Metode de învăţare care NU sunt, de fapt, eficiente
Metode de învăţare care NU sunt, de fapt, eficiente
De la emoţii şi trăiri interioare, până la decizii, pentru adolescenţii de astăzi totul se întâmplă pe repede-înainte, iar asta se reflectă deseori în rezultatele lor şcolare.
Când vine vorba de note, marea majoritate a elevilor vor note mari şi dacă se poate, obţinute uşor şi rapid. În consecinţă, aceştia investesc într-o pregătire superficială pentru şcoală, într-o perioadă considerată crucială pentru viitorul lor academic şi nu numai.
Repetiţia = mama învăţăturii?
Metodele de învăţare sunt multe şi eficienţa lor variază de la elev la elev, însă studiile arată că cele mai populare sunt, din păcate, şi cele mai ineficiente.
80% dintre cel mai frecvent utilizate metode învăţare sunt, de fapt, ineficiente
Profesorul american John Dunloskz a condus un studiu de specialitate despre cele mai “faimoase” metode de învăţare si a obţinut nişte rezultate deloc încurajatoare pentru elevii de astăzi: 80% dintre metodele populare de învăţare sunt, de fapt, ineficiente.
Distrugerea mitului
Acum că aveţi şi susţinere ştiinţifică, veţi putea livra elevilor dumneavoastră un argument solid împotriva “tocitului” materiei cu doar o seară înainte de lucrarea de control / teza semestrială / examenul de Evaluare Naţională.
Metoda greşită de învăţare nr. 1:
Elevul repetă aceeaşi informaţie până când o învaţă pe de rost
De departe cea mai populară dintre toate tehnicile de învăţare, metoda tocitului contribuie la o memorare pe termen scurt. Mult prea scurt pentru elevii care urmează să susţină unul dintre cele mai importante examene din viaţa lor de şcolari.
Interes general | Toate disciplinele | Ştiri
Propus de: intuitext | 07.09.2016 15:36 | 1572 vizualizări
Aflați mai multe despre Platforma ExamenulTau.ro
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.