Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONCURS NAŢIONAL EDUCAŢIE PLASTICĂ „ PRIETENIA”

Perioadă înscriere: 30.11.-0001

Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001

Scopul Proiectului:

  • · Stimularea interesului pentru Educaţia plastică în perioada şcolară, în vederea dezvoltării simţului artistic prin pictură.

Obiective:

  • · cultivarea respectului cuvenit pentru prieteni ;
  • · promovarea artei ca mijloc de cunoaştere, păstrare, preţuire a relaţiilor de prietenie;
  • · dezvoltarea imaginaţiei şi a creativităţii;
  • · cultivarea spiritului de competiţie constructivă;

Grup ţintă:


Concursul se adresează copiilor preşcolari şi şcolari din ţară şi este structurat pe 3 categorii de vârstă, astfel:
1. preşcolari
2. clasele I, a II-a
3. clasele a III-a, a IV-a

Mai multe informatii gasiti in documentul atasat

Propus de: vali_dumitrache | 05.01.2011 23:13 | 1742 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

10 intrebari pentru sfarsitul de an scolar

Motivatia pentru invatare

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Trei aspecte ale rezilientei

Echilibrul emotional

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

0 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN