FESTIVAL - CONCURS DE DANS INTERNAŢIONAL « ÎN PAŞI DE DANS » EDIŢIA a VII - a
Nume proiect: FESTIVAL - CONCURS DE DANS INTERNAŢIONAL « ÎN PAŞI DE DANS » EDIŢIA a VII - a 16.05.2015
Organizatori: LICEUL TEORETIC”AL.I.CUZA” ALEXANDRIA
Condiţii de participare: Elevi cu vârsta între 15 - 19 ani din afara şcolilor vocaţionale cu program coregrafic.
Perioadă înscriere: 01.03.2015 - 19.04.2015
Perioadă desfăşurare: 15.05.2015 - 16.05.2015
FESTIVAL - CONCURS DE DANS INTERNAŢIONAL
« ÎN PAŞI DE DANS »
EDIŢIA a VII - a - 2015
CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR EDUCATIVE NAŢIONALE 2015
A6. DOMENIUL CULTURAL ARTISTIC – DANS – poziţia 15
DESFĂŞURAREA FESTIVALULUI - CONCURS - ACTIVITĂŢI
1. Prezentare de costume tradiţionale de către formaţiile participante -15.05.2015
2. Parada formaţiilor participante şi deschiderea festivă – 16.05.2015
3. Festivalul –concurs se va desfăşura conform regulamentului anunţat în 6 secţiuni – 16.05.2015
REGULAMENTUL FESTIVALULUI - CONCURS INTERNAŢIONAL DE DANS
“ÎN PAŞI DE DANS”
Ediţia a VII – a
16.05. 2015
Art. 1. Concursul „În paşi de dans” se adresează tuturor elevilor din liceele din ţară, elevilor din ţările invitate, cu vârsta între 15 şi 19 ani şi care nu sunt elevi ai liceelor vocaţionale.
Art. 2. a) Înscrierile se fac prin e-mail la următoarea adresă : chiarchim@yahoo.com până la data de 19.04.2015.
b) Fişa de înscriere trebuie să conţină :
- Numele formaţiei ;
- Numele unităţii şcolare de provenienţă ;
- Timpul de desfăşurare a dansului
- Numele profesorului coordonatorului/ coregrafului ;
- Numărul de membri din formaţie ;
- Semnătura directorului liceului, semnătura coordonatorului
c) Fişa de înscriere va fi însoţită de un portofoliu care să cuprindă activitatea şi rezultatele formaţiei din ultimii trei ani ( un CD), două fotografii ale formaţiei şi tabel nominal cu componenţa formaţiei, CNP-ul membrilor şi semnătura lor, semnătura directorului instituţiei şcolare, semnătura coordonatorului.
d) Organizatorii îşi rezervă dreptul de selecţie a formaţiilor participante pe baza portofoliului transmis de fiecare coordonator. Formaţiile selectate vor fi anunţate până pe data de 24.04.2015.
e) Fiecare unitate şcolară are dreptul să înscrie câte o formaţie la fiecare secţiune a concursului.
Art. 3. Concursul se desfăşoară pe secţiuni, astfel :
- Dans modern– timp maxim de prezentare 5 minute şi minim 10 membri în formaţie;
- Dansuri populare mixte – din zona de provenienţă - timp maxim de prezentare 6 minute şi minim 6 perechi în formaţie ;
- Dansuri populare de fete (sau de băieţi) - din zona de provenienţă - timp maxim de prezentare 5 minute şi minim 12 membri în formaţie ;
- Dansuri tradiţionale ale popoarelor - timp maxim de prezentare 5 minute şi minim 12 membri în formaţie;
- Majorete
Art. 4. Acompaniamentul muzical pentru formaţiile de dansuri populare poate fi live sau înregistrat cu instrumente tradiţionale româneşti şi adus ( trimis ) pe suport digital ÎN FORMAT MP3.
Art.5. În formaţie nu sunt admişi profesori, profesorul coordonator , coregraful sau alte persoane decât elevii liceului din care provine formaţie
Art. 6 Juriul :
a) Va fi format din specialişti din domeniu, reprezentanţi ai Primăriei, ai Centrului Judeţean pentru Conservarea şi Promovarea Culturii Tradiţionale Teleorman , ISJ Teleorman, ai partenerilor proiectului şi sponsorilor, doi reprezentanţii ai Cosiliului Şcolar al Elevilor ;
b) Va fi format din număr impar de membri.
Art. 7. Evoluţia formaţiei va fi apreciată de juriu în funcţie de:
a) valoarea coregrafică (compoziţie);
b) valoarea interpretativă (execuţie tehnică);
c) impresie artistică;
d) sincronizare, concordanţa mişcării cu muzica;
e) originalitate;
f) Costumea
g) calitatea acompaniamentului ( muzica live criteriu de departajare )
Art. 8. Notarea:
a) Juriul va acorda punctajul fiecărei formaţii, conform criteriilor de evaluare prezentate mai sus ;
b) Punctajul va fi cuprins între 1 şi 10 puncte pentru fiecare criteriu în parte;
c) Punctajul final pentru fiecare formaţie este suma punctajelor primite ;
d) Dacă la sfârşitul concursului două sau mai multe formaţii vor avea acelaşi număr de puncte , departajarea va fi făcută de preşedintele juriului.
Art. 9. a) Formaţiile vor intra în concurs într-o ordine stabilită de organizatorii concursului şi va fi anunţată din timp.
b) Concursul va începe la orele 11,00 –16 .05.2015.
c) Acompaniamentul muzical înregistrat trebuie trimis sau adus pe suport digital ÎN FORMAT MP3, până cel mai târziu în ziua de 16.05.2015 cu cel puţin 45 de minute înainte de concurs.
Art. 10. Premierea – se vor acorda :
a) Se vor acorda un premiul I, un premiul II , un premiul III și două mențiuni pentru fiecare secţiune de concurs. Fac excepție situațiile în care doi sau mai mulți participanți obțin același punctaj în concurs, fără posibilitatea susținerii unor probe de departajare, caz în care se poate acorda același premiu/mențiune pentru punctaje egale, fără a depăși numărul total de premii și mențiuni. Decizia de acordare a mai multor premii I, II, III sau mențiuni revine juriului concursului.
b) Numărul total de premii I, II, III și mențiuni nu poate depăși 25% din numărul de formații/ansambluri pentru fiecare secţiune de concurs.
c) premiile speciale vor fi cele acordate de sponsorii şi partenerii proiectului;
d) toţi participanţii vor primi diplome de participare atestate de I.S.J. Teleorman, Primăria Alexandria, Liceul Teoretic”Al. I. Cuza”.
Art. 11. Instituția organizatoare eliberează adeverințe pentru profesorii implicați în organizare, precum și documente de mulțumire pentru parteneri şi sponsori.
Art. 12. Formaţiile pot fi eliminate din concurs în următoarele cazuri :
a) neprezentare până cel târziu cu 1 oră înainte de începerea efectivă a concursului pentru a participa la Parada şi Festivitatea de deschidere.;
b) tentativă de fraudare a concursului ;
c) abateri grave de la prezentul Regulament a membrilor echipei ;
d) abateri de la normele bunelor maniere a galeriilor.
DATE DE CONTACT
Prof. Florica CHIAR ,tel. 0722639306, e-mail chiarchim@yahoo.com
VĂ AŞTEPTĂM CU DRAG!
FESTIVALUL - CONCURS INTERNAŢIONAL DE DANS
« ÎN PAŞI DE DANS » EDIŢIA a VII - a
16.05.2015
FIŞĂ DE ÎNSCRIERE
UNITATEA DE ÎNVĂŢĂMÂNT : ........................................................................................
NUMELE FORMAŢIEI (dacă este cazul ): ............................................................................
NUMĂR DE ELEVI: ..............
SECŢIUNE DE CONCURS : ..........................................................................................
DURATA DANSULUI :......................
COORDONATOR/COREGRAF:.............................................................................................
DATE DE CONTACT:...............................................................................................................
Telefon:........................................................
E-mail: .........................................................
Menţionaţi dacă doriţi să participaţi la Expoziţia şi prezentarea de Costum popular tradiţional din data de 15.05.2015 ora 18.00.
Data:
DIRECTOR, COORDONATOR FORMAŢIE,
De trimis până pe 19.04.2015
Prof. FLORICA CHIAR – e-mail chiarchim@yahoo.com , telefon 0722639306
Notă:
- Fişa de înscriere va fi însoţită de un prtofoliu care să cuprindă activitatea şi rezultatele formaţiei din ultimii trei ani , două fotografii ale formaţiei, CD cu prestaţia formaţiei , tabel nominal cu componenţa formaţiei, CNP-ul membrilor şi semnătura lor, semnătura directorului liceului, semnătura coordonatorului.
Se va completa câte o fişă pentru fiecare secţiune.
Propus de: chiarchim | 11.04.2015 06:57 | 1966 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.