Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concursul Judetean de lucrari artistico-plastice “Flori de tei deasupra noastra Or sa cada randuri-randuri”

Perioadă înscriere: 30.11.-0001

Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001

Obiective:-cultivarea sensibilitatii artistice a copiilor prescolari si scolari;

-stimularea potentialului artistic al copiilor prescolari si scolari;

-depistarea copiilor cu reale aptitudini plastice;

-realizarea unei expozitii cu lucrarile plastice participante la concurs si

mediatizarea lor prin televiziunile locale;

-intocmirea unui album in care vor fi incluse toate lucrarile

 

Propus de: gradinita1vs | 04.01.2011 09:27 | 1137 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (1)

0 0

04.01.2011 17:27 norisor

FELICITARI PENTRU INITIATIVA!
VA ROG SA MA LAMURITI DACA POT PARTICIPA ELEVI DIN ORICE JUDET , DACA ESTE NEVOIE DE TAXA SAU PLIC AUTOADRESAT SI CARE VA FI CALEA DE TRIMITERE A REZULTATELOR.
VA MULTUMESC SI , CHIAR DACA NU VOI REUSI SA TRIMIT LUCRARI , VA DORESC MULT SUCCES ,ATAT PARTICIPANTILOR CAT SI ORGANIZATORILOR !!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

0 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN