Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONCURSUL NAȚIONAL INTERDISCIPLINAR “ MITURI, RITURI ȘI SIMBOLURI ÎN ARTĂ”

Concursul « Mituri, rituri și simboluri în artă« are un caracter interdisciplinar și multidisciplinar ce vine să valorifice cultura mitologică, de istorie a religiilor, sau a tradițiilor asimilate din zonele natale. Concursul se adresează elevilor din clasele V-XII și este structurat pe 2 secţiuni:Eseu, Arta plastica si 3 sectiuni pentru cadrele didactice: FOLCLOR, RITUALURI LOCALE (activitate cu elevii) , SOFT EDUCAȚIONAL (in echipa elev-profesor) si sectiunea de COMUNICĂRI ŞTIINŢIFICE Acest concurs se afla inregistrat in CAER 2014 la pozitia 589.

Nume proiect: CONCURSUL NAȚIONAL INTERDISCIPLINAR “ MITURI, RITURI ȘI SIMBOLURI ÎN ARTĂ”

Organizatori: COLEGIUL „MIHAI VITEAZUL” BUMBEȘTI-JIU in parteneriat cu Inspectoratul Școlar Județean Gorj, Casa Corpului Didactic, Biblioteca Județeană „CHRISTIAN TELL”, Tg-Jiu, Centrul Județean pentru Promovarea și Conservarea Culturii Tradiț

Condiţii de participare: Nu se percepe taxa de participare! Perioada de inscriere este 24.03.2014 - 4.04.2014 conform regulamentului atasat, iar simpozionul si premierea va avea loc in data de 10 aprilie.

Perioadă înscriere: 24.03.2014 - 04.04.2014

Perioadă desfăşurare: 07.04.2014 - 11.04.2014

Times New Roman , font 12.

Propus de: KAMELIA1973 | 16.03.2014 14:47 | 732 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Violenta copiilor fata de parinti

Violenta in familie

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 11 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

52 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN