Şcoala cu
bune practici

78 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONFERINȚA NAȚIONALĂ CU PARTICIPARE INTERNAȚIONALĂ - TERAPIA TULBURĂRILOR DE LIMBAJ - PROVOCĂRI INTERDISCIPLINARE.

Asociația Specialiștilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România ASTTLR în colaborare cu Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Departamentul de Psihopedagogie Specială, și Inspectoratul Școlar Județean Cluj are plăcerea de a vă invita să luați parte la un nou eveniment important din acest an, Conferința Națională cu Participare Internațională TERAPIA TULBURĂRILOR DE LIMBAJ - PROVOCĂRI INTERDISCIPLINARE. Conferința se va desfășura online, pe platforma ZOOM, în data de 26.02.2022 începând cu ora 10:00. 

Nume proiect: CONFERINȚĂ NAȚIONALĂ CU PARTICIPARE INTERNAȚIONALĂ- TERAPIA TULBURĂRILOR DE LIMBAJ - PROVOCĂRI INTERDISCIPLINARE.

Organizatori: Asociația Specialiștilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România (ASTTLR), Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Departamentul de Psihopedagogie Specială și Inspectoratul Școlar Județean Cluj

Condiţii de participare: Completarea formularului de înscriere:https://cutt.ly/kORc3Zf Taxa de participare: 100 lei Participarea este gratuită pentru toți membrii ASTTLR, studenții și masteranzii FSE UBB Cluj-Napoca.

Perioadă înscriere: 04.02.2022 - 25.02.2022

Perioadă desfăşurare: 26.02.2022

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: tdorina | 09.02.2022 15:54 | 3741 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 11 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

56 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN