Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Festivalul- Concurs „Din lada cu zestre a bunicii!” organizat de Grădiniţa cu P.P. Nr. 6 Dorohoi, o provocare pentru toți!

Festivalul – Concurs Judeţean ,,Din lada cu zestre a bunicii”, iniţiat de Grădiniţa cu Program Prelungit Nr. 6 Dorohoi, este o poartă deschisă de transmitere şi de perpetuare a tezaurului nostru folcloric în rândul preşcolarilor.

Nume proiect: Festivalul- Concurs Judeţean „Din lada cu zestre a bunicii!”

Organizatori: Grădiniţa cu P.P. Nr. 6 Dorohoi

Condiţii de participare: Proiectul Judetean “Din lada cu zestre a bunicii!” se desfășoară în perioada februarie-aprilie 2015, iar concursul va avea loc pe 30 aprilie 2015 la Sala Teatrului din Dorohoi. Concursul se adresează preșcolarilor cu vârste cuprinse între 3-

Perioadă înscriere: 16.03.2015 - 20.04.2015

Perioadă desfăşurare: 16.03.2015 - 30.04.2015

Prin acest proiect ne-am propus să valorizăm tradiţiile şi obiceiurile poporului nostru în contextul actual socio-cultural când influenţa mass-mediei promovează în rândul tinerilor împrumuturi  din diverse culturi. Tradiţiile noastre, moştenite din moşi-strămoşi, dorim să fie preluate şi transmise următoarelor generaţii, pentru a  sădi în inimile copiilor dragostea pentru frumos şi autentic, armonie, graţie, ritm.

 

Învăţământ preşcolar | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: simonik2013 | 17.03.2015 22:14 | 998 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Cum ii invatam pe cei mici sa pretuiasca natura?

Metode alternative de educatie

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 10 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

50 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN