Metode de predare prin care profesorii pot menține atenția copiilor în clasă
Atenția este cu siguranță esențială pentru învățarea eficientă, iar cadrele didactice sunt puse în situația de a găsi noi și noi metode prin care să mențină copiii atenți la lecție.
Iată câteva metode de predare pe care profesorii din alte țări le folosesc pentru a se asigura că au atenția copiilor:
Metodă 10:2. Ideea este simplă: după 10 minute de predare, copiilor li se oferă 2 minute în care să se gândeasca la informațiile predate, să pună întrebări referitoare la lecție și să ofere sau să găsească răspunsuri. Profesorul poate folosi cele două minute pentru a ascultă ideile și întrebările copiilor sau pentru a adresa el întrebări cu privire la ce a predat.
Găsiți greșelile. Pentru a activa atenția copiilor și implicarea lor în activitatea din clasă, profesorul scrie pe tablă un text în care strecoară câteva greșeli. Copiii sunt apoi împărțiți în echipe de câte 3 sau 4 și fiecare echipă trebuie să găsească greșelile cât mai repede. Când o echipă anunță că a terminat, profesorul mai lasă un minut sau două și restul echipelor să lucreze. Apoi cere fiecărui reprezentant al unei echipe să ridice mâna, indicând cu degetele ridicate numărul greșelilor găsite. Echipa care a găsit cel mai mare număr de greșeli va explică pe rând fiecare eroare identificată. Restul copiiilor pot interveni cu contraargumente sau cu propriile descoperiri.
Citiți continuarea articolului pe SuntPărinte.ro.
Interes general | Toate disciplinele | Ştiri
Propus de: SuntParinte_ro | 23.02.2018 15:49 | 1036 vizualizări
Aflați mai multe despre SuntParinte.ro
Repetarea unui an școlar. Ce spun studiile despre efectele acestei măsuri
SuntParinte_ro | 22.01.2019
Academia Română și Asociația NeamUnit lansează aplicația „Mihai Eminescu, întreaga operă”
SuntParinte_ro | 15.01.2019
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.