Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONCURS NAŢIONAL "O ALTFEL DE ISTORIE.." EDIŢIA A II-A

Perioadă înscriere: 30.11.-0001

Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001

http://how-to-make-gif.com/cache/20120225/res.110131.0.4e6a6edf9cfb453a72a2165f27536653.1077266253.gif?downloadSECTIUNEA I : Mijloacele tehnice  folosite sunt la alegere: audio sau video. Înregistrările pot fi  făcute  cu ajutorul reportofonul, camerei de filmat sau chiar cu ajutorul unui telefon mai performant. Nu se impune o limită de timp a materialelor audio-video ţinând cond ca ele pot fi vizualizate din momentul in care ajung  la şcoala organizatoare,  pe pagina  web a clubului de istorie intr-o secţiunespecial creată (cu condiţia să respecte cerinţele), fiiind şi posibilitatea de vot online in perioada 30 aprilie - 11 mai 2012(ziua concursului). In aceste condiţii consideram ca membrii comisiei de validare au vizualizat  materialele  puse in concurs iar in cadrul concursului propriuzis din data de 11 mai materialele filmate ce depaşesc 15 minute vor fi revizionate pe secvente.Prezentările power-point  ce conţin colecţii inedite de fotografii trebuie să fie de maxim 10 minute. Arhivarea materialelor se va face pe suport digital şi vor fi expediate pe adresa Şcoala cu clasele .I-VIII Urecheni - prof. Istrate Stejărel.CD-urile vor fi etichetate pe verso – titlul lucrării, numele şi prenumele elevilor, clasa, numele şi prenumele cadrului didactic îndrumător, şcoala, localitatea. Fiecare cadru didactic poate participa cu maxim 3 lucrări pe această secţiune. Lucrările vor fi expediate până pe data de 28 APRILIE 2012.

http://how-to-make-gif.com/cache/20120225/res.064535.0.7a62448e4449b272f8d2ec71d2ad63f2.31455995.gif?downloadSECTIUNEA  II : Lucrările vor fi realizate pe format A4 (tehnica de lucru la alegere). Pe spatele lucraării se va menţiona: titlul lucrării, numele elevului, clasa si şcoala de provenienţa, numele cadrului didactic indrumător. Un cadru didactic poate participa cu o singură lucrare (lucrarile nu vor fi returnabile) . Lucrările vor fi trimise la adresa : Şcoala cu clasele I-VIII Urecheni - prof.Istrate Stejărel Concursul se va organiza pe secţiuni. Cadrele didactice îndrumătoare se vorînscrie/ şi-şi vor înscrie elevii pe baza fişei de înscriere până la data de 28 APRILIE 2012..Înscrierile la  una sau ambele secţiuni se fac pe baza fişei de înscriere şi a acordului de parteneriat, semnat şi ştampilat. Formularul de înscriere şi acordul de parteneriat poate fi trimis prin e-mail (E-mail:- scoalaurecheni@yahoo.com  secretschool@yahoo.com ) sau odată cu trimiterea lucrărilor. În cazul liceelor unde sunt mai mulţi profesori coordonatori se încheie un singur acord de parteneriat restul cadrelor didactice îndrumătoare urmând a se înscrie pe baza formularului de înscriere.Se vor acorda premiile I, II, III şi menţiuni pe fiecare nivel-secţiune şi diplome de participare. Diplomele se vor expedia prin poştă până la data de 10 IUNIE 2012. Lucrările inscrise în concurs nu se restituie.

Nu se percepe nici o taxă de participare, dar fiecare profesor coordonator va trimite odată cu materialele un plic autoadresat (format A4) cu timbru pentru a putea primi diploma. (altfel nu garantăm primirea lor în mod corespunzator )

Proiectul este finanţat de comunitatea locală şi Consiliul Local Urecheni

EVALUARE:

Pe  toată  perioada  desfăşurării concursului va  fi  realizată evaluarea. Se va urmări:

-realizarea  obiectivelor;

-respectarea  termenelor si condiţiilor cerute;

-realizarea lucrărilor;

Se  va  realiza o expoziţie cu lucrările create de elevi, se vor acorda diplome pentru  elevi şi cadrele didactice implicate în concurs şi se va realiza  unui CD cu  prezentarea concursului .Secţiunea:”istorie orală” va dispune şi de o modalitate de apreciere şi vot online, materialele fiind  postate pe pagina clubului de istorie al şcolii noastre. (http://clubul-de-istorie-al-scolii-urecheni.wgz.ro)

Criteriile de jurizare  vor viza originalitatea, creativitatea, acurateţea, impresia artistică, respectarea condiţiilor de participare. Evaluarea participanţilor se face prin punctaj de la 1 la 10. Ierarhizarea concurenţilor se stabileşte în ordinea descrescătoare a  punctajelor obţinute la concurs. Jurizarea se va realiza de către reprezentanţii şcolii noastre împreună cu reprezentanţi ai instituţiilor şi şcolilor partenere.

Informaţii  suplimentare se pot obţine de la :

Telefon/Fax -0233/784019   Telefon-0233/784201

E-mail:-scoalaurecheni@yahoo.com

-secretschool@yahoo.com

- o.altfel.de.istorie@gmail.com

 

 

 

 

Propus de: prometheum | 25.02.2012 19:31 | 1724 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Activitati de vara pentru sanatatea emotionala

Echilibrul emotional
Vacanta in familie

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 16 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

62 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN