Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONCURSUL JUDEŢEAN INTERDISCIPLINAR : Discipline tehnice, fizică, informatică „EXPERIMENTE ŞTIINŢIFICE ŞI TEHNICE”

Concursul se adresează elevilor din învățământul liceal tehnic, clasele IX-XII din județul Dolj. Se vor realiza prezentări Power Point sau filme ce prezintă diferite experimente ştiinţifice şi tehnice făcute de către elevi sub îndrumarea unui profesor coordonator. Disciplinele implicate: informatică, fizică, discipline tehnice.

Nume proiect: Concurs județean interdisciplinar „EXPERIMENTE ŞTIINŢIFICE ŞI TEHNICE”

Organizatori: LICEUL TEHNOLOGIC TRANSPORTURI CĂI FERATE CRAIOVA

Condiţii de participare: •Participanți: elevi din clasele IX-XII din învăţământul preuniversitar tehnic din judeţul Dolj SECŢIUNI : 1. Prezentări în Power Point 2. Film •Număr de lucrări acceptate în concurs: maxim 2 lucrări / pro

Perioadă înscriere: 16.03.2016 - 28.03.2016

Perioadă desfăşurare: 31.03.2016

LICEUL TEHNOLOGIC TRANSPORTURI CĂI FERATE CRAIOVA

VĂ INVITĂ SĂ PARTICIPAȚI LA

CONCURSUL JUDEŢEAN INTERDISCIPLINAR :

Discipline tehnice, fizică, informatică „EXPERIMENTE ŞTIINŢIFICE ŞI TEHNICE”

Anul şcolar 2015 – 2016, Ediţia a IV-a

(Concurs inclus în Calendarul Activităţilor Educative Județene Dolj 2016, poziția 142, domeniul științific, aprobat cu nr. 479/28.01.2016)

Propus de: lucia_carmen | 24.03.2016 00:18 | 887 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Violenta copiilor fata de parinti

Violenta in familie

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 10 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

50 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN