Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONCURSUL NATIONAL "Magia ZOOM" , ARTA FOTOGRAFICA, CREATIE LITERARA, CAER poz 1636

Concursul este la aV-a editie si este destinat pasionatilor de fotografie, elevi, cadre didactice si personal didactic auxiliar.Include o sectiune de creatie literara" Povestea din spatele fotografiei" ( a se vedea regulamentul).

Nume proiect: " Magia ZOOM"

Organizatori: Clubul Copiilor - Targu Neamt

Condiţii de participare: Elevi din ciclul primar( cls aIV), ciclul gimnazial, liceal din palate si cluburi ale copiilor, cadre didatice si personal didactic auxiliar. Fotografiile preluate de pe diferite site-uri vor fi descalificate. Fotografii listate pe hartie fo, format A4.

Perioadă înscriere: 01.03.2019 - 08.06.2019

Perioadă desfăşurare: 01.11.2018 - 30.09.2019

Concursul este structurat pe 5 sectiuni, participarea unui elev fiind conditionata la o lucrare/ sectiune, conditie impusa si cadrelor didactice si personalului didactic auxiliar , participant cu lucrari personale.

Un cadru didactic coordonator nu este limitat la un  umar de elevi .

DETALIILE CONCURSULUI LE REGASITI IN REGULAMENTUL ANEXAT

 

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: gichi69 | 17.03.2019 16:33 | 1629 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Tristetea sau depresia de sarbatori

Momente de sarbatoare

Comentarii (2)

0 0

21.03.2019 12:43 lianaclop

Buna ziua! Se pot trimite si lucrari in limba engleza?

0 0

01.05.2019 10:00 Arheolog

Buna ziua!
In regulament nu am gasit acordul de parteneriat.
Se poate trimite pe e-mail?

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 11 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

52 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN