Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concurs national de naratiuni in limba engleza 2015

Limba engleză este percepută ca un „must” al zilelor noastre. De cele mai multe ori, însă, noi, profesorii de limba engleză încercăm (şi de cele mai multe ori reuşim) să deschidem apetitul elevilor noştri pentru învăţarea acestei limbi prin varii activităţi care sunt extraordinare la clasă dar ... fără ecou. Ştim cu toţii că asigurarea unui feedback real, multilateral este foarte greu de realizat. Pentru aceasta, dragi colegi, am încercat sa creăm acest concurs interactiv, bazat pe tehnologii şi mijloace aflate la îndemâna elevilor iar Facebook-ul este , fără îndoială, unul dintre ele.

Nume proiect: Chain Story of My Class

Organizatori: *Prof. Simona Stoica, Liceul Teoretic ”Adam Muller Guttenbrunn” Arad *Prof. Larisa Chiţu, director CCD Arad, * Prof. Laura Nădăban, inspector de specialitate ISJ ARad

Condiţii de participare: Elevii claselor a VII a şi a VIII a cu Limba engleză ca limba 1 de studiu.

Perioadă înscriere: 15.03.2015 - 31.03.2015

Perioadă desfăşurare: 01.04.2015 - 30.04.2015

SITUAŢIE:

CLASA a VII a - ”It was a sunny morning. Nothing could predict what was going to happen.”

CLASA a VIII a - ”I took my dog for a walk this morning. We went into the next road and he suddenly saw a cat.”

 

SCOP:

Implicarea elevilor unei clase în redactarea unei naraţiuni pe o situaţie datăîn vederea obţinerii unei structuri coerente şi corecte atât din punct de vedere gramatical cât şi al structurii unei naraţiuni (Introduction, Rising action, Climax, Falling action, Resolution).Elevii vor utiliza timpurile narative (past simple/continuous, past perfect simple/continuous)

 

OBIECTIVE:

  1. Utilizarea corectă a timpurior narative
  2. Utilizarea corectă a structurii unei naraţiuni

 

NIVEL:

Elevii claselor a VII a şi a VIII a cu Limba engleză ca limba 1 de studiu.

 

DESFĂŞURARE:

 

15 martie 2015 – 31 martie 2015 – trimitere Fişa de înscriere pe mail-ul organizatorului (simo_stoik@yahoo.com)

 

01 aprilie – 30 aprilie 2015 – uploadarea lucrărilor pe adresa de Facebook :   Chain Story of my Class 2015

 

01 mai -  31 mai 2015 – votarea (de către elevi) a celei mai bune naraţiuni, trimitere diplome de participare şi adeverinţe

 

METODA DE LUCRU:

Elevilor li se va explica metoda de lucru apoi, sub coordonarea profesorului de limba engleză de la clasă, vor începe activitatea după cum urmează:

 

Pasul 1: Elevii primesc o foaie A 3.

 

Pasul 2. Fiecare elev va scrie câte o propoziţie care să aibă legătură cu Situaţia dată apoi o înmânează colegului de lângă el în sensul acelor de ceasornic, până se obţine o poveste originală care să nu depăşească numărul de cuvinte indicat în Regulament. Lucrarea va primi apoi un titlu sugestiv.

 

Pasul 3: Profesorul de limba engleză va colecta lucrările spre a le corecta.

 

Pasul 4: După corectarea lucrărilor se va numi un responsabil din fiecare clasă participantă care va uploada lucrările pe pagina dedicată concursului.

 

REGULAMENT:

Participarea la acest concurs se face cu o lucrare de maximum 200 cuvinte per clasa participanta.

Fişa de înscriere se va trimite pe e-mail organizatorului     (simo_stoik@yahoo.com) în perioada dedicatăînscrierilor.

Lucrarea va fi uploadată pe pagina de Facebook dedicată concursului în perioada  stabilită. Orice lucrare uploadată mai târziu de această dată nu va fi luatăîn considerare.

Pentru redactare se vor respecta următoarele instrucţiuni: formatul paginii va fi A4 cu margini egale de 25 mm; conţinutul va fi redactat în fontul Times New Roman, 12, la 1 rând, text aliniat „justified”; titlul va fi scris cu majuscule, Times New Roman, 14, Bold, centrat; la două rânduri de titlu se va scrie autorul ( clasa ), profesorul coordonator şi instituţia cu Times New Roman 12; la două rânduri de numele autorului se începe scrierea textului.

Responsabilitatea pentru conţinutul lucrărilor revine participanţilor.

Textele trimise trebuie sa fie creaţii originale ale elevilor, să nu mai fi participat la alte concursuri sau să cuprindă compilații.

Dupăîncheierea uploadării lucrărilor, elevii vor vota (prin LIKE-uri) creaţiile colegilor lor după ce le vor fi citit în prealabil. Câştigătorii se vor stabili în urma numărului de voturi primite, în ordine descrescătoare, după cum urmează :

 

Locul I – cele mai multe voturi

Locul II – următoarea lucrare în ordine descrescătoare a voturilor după Locul I

Locul III -   următoarea lucrare în ordine descrescătoare a voturilor după Locul II

Mentiune - următoarea lucrare în ordine descrescătoare a voturilor după Locul III

 

Toţi participanţii vor primi diplome iar profesorii coordonatori vor primi adeverințe.

Câştigătorii vor fi anunţaţi pe data de31 mai 2015 prin e-mail şi pe site-ul Liceului Teoretic ”Adam Muller Guttenbrunn” Arad, www.ltamg.ro

 

N.B. Lucrările care nu respectă cel puţin una dintre regulile de mai sus vor fi descalificate în mod automat.

 

Propus de: profasimona | 02.03.2015 01:24 | 1417 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

10 intrebari pentru sfarsitul de an scolar

Motivatia pentru invatare

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 16 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

1 vot | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN