Şcoala cu
bune practici

61 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Copilul si primavara - un cantec al culorii

Inspectoratul Școlar Județean Prahova organizează în colaborare cu Liceul Teoretic “Aurel Vlaicu” Breaza, PROIECTUL INTERJUDEŢEAN aprobat în Calendarul Activităților Educative Județene la poziția 34 „Copilul şi primăvara, un cântec al culorii”, ediția a II-a 14 martie 2015

Nume proiect: COPILUL SI PRIMAVARA

Organizatori: Inspectoratul Scolar Prahova si Liceul Teoretic ”Aurel Vlaicu” Breaza

Perioadă înscriere: 24.02.2015 - 10.03.2015

Perioadă desfăşurare: 14.03.2015

Inspectoratul Școlar Județean Prahova organizează în colaborare cu

Liceul Teoretic “Aurel Vlaicu” Breaza,

PROIECTUL  INTERJUDEŢEAN

aprobat în Calendarul Activităților Educative Județene la poziția 34

„Copilul şi primăvara, un cântec al culorii”,

ediția a II-a

14 martie 2015

 

Învăţământ primar | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: izagoran | 24.02.2015 23:42 | 1535 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Activitati de vara pentru sanatatea emotionala

Echilibrul emotional
Vacanta in familie

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

48 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN