Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concursul Județean „Apreciem diversitatea multiculturală!”

Acest concurs se adresează elevilor în vederea cunoașterii și respectării diversității etnoculturale din România.

Nume proiect: „Apreciem diversitatea multiculturală!”

Organizatori: Școala Gimnazială „Sf. Gheorghe” Craiova

Condiţii de participare: Concurs se adresează elevilor din clasele I-VIII din cadrul școlilor din județeul Dolj. Concursul are două secțiuni: -desene (clasele I-IV) -teste grilă (clasele V-VIII)

Perioadă înscriere: 08.12.2014 - 12.12.2014

Perioadă desfăşurare: 24.11.2014 - 13.12.2014

Acest concurs se adresează elevilor în vederea cunoașterii și respectării diversității etnoculturale din România, desfășurându-se pe două secțiuni:

-desene (clasele I-IV)

-teste grilă (clasele V-VIII)

Învăţământ gimnazial | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: radulescu_claudia | 08.12.2014 23:01 | 951 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

10 intrebari pentru sfarsitul de an scolar

Motivatia pentru invatare

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

0 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN