Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Le - MATH : Învățarea matematicii prin noi factori de comunicare

Colegiul Național „Calistrat Hogas1 Piatra-Neamt este implicat intr-un proiect european care foloseste o abordare complet diferită a matematicii și invită profesorii și elevii să aplice noi metode de comunicare în învățarea matematicii, care ar putea fi distractivă și plăcută în același timp.

Nume proiect: Le math- Learning Mathematics through new communication tools

Organizatori: CN „Calistrat Hogas„ Piatra Neamt Thales Foundation Cipru Cyprus Mathematical Society

Condiţii de participare: Inregistrare acum pe platforma online http://www.le-math.eu/platform/ si pregatirea pentru prima faza de depunere online – 07 februarie Finalistii vor fi invitati la prezentarea directa in timpul EUROMATH 2014 in Cipru.

Perioadă înscriere: 07.10.2013 - 07.01.2014

Perioadă desfăşurare: 07.10.2013 - 07.02.2014

 

Proiectul Le - MATH : Învățarea matematicii prin noi factori de comunicare

Ref.526315 - LLP -2012 - CY - COMENIUS – CMP

Scopul proiectului " Le - MATH " este dezvoltarea de metodologii de predare și învățare a matematicii prin crearea si utilizarea a două instrumente principale folosite de către profesorii care predau elevilor de vârste cuprinse intre 9 si 18 .

Cele două metode sunt:

A. MATHeatre: Predarea și învățarea matematicii prin activități de teatru, utilizând concepte de matematică ( competiție cu participare internațională).

B. MATHfactor: Predarea și învățarea matematicii prin activități de comunicare matematică. ( competiție cu participare internațională).

Se așteaptă ca aceste noi metode sa facă matematica mai atractivă pentru tineri, profesori și părinți și se așteaptă să concureze cu tendințele actuale în activitățile tinerilor.

ASTFEL se lansează două competiții pilot la nivel european în cadrul proiectului

1) Concursul MATHeatre Europa 2014

Devino un tânăr idol al comunicarii teatrale în matematica în 2014 !

Comunica matematica printr-o piesă de teatru în 5-12 minute și foloseste-ti talentul teatral în stimularea imaginației publicului și explica concepte matematice colegilor si publicului nespecialist..

2) Concursul MATHfactor Europa 2014

Devino un tânăr idol al comunicarii matematice în 2014 !!!!

Comunica elemente de matematica in 3 minute si foloseste-ți talentul de comunicare prin stimularea imaginatiei publiclui, exprima idei matematice interesante in fata colegilor si a publicului nespecialist. Poti afla mai multe detalii si vedea exemple la www.le-math.eu

Mai multe informații pot fi găsite la: www.le-math.eu

TERMEN DE ÎNREGISTRARE: Inregistreaza-te acum pe platforma online http://www.le-math.eu/platform/ si pregateste-te pentru prima faza de depunere online – maxim 7 februarie 2014

Finalistii vor fi invitati la prezentarea directa in timpul Conferintei EUROMATH 2014 care va fi gazduita in Cipru.

Pentru mai multe informatii, contacteaza-ne la:

Le-MATH Project

E. info@le-math.eu

 

Propus de: pisicu | 07.10.2013 21:36 | 1382 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (1)

0 0

08.10.2013 21:36 sorinborodi

Pare interesant.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

0 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN