Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Invitatie participare proiect educativ

Concursul Interjudetean "Cine stie câstiga", aflat la editia a V a, isi propune sa devina national. Proiectul are trei secţiunii: - Secţiunea I – Concurs judeţean, cu participare regională, pe domeniul tehnic şi resurse naturale şi protecţia mediului; - Secţiunea a II a Concurs regional, cu participare naţională, de creaţie tehnică destinată elevilor; - Secţiunea a III a – simpozion interjudeţean cadre didactice cu participare naţională Concursul are ca obiectiv general promovarea ideilor de competiţie şi performanţă a studiului la disciplinele prevăzute în curriculumul de specialitate şi se adresează elevilor cu aptitudini, înclinaţii şi interese deosebite pentru domeniile: tehnic si protecţia mediului.

Nume proiect: Cine stie câstiga

Organizatori: Colegiul Tehnic Costin D Nenitescu Pitesti Ong Alchimistii Pitesti

Condiţii de participare: Elevi si cadre didactice de la liceele tehnologice

Perioadă înscriere: 05.10.2015 - 15.10.2015

Perioadă desfăşurare: 01.03.2016 - 31.05.2016

Cadrele didactice care doresc sa participe la organizarea acestui concurs sunt rugate sa completeze si sa semneze parteneriatul din atasament si sa-l trimita scanat  la adresa de email

prof_bostan_elena@yahoo.com

pana la data de 15.10.2015

 

 

Propus de: chimie_pitesti | 05.10.2015 19:08 | 1539 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Violenta copiilor fata de parinti

Violenta in familie

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 10 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

51 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN