneavoastra stimate cadre didactice si dorim sa prelungim termenul de trimitere/primire a lucrarilor pana pe date de 13 decembrie. Succes!
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.