Forme de design cultural. Educaţia în (re)creaţie
Perioadă înscriere: 30.11.-0001
Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001
SIMPOZION JUDEŢEAN CU PARTICIPARE NAȚIONALĂ
Concurs județean de creație literară
Concurs județean de afișe
„Forme de design cultural. Educaţia în (re)creaţie.”
Ediția a III-a
Locul derulării : GRUP ŞCOLAR DE INDUSTRIE UŞOARĂ, PLOIEŞTI
Str. Mihai Bravu, nr. 249
Data desfăşurării: 5 aprilie 2012
Taxă de participare
Taxa de participare este de 15 RON și include publicația ISSN cu lucrările participanţilor, organizarea simpozionului, taxele poştale, protocolul, costuri privind materialele consumabile etc. Ea se va trimite prin mandat poștal, pâna la data de 3.04.2011, cu precizarea ,,Taxă participare simpozion”, pe adresa:
LOREDANA MARIN
GRUP ŞCOLAR DE INDUSTRIE UŞOARĂ, PLOIEŞTI
Str. Mihai Bravu, nr. 249, cod poștal 100433
Fiecare cadru didactic plătește taxa de înscriere o singură dată, chiar dacă participă la una sau mai multe secțiuni, cu precizarea că la secțiunile 5 și 6 pot participa cu elevi doar cadrele didactice care trimit lucrare la cel puțin una dintre secțiunile dedicate cadrelor didactice. Pentru lucrările care au doi autori se plătește o singură dată taxa de participare.
REGULAMENT
Lucrările simpozionului se vor desfăşura pe 5 secţiuni:
1. Sesiune de comunicări ştiinţifice – pentru cadrele didactice de toate specializările din trunchiul comun (eseu, referat, comunicare ştiinţifică pe o temă de specialitate sau de psihopedagogie);
2. Exemple de bune practici - pentru cadrele didactice de toate specializările din trunchiul comun (proiecte de lecţie, parteneriate educaţionale, activităţi extraşcolare de tip excursii, vizite la muzee etc.);
3. Știință și tehnică - pentru cadrele didactice ce predau discipline tehnice, fie că este vorba de comunicări științifice sau exemple de bune practici;
4. Consiliere și orientare educațională - pentru cadrele didactice de toate specializările (comunicări științifice sau exemple de bune practici ce au ca obiectiv consilierea și orientarea educațională – dirigenția).
5. Creaţie literară - pentru elevi - fiecare cadru didactic participant la simpozion poate să trimită în concurs maximum trei elevi dar fiecare elev participă cu o singură lucrare; tema lucrării nu este impusă, poate să fie în versuri sau proză, orice specie literară;
6. Afişe - pentru elevi - fiecare cadru didactic participant la simpozion poate să trimită în concurs maximum trei elevi dar fiecare elev participă cu o singură lucrare; tema lucrării nu este impusă, pentru realizarea afişului se poate folosi orice tehnică sau tehnici combinate.
Reguli de realizare a lucrărilor:
Pentru secţiunea 1 - vor fi tehnoredactate în format A4 (Word 2003), Times New Roman 12, cu diacritice, la 1 rând, margini egale de 2 cm, text aliniat „Justify”; titlul va fi scris cu majuscule (bold, centrat); la un rând de titlu se va scrie autorul şi denumirea instituţiei (Times New Roman 12); la un rând de numele autorului se va începe scrierea textului. La finalul lucrării se va consemna bibliografia (autorul, titlul lucrării, editura, anul publicării, localitatea, pagina). Lucrarea nu trebuie să depăşească 5 pagini. Fiecare propunător îşi asumă corectitudinea utilizării materialului bibliografic..
Pentru secţiunea 2 și 4 – vor fi redactate în condiţiile secţiunii 1 sau în Power-Point fără a depăşi 7 slide-uri, slide-ul cu numărul 1 fiind de prezentare (titlul şi tipul activităţii, autorul şi denumirea instituţiei); de asemenea se pot prezenta fotografii sau filmuleţe însoţite de comentarii cu condiţia ca acestea să se poată deschidă cu Windows Media Player sau Office 2003.
Pentru secţiunea 3 – pentru redactarea lucrării se impun condiţiile de la secţiunea 1 dacă este vorba despre comunicări științifice sau condițiile de la secțiunea 2 dacă este vorba despre exemple de bune practici
Pentru secţiunea 5 – pentru redactarea lucrării se impun condiţiile de la secţiunea 1; pe fiecare lucrare se va preciza numele şi prenumele elevului/elevilor, clasa, şcoala, localitatea, judeţul şi numele profesorului coordonator.
Pentru secţiunea 6 - afişele trebuie realizate pe carton A4; pe fiecare lucrare, pe verso, se va preciza numele şi prenumele elevului/elevilor, clasa, şcoala, localitatea, judeţul şi numele profesorului coordonator.
Fiecare cadru didactic poate participa la una sau mai multe secţiuni, primind diplomă de participare pentru fiecare secţiune; la secţiunea 5 și 6 pot participa cu elevi doar cadrele didactice care trimit lucrare la cel puțin una dintre secțiunile dedicate cadrelor didactice, un elev putând participa cu lucrare şi la secţiunea 5 şi la secţiunea 6.
O lucrare poate avea maxim 2 (doi) autori (indiferent de secţiune).
Pentru prezentare vă punem la dispoziţie: videoproiector şi calculator.
Timp maxim de prezentare: 10 minute (secţiunea 1) şi 15 minute (secţiunea 2).
Nu se vor acorda premii în bani. Nu se admit contestaţii.
Lucrările expediate nu se returnează.
DATA LIMITĂ până la care se pot trimite lucrările 3 aprilie 2012 (pentru afişe data poştei).
Fişa de înscriere – anexa 1 şi 2 - (completată pentru fiecare secţiune în parte) şi lucrarea (pentru secţiunile 1, 2, 3 şi 4), precum și rezumatul de maximum o pagină A4 pentru secțiunile dedicate cadrelor didactice (dacă se dorește publicarea) se trimit ca fişiere separate ataşate pe e-mail-ul de înscriere corespunzător secţiunii (de asemenea se va trimite și o copie scanată a facturii primite de la poștă în momentul achitării taxei):
Pentru secţiunea 1 – lilicris24@yahoo.com
Pentru secţiunea 2 – loredanagustea@yahoo.com
Pentru secţiunea 3 – preda_clementina@yahoo.com
Pentru secţiunea 4 - diana_evelin.paun@yahoo.com
Pentru secțiunea5– lb_rom_gsiu_ph@yahoo.com
Înscrierea vă va fi confirmată prin e-mail în maxim 3 zile.
Pentru secţiunea 6 - fişa de înscriere şi lucrările se vor trimite în plic A4 pe adresa şcolii:
GRUP ŞCOLAR DE INDUSTRIE UŞOARĂ, PLOIEŞTI
Str. Mihai Bravu, nr. 249
Cu menţiunea: „pentru concursul de afişe”.
Persoană de contact - prof. Gustea-Marin Loredana: loredanagustea@yahoo.com sau 0763646668 , zilnic între orele 18 – 20,30.
PRECIZARE :
Se acceptă participare indirectă doar pentru persoanele care nu sunt din Ploiești !!!
PROGRAMUL SIMPOZIONULUI :
9,30 – 10,00: Primirea invitaţilor şi participanţilor
10,00 – 10,30: Festivitatea de deschidere a lucrărilor simpozionului
10,30 – 12,30: Activitate pe secţiuni
12,30 – 13,00: Pauză de cafea şi anunţarea premiilor pentru secţiunile 4 şi 5
13,00 – 16,30: Activitate pe secţiuni; înmânarea diplomelor de participare.
ANEXA 1
FIŞĂ DE ÎNSCRIERE – cadre didactice
SIMPOZION JUDEŢEAN
„Forme de design cultural. Educaţia în (re)creaţie.”
Ediția a III-a
NUME ŞI PRENUME
SPECIALIZAREA
UNITATEA ŞCOLARĂ
ADRESA (unde se doreşte expedierea diplomelor)
TELEFON
E-MAIL
SECŢIUNEA
TITLUL LUCRĂRII
AUTORI
MOD DE PARTICIPARE (directă/indirectă)
Materiale necesare prezentării
Taxă de participare - Număr mandat poștal
ANEXA 2
FIŞĂ DE ÎNSCRIERE – elevi
SIMPOZION JUDEŢEAN - Concurs
„Forme de design cultural. Educaţia în (re)creaţie.”
Ediția a III-a
NUME ŞI PRENUME PROF. COORDONATOR
SPECIALIZAREA
UNITATEA ŞCOLARĂ
ADRESA (unde se doreşte expedierea diplomelor)
TELEFON
E-MAIL
SECŢIUNEA
NR.
CRT. NUME ŞI PRENUME ELEV / CLASA TITLUL LUCRĂRII
Interes general | Toate disciplinele | Evenimente
Propus de: lorya | 17.03.2012 22:10 | 1458 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.