Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Mama-centrul universului meu

Perioadă înscriere: 30.11.-0001

Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001

Aflat la a doua editie, simpozionul se doreste a fi un punct de sprijin in dezvoltarea si cultivarea sentimentelor de dragoste, recunostinta si respect pentru mama.

Sectiunile simpozionului sunt:

1. Viata alaturi de mama - lucrari in format PPT

2. Mama-oglinda sufletului nostru - poezie

Simpozionul se adreseaza elevilor din clasele I-VIII, coordonati de un cadru didactic.

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: miha80g | 04.02.2011 17:12 | 2270 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul reactiv

Echilibrul emotional

Comentarii (2)

0 0

04.02.2011 21:22 myalaura

Se poate participa si indirect? Doar prin trimiterea lucrarilor prin posta/email?

0 0

06.02.2011 10:56 miha80g - Autor

Se poate participa indirect prin trimiterea lucrarilor la adresa de mail specificata in document.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

57 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN