Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONCURS NAŢIONAL DE CREAŢIE LITERARĂ ŞI PLASTICĂ „ÎMPĂRTĂŞIM CE ŞTIM! ŞI NOI AVEM DREPTURI!”

CONCURS NAŢIONAL DE CREAŢIE LITERARĂ ŞI PLASTICĂ „ÎMPĂRTĂŞIM CE ŞTIM! ŞI NOI AVEM DREPTURI!”

SCOP:

Identificarea, stimularea şi valorificarea potenţialului creativ al elevilor, prin realizarea unor lucrări literare şi plastice cu tema ,, „ÎMPĂRTĂŞIM CE ŞTIM! ŞI NOI AVEM DREPTURI!

 Concursul urmăreşte cunoaşterea, respectarea, promovarea şi apărarea drepturilor copiilor în rândul elevilor, a părinţilor şi a comunităţii locale.

Este organizat în perioada 12.01.2012 – 15.02.2012.

Concursul de creaţie literară se adresează elevilor din clasele III-VII.

Concursul de creaţie plastică se adresează elevilor din clasele I-IV.

Învăţământ primar | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: lia_stan4ro | 03.02.2012 10:07 | 1367 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

10 intrebari pentru sfarsitul de an scolar

Motivatia pentru invatare

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Trei aspecte ale rezilientei

Echilibrul emotional

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

1 vot | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN