Şcoala cu
bune practici

49 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

FESTIVAL - CONCURS DE DANS INTERNAŢIONAL « ÎN PAŞI DE DANS » EDIŢIA a VII - a

Acest FESTIVAL - CONCURS aflat la a VII -a ediţie, se doreşte a fi un manifest cultural al tinereţii, o descătuşare a energiilor creative pentru elevii cu vârste între 15 -19 ani din afara şcolilor vocaţionale cu program coregrafic. ACTIVITĂŢI 1.Prezentare de costume tradiţionale de către formaţiile participante -15.05.2015 2. Parada formaţiilor participante şi deschiderea festivă – 16.05.2015 3.Festivalul –concurs se va desfăşura conform regulamentului anunţat în 6 secţiuni – 16.05.2015  Dans modern– timp maxim de prezentare 5 minute şi minim 10 membri în formaţie;  Dansuri populare mixte – din zona de provenienţă - timp maxim de prezentare 6 minute şi minim 6 perechi în formaţie ;  Dansuri populare de fete (sau de băieţi) - din zona de provenienţă - timp maxim de prezentare 5 minute şi minim 12 membri în formaţie ;  Dansuri tradiţionale ale popoarelor - timp maxim de prezentare 5 minute şi minim 12 membri în formaţie;  Majorete – timp maxim de prezentare 5 min şi minim 12 membri în formaţie Pentru fiecare secţiune se vor acorda premiile I , II ,III şi 2 menţiuni. Premirea se va face după ce juriul va face o analiză a prestaţiei ficărei formaţii.

Nume proiect: FESTIVAL - CONCURS DE DANS INTERNAŢIONAL « ÎN PAŞI DE DANS » EDIŢIA a VII - a 16.05.2015

Organizatori: LICEUL TEORETIC”AL.I.CUZA” ALEXANDRIA

Condiţii de participare: Elevi cu vârsta între 15 - 19 ani din afara şcolilor vocaţionale cu program coregrafic.

Perioadă înscriere: 01.03.2015 - 19.04.2015

Perioadă desfăşurare: 15.05.2015 - 16.05.2015

 

FESTIVAL - CONCURS DE DANS  INTERNAŢIONAL

« ÎN PAŞI DE DANS »

EDIŢIA a VII - a - 2015

CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR EDUCATIVE NAŢIONALE 2015

A6. DOMENIUL CULTURAL ARTISTIC – DANS – poziţia 15

 

 

DESFĂŞURAREA FESTIVALULUI - CONCURS  - ACTIVITĂŢI

1. Prezentare de costume tradiţionale de către formaţiile participante -15.05.2015

2. Parada formaţiilor participante şi deschiderea festivă – 16.05.2015

3. Festivalul –concurs se va desfăşura conform regulamentului anunţat în 6 secţiuni – 16.05.2015

REGULAMENTUL FESTIVALULUI -  CONCURS INTERNAŢIONAL DE DANS

“ÎN PAŞI DE DANS”

Ediţia a VII – a

16.05. 2015

Art. 1. Concursul „În paşi de dans” se adresează tuturor elevilor din liceele din ţară, elevilor din ţările invitate, cu vârsta între 15 şi 19 ani şi care nu sunt elevi ai liceelor vocaţionale.

Art. 2. a) Înscrierile se fac  prin e-mail la următoarea adresă : chiarchim@yahoo.com până la data de 19.04.2015.

b) Fişa de înscriere trebuie să conţină :

  • Numele formaţiei ;
  • Numele unităţii şcolare de provenienţă ;
  • Timpul de desfăşurare a dansului
  • Numele profesorului coordonatorului/ coregrafului ;
  • Numărul de membri din formaţie ;
  • Semnătura directorului liceului,  semnătura  coordonatorului

c) Fişa de înscriere va fi însoţită de un portofoliu care să cuprindă activitatea şi rezultatele formaţiei din ultimii trei ani ( un CD), două fotografii ale formaţiei şi tabel nominal cu componenţa formaţiei, CNP-ul membrilor şi semnătura lor, semnătura directorului instituţiei şcolare,  semnătura  coordonatorului.

d) Organizatorii îşi rezervă dreptul de selecţie a formaţiilor participante pe baza portofoliului transmis de fiecare coordonator. Formaţiile selectate vor fi anunţate până pe data de 24.04.2015.

e) Fiecare unitate şcolară are dreptul să înscrie câte o formaţie la fiecare secţiune a concursului.

Art. 3. Concursul se desfăşoară pe secţiuni, astfel :

  • Dans modern– timp maxim de prezentare 5 minute şi minim 10 membri în formaţie;
  • Dansuri populare mixte – din zona de provenienţă -  timp maxim de prezentare 6 minute şi minim 6 perechi în  formaţie ;
  • Dansuri populare de fete (sau de băieţi) - din zona de provenienţă - timp maxim de prezentare 5 minute şi minim 12 membri în formaţie ;
  • Dansuri tradiţionale ale popoarelor - timp maxim de prezentare 5 minute şi minim 12 membri în formaţie;
  • Majorete

Art. 4. Acompaniamentul muzical  pentru formaţiile de dansuri populare poate fi live sau înregistrat cu instrumente tradiţionale româneşti  şi adus ( trimis ) pe suport digital ÎN FORMAT MP3.

Art.5. În formaţie nu sunt admişi profesori, profesorul coordonator , coregraful sau alte persoane decât elevii liceului din care provine formaţie

Art. 6 Juriul :

a)      Va fi format din specialişti din domeniu, reprezentanţi ai Primăriei, ai Centrului Judeţean pentru Conservarea şi Promovarea Culturii Tradiţionale Teleorman , ISJ Teleorman, ai partenerilor proiectului şi sponsorilor, doi  reprezentanţii ai Cosiliului Şcolar al  Elevilor ;

b)      Va fi format din număr impar de membri.

Art. 7. Evoluţia formaţiei va fi apreciată de  juriu în funcţie de:

a)      valoarea coregrafică (compoziţie);

b)      valoarea interpretativă (execuţie tehnică);

c)       impresie artistică;

d)      sincronizare, concordanţa mişcării cu muzica;

e)       originalitate;

f)       Costumea

g)      calitatea acompaniamentului ( muzica live criteriu de departajare )

Art. 8. Notarea:

a) Juriul va acorda punctajul fiecărei formaţii, conform criteriilor de evaluare prezentate mai sus ;

b) Punctajul va fi cuprins între 1 şi 10 puncte pentru fiecare criteriu în parte;

c) Punctajul final pentru fiecare  formaţie este suma  punctajelor primite ;

d) Dacă la sfârşitul concursului două sau mai multe formaţii vor avea acelaşi număr de puncte , departajarea va fi făcută de preşedintele juriului.

Art. 9. a) Formaţiile vor intra în concurs într-o ordine stabilită de organizatorii  concursului şi va fi anunţată din timp.

b) Concursul va începe la orele 11,00 –16 .05.2015.

c) Acompaniamentul muzical înregistrat trebuie trimis sau adus pe suport digital ÎN FORMAT MP3, până cel mai târziu în ziua de  16.05.2015 cu cel puţin 45 de minute înainte de concurs.

Art. 10. Premierea – se vor acorda :

a)      Se vor acorda un premiul I, un premiul II , un premiul III și două mențiuni pentru fiecare secţiune de concurs. Fac excepție situațiile în care doi sau mai mulți participanți obțin același punctaj în concurs, fără posibilitatea susținerii unor probe de departajare, caz în care se poate acorda același premiu/mențiune pentru punctaje egale, fără a depăși numărul total de premii și mențiuni. Decizia de acordare a mai multor premii I, II, III sau mențiuni revine juriului concursului.

b)      Numărul total de premii I, II, III și mențiuni nu poate depăși 25% din numărul de formații/ansambluri pentru fiecare secţiune de concurs.

c)      premiile  speciale vor fi cele acordate de sponsorii şi partenerii proiectului;

d)     toţi participanţii vor primi diplome de participare atestate de I.S.J. Teleorman, Primăria Alexandria, Liceul Teoretic”Al. I. Cuza”.

Art. 11. Instituția organizatoare eliberează adeverințe pentru profesorii implicați în organizare, precum și documente de mulțumire pentru parteneri şi sponsori.

Art. 12. Formaţiile pot fi eliminate din concurs în următoarele cazuri :

a)      neprezentare până cel târziu cu 1 oră înainte de începerea efectivă a concursului pentru a participa la Parada şi Festivitatea de deschidere.;

b)      tentativă de fraudare a concursului ;

c)      abateri grave de la prezentul Regulament a membrilor echipei ;

d)     abateri  de la normele bunelor maniere a galeriilor.

 

 

DATE DE CONTACT

Prof. Florica CHIAR ,tel. 0722639306, e-mail chiarchim@yahoo.com

 

VĂ AŞTEPTĂM CU DRAG!

FESTIVALUL - CONCURS INTERNAŢIONAL DE DANS

« ÎN PAŞI DE DANS » EDIŢIA a VII - a

16.05.2015

FIŞĂ DE ÎNSCRIERE

UNITATEA DE ÎNVĂŢĂMÂNT :  ........................................................................................

NUMELE FORMAŢIEI (dacă este cazul ): ............................................................................

NUMĂR DE ELEVI: ..............

SECŢIUNE DE CONCURS  : ..........................................................................................

DURATA DANSULUI :......................

COORDONATOR/COREGRAF:.............................................................................................

DATE DE  CONTACT:...............................................................................................................

Telefon:........................................................

E-mail: .........................................................

Menţionaţi dacă doriţi să participaţi la Expoziţia şi prezentarea de Costum popular tradiţional din data de 15.05.2015 ora 18.00.


Data:

DIRECTOR,                                                                      COORDONATOR FORMAŢIE,

De trimis până pe 19.04.2015

Prof. FLORICA CHIAR – e-mail chiarchim@yahoo.com , telefon 0722639306

Notă:

-          Fişa de înscriere va fi însoţită de un prtofoliu care să cuprindă activitatea şi rezultatele formaţiei din ultimii trei ani , două fotografii ale formaţiei, CD cu prestaţia formaţiei , tabel nominal cu componenţa formaţiei, CNP-ul membrilor şi semnătura lor, semnătura directorului liceului,  semnătura  coordonatorului.

Se va completa câte o fişă pentru fiecare secţiune.

 

Propus de: chiarchim | 11.04.2015 06:57 | 1966 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Trei aspecte ale rezilientei

Echilibrul emotional

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 14 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

643 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN