Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concursul National "Valentele educatiei nonformale"

Palatul Copiilor Sibiu va invita sa participati la a IV-a editie a Concursului National "Valentele educatiei nonformale".
Sectiuni: eseuri pe tema "Si eu pot fi non-formal"; proiecte - cel mai bun proiect implicand metode de invatare non-formale.
Nu se cere taxa de participare.
Lucrarile se trimit pana la 31 martie pe adresa palatulcopiilorsibiu@yahoo.com sau prin posta (vezi Regulament atasat).

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: violetasolomon | 01.03.2012 23:57 | 946 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (2)

0 0

02.03.2012 15:18 oneaga_cerasela

Nici pentru anul trecut n-ati binevoit a trimite rezultatele celor care au participat si veniti si anul acesta cu un astfel de proiect. Pentru ce oare?

0 0

04.03.2012 10:38 violetasolomon - Autor

Drada doamna Cerasela, din cate stiu, am trimis tuturor participantilor diplomele in termenul stabilit in Regulament. Daca nu ati primit-o, va rog sa scrieti un email la adresa palatulcopiilorsibiu@yahoo.com in care sa solicitati acest lucru.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

70 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN